..ollaan.. ilman rihmankiertämää keskustelemassa huuhaalla..ettekä te nää.. hähähähähähä.. vaikka katsotte ruutuuuu..virtuuaallaiisesti..tosin eipä taitais olla paljon katsottavaakaan..
tässä sitä
16
679
Vastaukset
- kracker
Sulta jäi webbikamera vahingossa auki...
- outzak
Keskustelenko mä nyt vaatteettoman miehen kanssa??;))) Jea..
Vai ootko sä ehtinyt jo vaatettaa itsesi..?? No ei sillä niin väliä, kun tässä kuitenkin vain tekstillä keskustellaan.....:)- outzak
pervokki kirjoitti:
..et enää.. laitoin punaset yökalsongit just jalkaan..
Mä kun niin kuvittelin....
Hetkinen....siis PUNAISET?? Mitäs sille mustalle kävi?? Etkös sää pukeudukkaan pelkästään mustaan..???:)) outzak kirjoitti:
Mä kun niin kuvittelin....
Hetkinen....siis PUNAISET?? Mitäs sille mustalle kävi?? Etkös sää pukeudukkaan pelkästään mustaan..???:))..värit..jeesss punasta voi olla alkkareissa.. seksikkään punaset yuuu nou..
- outzak
pervokki kirjoitti:
..värit..jeesss punasta voi olla alkkareissa.. seksikkään punaset yuuu nou..
Onhan mullakin sellasia..... *punastuu*;)
Vaikka muuten pääväri onkin musta!!:)) outzak kirjoitti:
Onhan mullakin sellasia..... *punastuu*;)
Vaikka muuten pääväri onkin musta!!:))..punaset mutta seksikkäät miehisellä tavalla.. voin kuvitella naisten sexikkäät punaset alusasut..köhh
- outzak
pervokki kirjoitti:
..punaset mutta seksikkäät miehisellä tavalla.. voin kuvitella naisten sexikkäät punaset alusasut..köhh
Mulla on semmoset viininpunaiset rintsikat ja saman sarjan alkkarit.... Ja violetit myös. Niitä kaikkein seksikkäimpiä, eli kirkkaanpunaisia en omista....
Mustia löytyy useampia, niistä mä eniten tykkään!!;) outzak kirjoitti:
Mulla on semmoset viininpunaiset rintsikat ja saman sarjan alkkarit.... Ja violetit myös. Niitä kaikkein seksikkäimpiä, eli kirkkaanpunaisia en omista....
Mustia löytyy useampia, niistä mä eniten tykkään!!;)..silleen..se on oikein.. ja mä voin tän hetkisen tilanteen perusteella vain kuvitella.. mustat on kyllä must.. juttu..
- outzak
pervokki kirjoitti:
..silleen..se on oikein.. ja mä voin tän hetkisen tilanteen perusteella vain kuvitella.. mustat on kyllä must.. juttu..
on parhaat!! Musta on musta must!!
*sallittakoon hölmö sanaleikki tähän väliin*
tälläkin hetkellä mustat....;)) outzak kirjoitti:
on parhaat!! Musta on musta must!!
*sallittakoon hölmö sanaleikki tähän väliin*
tälläkin hetkellä mustat....;))..hölmöt sanaleikit sopivat huuhaalla kuin sormi sieraimeen.. sulla mustat alkkaritmulla punaset..ja sehän on ookoo..
- outzak
pervokki kirjoitti:
..hölmöt sanaleikit sopivat huuhaalla kuin sormi sieraimeen.. sulla mustat alkkaritmulla punaset..ja sehän on ookoo..
Kiva palsta tää!! voi höpötellä mitä vaan!!!:)))
Uujea, nyt meil on toistemme alkkareiden väri selvillä, mitäs sit juteltais...???;)) outzak kirjoitti:
Kiva palsta tää!! voi höpötellä mitä vaan!!!:)))
Uujea, nyt meil on toistemme alkkareiden väri selvillä, mitäs sit juteltais...???;))..vuodesta 2004..asti lörpötellyt sonn..sori huuhaata..täällä..
muistuttaisin että tänään klo 23.35 kolmoselta tulee paholaisen talo niminen kauhukellari joka on saanut imdb..ssä 7,2 pistettä 10..stä.. ja se riittää mulle.. aihepiiri on ainaskin sellanen mun makuun..pervokki kirjoitti:
..vuodesta 2004..asti lörpötellyt sonn..sori huuhaata..täällä..
muistuttaisin että tänään klo 23.35 kolmoselta tulee paholaisen talo niminen kauhukellari joka on saanut imdb..ssä 7,2 pistettä 10..stä.. ja se riittää mulle.. aihepiiri on ainaskin sellanen mun makuun....se alkaa hetkenä minä hyvänsä...
- outzak
pervokki kirjoitti:
..vuodesta 2004..asti lörpötellyt sonn..sori huuhaata..täällä..
muistuttaisin että tänään klo 23.35 kolmoselta tulee paholaisen talo niminen kauhukellari joka on saanut imdb..ssä 7,2 pistettä 10..stä.. ja se riittää mulle.. aihepiiri on ainaskin sellanen mun makuun..se kattoo....???
Mä kyl tykkään kauhuelokuvista, mut mä oon nähny niitä jo tarpeeks..
Ja useimmat oon katsonut itsekseni..
Nuorempana luin myös paljon Stephen Kingin kirjoja, elokuvaversiot on yleensä tuottaneet pettymyksen.. Vaikea on sitä kirjan jännitystä sisällyttää elokuvaan, sanon minä.
Kauhuleffoja katsellessa tulee koko ajan mieleen, että ei tuokaan olis mahdollista...mä huomaan liikaa virheitä niissä....ja niin on elokuvanautinto tiessään...:(
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
