Bravon (vm. 2000) takalasinpyykijä jumiutuu usein kesken matkaa. Nyt se taas tuntui jotenkin toimivan, mutta jumittaa todella herkästi. Välillä se jumittaa jopa niin, ettei sulka ole kiinni lasissa vaan "vapaana".
Mitä tälle voisi itse tehdä? Deltassa uusi moottori maksaa kuulemma 160 e.
Voisiko vika olla muualla kuin moottorissa? Mitä asialle voi itse tehdä?
Bravon takalasinpyykhijän pumppu rikki
3
511
Vastaukset
- Tupe12312312312
Tarkoitan siis tietysti takalasin pyyhkijän moottoria. Näemmä alkaa aivotkin jumittaa näin perjantai-iltapäivällä...
- oldbull
takalasin moottorin vaihto yksinkertainen toimenpide, mutta ensin halpakierros on tarpeen.
voi tehdä itse perehtymällä hieman ruuvimeisselin käyttöön.kysy tarvike moottoria ensin, on halvempi.
voi olla "viiksessä" vika, suihketta kosketuspinnoille
ja reilua räpläämistä jotta hapettumat poistuu?
kokeile myös akselin läpiviennin voitelua ja sähköliitännän spreijausta voi olla kosketushäiriö?
kosteudesta johtuva viat tavallisia italiaanossa
testi: laita lasinpyyhkijä päälle koita onko voimaa moottorissa sulasta kevyesti kiinnipitäen
jos tuntuu riittävältä anna pyöriä ja speijaa voiteluainetta akselin tyveen niin mahdollinen "paska" irtoaa?
vasta näiden huoltotoimien jälkeen voi moottorin vaihto olla edessä.
- jjkk
taitaa olla se motti romuna.mene ftcf sivuille.siellä ne tuunaajat poistaa monesti koko systeemin pois. eli monella sellainen hyllyllä ylimääräisenä ja varmaan halvalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124460MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar872293Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 71171
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219980Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o61918Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908