Niin, lopetin pillerien käytön n. viisi kuukautta sitten. Huomasin melko pian, että paino oli laskenut ja mielialakin oli vireämpi. Menkkoja ei ole kuulunut vielä ollenkaan, mutta eniten huolestutta on herättänyt eräs todella kiusallinen vaiva. Olen kärsinyt ummetuksesta lähes koko ikäni, mutta nyt tuntuu, kuin lopettamisen myötä ummetus olisi pahentunut tuhatkertaiseksi aiempaan verrattuna. Kyseisestä asiasta olen käynyt lääkärissä jo pariin kertaan, mutta mitään varsinasita apua en ole saanut. Toivonkin tässä vaan, että hormoonien paluduttua normaaleiksi tämäkin vaiva helpottuisi.. Mielelläni ottaisin vastaan vastaukisa, mikäli jollain on ollut samanlaisia kokemuksia..
Toinen ikävä asia on se, että hiukseni ovat pillerien käytön aikana ja niiden lopettamisen jälkeen ohentuneet varmaan puoleen entisestä..
Toinen ikävä asia on se, että hiukseni ovat pillerien käytön aikana ja niiden lopettamisen jälkeen ohentuneet varmaan puoleen entisestä..
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.