Lopulliset jäähyväiset

yxtypy

Sanotaanhan että kolm.. eikun kymmenes kerta toden sanoo.
Nyt se kerta on siis tullut.
Joku tietenkin aikoo nyt vastata, että haluan taas huomiota. No.. niin haluankin. Viimeisen kerran teiltä ystävät.
Olen tullut vanhaksi keppikerjäläiseksi huuhaalla, ja sen täytyy nyt loppua :=((
Olen varannut keltaista serlan WC-paperia rullan viereeni, jolla voin pyyhkiä kyyneleeni kun te toivottelette minulle hyvät jatkot ihanien runojenne, laulujenne ja muiden puheidenne kera :=))
Tätä kirjettä kun kirjoitan, kyyneleet valuvat vuolaana virtana silmäkuopistani.
Jätän kuitenkin ennalleen galleria sivuni, että voin vielä eläkepäivinäkin, kun kiikkustuolissa päivät istuskelen, ja sukkaa kudon, käydä lukemassa teidän minulle tekemää sivua, muistellen näitä ihania aikoja :=)))

Huuhaan naiset: pitäkää huoli ihanista huuhaa miehistä, ja muistakaa.. uskovaisten tavara on yhteistä.
Toisin sanoen... kaverille kans. Yksin ei saa alkaa ketään omimaan :=)))

No niin... en kestä pitää pidenpää puhetta...nyyh..
Siirryn nyt liveen.

Voikaa hyvin. :=))))

17

970

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..ssirry reeeaaaalliiveeeenn.. eli stadiin..

• mikhaildenisov

.....tuohon,oot takasin pikemmin ku arvaatkaat!

• CharlieChaplin

Aikuinen Nainen sä oot ja et saa meitä huuhaan Viikingejä jättää! Me kaikki tykätään susta ja tules tänne mun kainaloon nyt! Sie ole Nainen kypsässä parhaassa iässä ja pois murheet nyt! Jos höpö jutu ei lopu, niin tulen ja lämmitän saunan sulle ja pesen selän ja hieron hartiat! Tein sulle ruokaa ja laitoin kynttilät vuoksesi ja sitten voidaan laittaa stereoihin Andrea Bocelli:a soimaan ja pyydän sua tanssimaan!.... enempää en kehtaa sanoa, kun olen herrasmies..!

• höpöli...et sä huuhaata jätä...eli en ala runoilemaan...vaan mielummin hörpin suomi viinaa ja vedän hanurit..=:0)))

• Ben_Sjatkel

Vai aiotko vedättää minua taaskin?
      No, sitten vain liukkaat kengät jalkaan ja kirjava silkkipusero, sitten kintut parketille!

Bengt

• SolaQuussa

Ikävä tulee, mutta en kyllä usko, että nämä ovat lopulliset jäähyväiset..ei täältä hyvät tyypit pääse poies. Ei myö lasketa.. ;)

• perskuti

Ajatella, että minäkin kyynelehdin...Sinulla on WC-paperi, minulla vasen hiha, ulkona on esteri.
      Hani olen Sinun ikuinen fani!

• Minäkin tulin takas vaikken ees muista koska oon viimeks ollut täällä. Pitää kai oikein tutkia asiaa.

• Koitin käydä katsomassa koska oon viimeks ollut täällä mutta en jaksanut ahertaa. Miksei tuolla oo sellasta paikkaa mistä näkis heti koska on viimeks kirjoittanut viestin?

• aliisa
        tuputuu kirjoitti:

Koitin käydä katsomassa koska oon viimeks ollut täällä mutta en jaksanut ahertaa. Miksei tuolla oo sellasta paikkaa mistä näkis heti koska on viimeks kirjoittanut viestin?

galleriasivultasi...kurkkasin juuri ja oliko se nyt 8.8.2006,kun viimeksi kirjottelit tänne ...pitkä aika ;O)) Kiva kun tulit :)

• perskuti
        tuputuu kirjoitti:

Koitin käydä katsomassa koska oon viimeks ollut täällä mutta en jaksanut ahertaa. Miksei tuolla oo sellasta paikkaa mistä näkis heti koska on viimeks kirjoittanut viestin?

Olit palstakirjoittajana viimeeksi 31.01.2006...

• S-Y

eikö uskoa,siinäpä vasta pulma?;))
      Tuuthan sie vastakii,tuutha sie takasiin....

• yxtypy

Hiljaa mummon vanha kaappikello hiljaa raksuttaa
      mummon pienen pirtin lämpimässä.
      Mummo kutoo sukkaa hämärässä
      sukkaa, jonka lapsenlapsi saa.
      Kerran oli kello nuori niinkuin mummokin
      mut siitä kauan on, ja kauan tietenkin.
      Kello raksuttaa muistojen tiellä :=))))

Kiitos kauniista runoistanne, ja sanoistanne vielä kerran :=)))

• perskuti

Tee kaikki maailmalle...Älä MINULLE!

Nyt poistun, mutten voi uskoa että en näkis huomenissa kirjoitusta sun.

On aika tulla ja sitten, se toinen aika:=)
        SYDÄMELLÄ.

• Ben_Sjatkel

Onkos sinulla tosiaan sellainen vanha kaappikello?
        Yhtä vanha kuin sinäkin?
        Taidat vaan yrittää vedätystä?

Puss: Bengt

• maltti

jälleen kerran!!!!!

• Kylli.Kyllä

yxin keskellä kaiken.

Nyt vanha kihtiä sairastava Kylli-täti laulelee humppaa itekseen vaan. Ei oo Typyä mailla ei halmeilla....voi minua pientä raukkaa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2354
    2. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      241
      2033
    3. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      207
      1802
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1461
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      48
      1356
    6. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      56
      1263
    7. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      181
      1170
    8. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      94
      1110
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      985
    10. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      931
    Aihe