tässä sitä

..ollaan.. ilman rihmankiertämää keskustelemassa huuhaalla..ettekä te nää.. hähähähähähä.. vaikka katsotte ruutuuuu..virtuuaallaiisesti..tosin eipä taitais olla paljon katsottavaakaan..

16

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kracker

      Sulta jäi webbikamera vahingossa auki...

      • ..taass.. no onhan mulla silinteri nyt sarwessa..jos näät..


    • outzak

      Keskustelenko mä nyt vaatteettoman miehen kanssa??;))) Jea..

      Vai ootko sä ehtinyt jo vaatettaa itsesi..?? No ei sillä niin väliä, kun tässä kuitenkin vain tekstillä keskustellaan.....:)

      • ..et enää.. laitoin punaset yökalsongit just jalkaan..


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..et enää.. laitoin punaset yökalsongit just jalkaan..

        Mä kun niin kuvittelin....

        Hetkinen....siis PUNAISET?? Mitäs sille mustalle kävi?? Etkös sää pukeudukkaan pelkästään mustaan..???:))


      • outzak kirjoitti:

        Mä kun niin kuvittelin....

        Hetkinen....siis PUNAISET?? Mitäs sille mustalle kävi?? Etkös sää pukeudukkaan pelkästään mustaan..???:))

        ..värit..jeesss punasta voi olla alkkareissa.. seksikkään punaset yuuu nou..


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..värit..jeesss punasta voi olla alkkareissa.. seksikkään punaset yuuu nou..

        Onhan mullakin sellasia..... *punastuu*;)

        Vaikka muuten pääväri onkin musta!!:))


      • outzak kirjoitti:

        Onhan mullakin sellasia..... *punastuu*;)

        Vaikka muuten pääväri onkin musta!!:))

        ..punaset mutta seksikkäät miehisellä tavalla.. voin kuvitella naisten sexikkäät punaset alusasut..köhh


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..punaset mutta seksikkäät miehisellä tavalla.. voin kuvitella naisten sexikkäät punaset alusasut..köhh

        Mulla on semmoset viininpunaiset rintsikat ja saman sarjan alkkarit.... Ja violetit myös. Niitä kaikkein seksikkäimpiä, eli kirkkaanpunaisia en omista....

        Mustia löytyy useampia, niistä mä eniten tykkään!!;)


      • outzak kirjoitti:

        Mulla on semmoset viininpunaiset rintsikat ja saman sarjan alkkarit.... Ja violetit myös. Niitä kaikkein seksikkäimpiä, eli kirkkaanpunaisia en omista....

        Mustia löytyy useampia, niistä mä eniten tykkään!!;)

        ..silleen..se on oikein.. ja mä voin tän hetkisen tilanteen perusteella vain kuvitella.. mustat on kyllä must.. juttu..


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..silleen..se on oikein.. ja mä voin tän hetkisen tilanteen perusteella vain kuvitella.. mustat on kyllä must.. juttu..

        on parhaat!! Musta on musta must!!

        *sallittakoon hölmö sanaleikki tähän väliin*

        tälläkin hetkellä mustat....;))


      • outzak kirjoitti:

        on parhaat!! Musta on musta must!!

        *sallittakoon hölmö sanaleikki tähän väliin*

        tälläkin hetkellä mustat....;))

        ..hölmöt sanaleikit sopivat huuhaalla kuin sormi sieraimeen.. sulla mustat alkkaritmulla punaset..ja sehän on ookoo..


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..hölmöt sanaleikit sopivat huuhaalla kuin sormi sieraimeen.. sulla mustat alkkaritmulla punaset..ja sehän on ookoo..

        Kiva palsta tää!! voi höpötellä mitä vaan!!!:)))

        Uujea, nyt meil on toistemme alkkareiden väri selvillä, mitäs sit juteltais...???;))


      • outzak kirjoitti:

        Kiva palsta tää!! voi höpötellä mitä vaan!!!:)))

        Uujea, nyt meil on toistemme alkkareiden väri selvillä, mitäs sit juteltais...???;))

        ..vuodesta 2004..asti lörpötellyt sonn..sori huuhaata..täällä..
        muistuttaisin että tänään klo 23.35 kolmoselta tulee paholaisen talo niminen kauhukellari joka on saanut imdb..ssä 7,2 pistettä 10..stä.. ja se riittää mulle.. aihepiiri on ainaskin sellanen mun makuun..


      • pervokki kirjoitti:

        ..vuodesta 2004..asti lörpötellyt sonn..sori huuhaata..täällä..
        muistuttaisin että tänään klo 23.35 kolmoselta tulee paholaisen talo niminen kauhukellari joka on saanut imdb..ssä 7,2 pistettä 10..stä.. ja se riittää mulle.. aihepiiri on ainaskin sellanen mun makuun..

        ..se alkaa hetkenä minä hyvänsä...


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..vuodesta 2004..asti lörpötellyt sonn..sori huuhaata..täällä..
        muistuttaisin että tänään klo 23.35 kolmoselta tulee paholaisen talo niminen kauhukellari joka on saanut imdb..ssä 7,2 pistettä 10..stä.. ja se riittää mulle.. aihepiiri on ainaskin sellanen mun makuun..

        se kattoo....???

        Mä kyl tykkään kauhuelokuvista, mut mä oon nähny niitä jo tarpeeks..

        Ja useimmat oon katsonut itsekseni..

        Nuorempana luin myös paljon Stephen Kingin kirjoja, elokuvaversiot on yleensä tuottaneet pettymyksen.. Vaikea on sitä kirjan jännitystä sisällyttää elokuvaan, sanon minä.

        Kauhuleffoja katsellessa tulee koko ajan mieleen, että ei tuokaan olis mahdollista...mä huomaan liikaa virheitä niissä....ja niin on elokuvanautinto tiessään...:(


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe