"Rallisankari" kurvaili

wiinaaSuolessa

taas Savonlinnassa. Humaloissa ollut teini ajeli pikkuHondalla taajama-alueella jopa 140 km/h...
Mistä näitä hulluja sikiää ?? :-D

11

2936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas!

Joku tollo. Vaaransi itseään parempien ihmisten terveyden ja hengen. Enkä tarkoita kyydissä olijoita.

• jepjepjoo...

itse olen ajanut keskellä kaupunkia pitkällä sillalla 120km/h, ja tuolla soomannin suoralla 160km/h. ja mikäs rallisankari se semmoinen on kun jää poliiseille kiinni? sanoisin että aika paska luuseri ollut kun jäi kiinni.

• kyllä huomaa

että ollaan savonlinnalaisia..
        terveisin ex-sellainen

• Mynttis sai perjantaina sossuliksat niin tietäähän sen että kilju virtaa ja ruosteinen Honda kaivetaan saunan takaa sijaitsevasta nokkospuskasta.

BadMynttis ajoi kuin hullu sillä venepaikat rannalla olivat vaarassa kuolla sukupuuttoon. Mynttis asuu nykyisin rannalla katiskassa erään homehtuneen purren alla ja korjailee harrastuksenaan kumisaappaita erikeeperillä.

• toisienne

solvaaminen täällä kiitos. Ei kiinnosta.

Ja tarkoitan teitä arvon mynttis ja rulle.

• toisienne kirjoitti:

solvaaminen täällä kiitos. Ei kiinnosta.

Ja tarkoitan teitä arvon mynttis ja rulle.

Tekee kipiää kielellesi jos puret kolmella jäljellä olevalla hampaallasi läpi kielen ja kieli irtoaa ja nielet sen nälkäisenä olutmahaasi.

• kahlaaja
        SavoRULES kirjoitti:

Tekee kipiää kielellesi jos puret kolmella jäljellä olevalla hampaallasi läpi kielen ja kieli irtoaa ja nielet sen nälkäisenä olutmahaasi.

Sinullahan 5 vuotiaalla tytöllä ja 5 kuukauden ikään pysähtyneellä kehityshistoriasi ei ole pystynyt tuottamaan hampaita lainkaan, siksi syötkin vain yhden löysän pilttiaterian päivässä avustajaltasi ja senkin työnnetään perinteikkäästi suoraan kurkkuun vanhalla peräruiskeella.

• ABCE
        SavoRULES kirjoitti:

Jos olet poju kännissä ajellut niin omahan on mokasi. Ei sulta kyllä voi vaati mitään järkevää ajatusta saatikka tekoa. Pelle mikä pelle!

• ABCE kirjoitti:

Jos olet poju kännissä ajellut niin omahan on mokasi. Ei sulta kyllä voi vaati mitään järkevää ajatusta saatikka tekoa. Pelle mikä pelle!

Minä en ole ajanut kännissä.

Minä lennän yksityiskoneellani ja olen palkannut lentäjän. Sitä en tiedä onko hän kännissä mutta minä olen. Revi siitä, pisama.

• tosi maailma
        SavoRULES kirjoitti:

Minä lennän yksityiskoneellani ja olen palkannut lentäjän. Sitä en tiedä onko hän kännissä mutta minä olen. Revi siitä, pisama.

Elä sinä Rulle vain siellä mielikuvitusmaailmassa. Onko sulla siellä paljon kavereita? Niih...!

• Heinolan Helmi
        SavoRULES kirjoitti:

Sinähän et lennä millään mulla kuin paperilentsikalla, mihin sinut on nostettu pinseteillä kyytiin ja liimattu teipillä koneen kärkeen että saisit ihailla maisemia sen aikaa, kun valtaisa syöksykierre alkaa kohti mehevää kompostiani mahtavan porun päästessä muovisäiliössä ja ääninivallin rikkoutuessa huudosta savon rikkailla ja avarilla perinnemaillani.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1422
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      913
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      872
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      811
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      667
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      9
      646
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      330
      639
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      57
      629
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      594
    Aihe