Maasturi-Mersu

Pentu

Onko kellään tiedossa nettisivustoa Mersun maastureista? Tai muuten tietoa kyseisestä autosta.

15

2236

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -peos-

Onhan noita ihan kymmenittäin, onko jotain tiettyä hakusessa vai ihan yleensä? http://www.clubgwagen.com/ tuo on ainakin ihan jees, sieltä löytyy remonttiohjeita ja linkkejä muille G -saiteille. Minul on tekeillä suomenkieliset G-sivut, mut hetki viel menee ennen kun saan niihin sisältöjä valmiiksi.

• G500

Tuu Pentu kuuntelee miten mun G500 ääntelee, ei muistuta mun miälest traktorin ääntä. Ja Peos, pistä tietoo tulee, kun saat sivut valmiiks, suuri yleisö odottaa suomi-G-sivuja kieli pitkällä. (Avo G:ssä kuulee luontoäänetkin hyvin.)

• Pentu

Kiitos hyvistä sivuista mutta tuo G on traktori, ja nyt en hae tietoa siitä vaan Mersun M-sarjasta. Jos jossain olisi 4x4 sivustolla koeajoa tai muuten ei myynnin edistämis tarkoituksessa tehtyä juttua ko. autosta. Kotikadullani muuten ajelee semmoinen G-mersu ja siinä on ihan sama ääni kuin Valmetissa! :)

• -peos-

Minul on sit traktori... luulin sitä maasturiks, no aina oppii uutta. Jos siitä M-sarjasta haluut puolueetonta tietoa, niin kokeileppa lueskella tuota keskustelupalstaa http://www.benzworld.org/forums/table.asp?id=21 . Ainakin G-sarjan osalta jengit tuntuu tietävän yhtä sun toista ja ovat halukkaita vastailemaan kaikenlaisiin kysymyksiin.

t:T

• Pentu
        -peos- kirjoitti:

Minul on sit traktori... luulin sitä maasturiks, no aina oppii uutta. Jos siitä M-sarjasta haluut puolueetonta tietoa, niin kokeileppa lueskella tuota keskustelupalstaa http://www.benzworld.org/forums/table.asp?id=21 . Ainakin G-sarjan osalta jengit tuntuu tietävän yhtä sun toista ja ovat halukkaita vastailemaan kaikenlaisiin kysymyksiin.

Kiitos vinkistä, täytyy käydä katsomassa. Niin ja eikä tartte vedellä herneitä nenuun jos sanoo G:tä traktoriksi, onhan traktorikin omaan käyttötarkoitukseensa paras mahdollinen väline! :)

• -peos-
        Pentu kirjoitti:

Kiitos vinkistä, täytyy käydä katsomassa. Niin ja eikä tartte vedellä herneitä nenuun jos sanoo G:tä traktoriksi, onhan traktorikin omaan käyttötarkoitukseensa paras mahdollinen väline! :)

...täytyypä myöntää et kyllä siitä saa henkilöautomaisuutta ihan hakemalla hakea, mutta toisaalta ei sen oo mikää henkilöauto tarkotus ollakaan. Uudemmat G:t on kyllä ihan toista luokkaa, mutta toi vanha W460 on kyllä omalla tavallaan ihan sympaattinen :-)

• herra

Ei ML-sarja mitään maastureita ole. G on Mersun ainoa maasturi.

• Pentu
        herra kirjoitti:

Ystävä herra, eikö Unimog ole kuitenkin mersun maasturi? Tai joo.. sehän taitaakin olla kuorma-auto..:)

www.off-road.com/mercedes/2001/12/mogfest2001.html

• Pentu
        herra kirjoitti:

Ystävä herraseni, minä olen luullut että Unimog on Mersun maasturi myöskin ihan niin kuin G ja M, kiitos oikaisusta! ;)

• los myllis
        Pentu kirjoitti:

Ystävä herraseni, minä olen luullut että Unimog on Mersun maasturi myöskin ihan niin kuin G ja M, kiitos oikaisusta! ;)

Nuista ainoastaan G-sarjalaisella tai mogilla voi mennä maastoon. ML kannattaa jättää metsäautotielle parkkiin tai jopa sen alkuun...on käytännön kokemusta kun TM yritti ajattaa silloin joskus nuita ihan maastossa, mukana oli uusi LandCruiser, Patrol ja ML. Ainoastaan LandCruiseri eteni yllättävänkin hyvin, Patrol jotenkin takalukkonsa avulla (ne maahantuojan lisäämät kromihelppeet jäi kyllä heti matkasta) ja ML jäi sitten aina kaivamaan kaikilla neljällä pyörällä akseleitaan kiinni. Joustovarojahan autossa on tasan nolla. ML:ää pitäisi ajaa vauhdilla, mutta kun Suomen metsissä kasvaa puita ja siellä on isoja kiviäkin ja kantoja, joita pitäisi väistellä.

• g-mallin pick-up

eli onko mersun g-mallista pick up mallia ja jos on niin mikä tyypi merkki ?

• G500

kyllä G-mursusta on tehty lavamallikin, mm.Suamen armeijan käytössä on sellainen jossa on tosi karseen näkönen kaappi hytin takana. Mallin tyyppinumeroa mulla ei oo tiedossa.

• g-mallin pick-up
        G500 kirjoitti:

kyllä G-mursusta on tehty lavamallikin, mm.Suamen armeijan käytössä on sellainen jossa on tosi karseen näkönen kaappi hytin takana. Mallin tyyppinumeroa mulla ei oo tiedossa.

eli onko sillä joku oma typi numero tai malli ?

• G
        g-mallin pick-up kirjoitti:

eli onko sillä joku oma typi numero tai malli ?

pickupista muutamia kuvia seuraavilla sivuilla:www.vinthers.dk/AboutGwagen.htm ja www.vinthers.dk/armyg.htm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11185
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5318
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2555
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2246
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1771
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1674
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1256
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1076
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      103
      995
    Aihe