Aika maukas Tohtorijakso.

AROSUSI-09

Huvitti ne Big Brother ja Heikoin Lenkki-irvailut:)

9

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsn81..

Oli hyvä jakso. Sääli, että oli toiseksi viimeinen yhdeksännen Tohtorin jakso :(

• Who?

Sama juttu täällä. Kaikin puolin hieno jakso, niin kuin tämä vikakin kuulemma on. Oli muuten Tohtorilla melkoinen ilme kun Rosesta jäi jäljelle vain tuhkakasa.
      Noi Big Brotherit sun muut oli kyllä aika huvittavia. Jokseenkin osuvia. Olin jakson alussa ihna että häh, alkoi niin oudosti, mutta kiinnostusta herättävästi.
      Loistavia noi britit.

• AROSUSI-09

Vaikka tulevaisuudessa viihdeohjelmat olis just tota.Nää nykyisetkin madonsyöntimittelöt on jo mun mielestä aika lailla ihmisarvoa alentavia.

• Who?
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Vaikka tulevaisuudessa viihdeohjelmat olis just tota.Nää nykyisetkin madonsyöntimittelöt on jo mun mielestä aika lailla ihmisarvoa alentavia.

Mä en ainakaan kestä noita niin kutsuttuja "tosi-tv" ohjelmia sitten yhtään. Just senkin takia Doctor Whon ja kunmmpaneiden pöllähdykset peleihin oli niin hyviä. Pakko katsoa jakso uudestaan kun vaan aikaa löytyy. Onneks tuli otettua nauhalle.

joopa.

On muuten harmi,ettei Ecclestonia oo seuraavas kaudes. No, pääasia on, että yle jatkaa esittämistä.

• Konna
        Who? kirjoitti:

Mä en ainakaan kestä noita niin kutsuttuja "tosi-tv" ohjelmia sitten yhtään. Just senkin takia Doctor Whon ja kunmmpaneiden pöllähdykset peleihin oli niin hyviä. Pakko katsoa jakso uudestaan kun vaan aikaa löytyy. Onneks tuli otettua nauhalle.

joopa.

On muuten harmi,ettei Ecclestonia oo seuraavas kaudes. No, pääasia on, että yle jatkaa esittämistä.

:D Ecclestonin doctor on mainio, mutta Tennant ei todellakaan jää varjoon; jo jouluepisodi joka ei varsinaisesti kuulu millekään 'kaudelle' (ja toivottavasti tulee telkasta meilläkin) näyttää että näyttelijänvaihto ei ole suinkaan huono asia.

• bev
        Konna kirjoitti:

:D Ecclestonin doctor on mainio, mutta Tennant ei todellakaan jää varjoon; jo jouluepisodi joka ei varsinaisesti kuulu millekään 'kaudelle' (ja toivottavasti tulee telkasta meilläkin) näyttää että näyttelijänvaihto ei ole suinkaan huono asia.

10.12, keskellä päivää. Aivan mahtava!

• Who?
        bev kirjoitti:

10.12, keskellä päivää. Aivan mahtava!

Todella mahtavaa! Kiitos ilmoituksesta, tuo olisi voinut jäädä huomaamatta. Piristit juuri päivääni.

• tsn81..
        Konna kirjoitti:

Tennantin Tohtori on melkein parempi kuin Ecclestonin, enemmän sellaista vanhempien Tohtoreiden hauskuutta. Tämä yhdeksäs Tohtori oli melkein liian vakava, ehkä sen Aikasodan takia.

• dfdfssdf

onneksi maailmassa on kunnon sarjoja.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      64
      6247
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5639
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4605
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      57
      3909
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3825
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3239
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      68
      3019
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59