hinta/laatu

träskalle

Markkinoiden tärkein kriteeri on varmasti hinta/laatu-suhde, joten voisitteko ystävällisesti kertoa miten noudatatte tätä periaatetta käytännössä automarkkinoilla. Auton hinta, vuosimalli ja perustelut, kiitos.

Vastauksena en kelpuuta yhtään uutta autoa, koska niiden kohdalla hinta/laatu-suhde ei ole koskaan kovin hyvä.

Esimerkki: itse ostin juuri BMW 523 -96, juuri katsastettu, hinta 8.900 euroa in cash. Ei ilmastointia, mutta muita herkkuja löytyy sekä tanakka rakenne.

9

716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parinvuoden

Palaa parinvuoden päästä ja kerro paljon upposi korjauksiin. Jos tietsikka ei ole kanissa korjaamolaskun takia!

• träskalle

Mitä korjauksia tarkoitat? Tähän on ainakin vaihdettu juuri uudet jarrut ja iskarit. Myös renkaat ovat hyvät ja pakoputki kunnossa.

Olin eilen liikennevaloissa ja siinä oli vieressä neloskoppa ja takana verso ja joku ranskis...ainakin täyskaasulla tehdyn 400 metrin rykäsyn jälkeen nämä jäivät kyllä kuin seisomaan...

• The Rat

Laadun on oltava riittävä:
      - Lähtee käyntiin
      - Ei jätä tielle
      - Jos muita ongelmia, ne hoituvat ilman lisäkuluja

Kahta ekaa ei voi koskaan taata, joten nekin on hyvä huomioida vaikkapa seuraavassa:
      - Jos jättää tielle/ei käynnisty, toinen auto ilman lisäkuluja.

Muut tarpeet katsotaan erikseen.

Hinta määrittää vain rajat joissa autoa etsitään.

Se hinta/laatu -suhteesta.

• vanha on.

Ostaa n. 5 vuotiaan malliston huippupelin joltain nopeasti arvonsa tiputtavalta valmistajalta.
      Toimii.

• MB E 320 CDI
      81.500 euroa
      2005

Perustelu: Hankittu uutena ja takuu edelleen voimassa. MobiloLife -huoltosopimus hoitaa huollot ja korjaukset takuuajan jälkeenkin. Tosin saatan vaihtaa ennen sitä jo uuteen samanlaiseen kun tuli kesällä facelift.

Ainoa negatiivinen puoli on arvonalennus; normaalilla 18% vuosivauhdilla se tarkoittaa 15000 euroa vuodessa. Jos siitä nyt jollekulle on haittaa.

Ei ole riemulla rajaa, kun Mersulla ajaa.

Master Eq

• jokumuu

>Ainoa negatiivinen puoli on arvonalennus;
        >normaalilla 18% vuosivauhdilla se tarkoittaa
        >15000 euroa vuodessa. Jos siitä nyt jollekulle
        >on haittaa.

Niin no ketäs se nyt rasittaisi, eihän se ole ihan puoltakaan keskivertosuomalaisen vuoden bruttotuloista.

On sulla vaan hämmästyttävän kova tarve päteä autosi ja rahojesi kanssa, todellisten tai keksittyjen.

• kakkosnelkku

Volvo 240 -87 ruiskukoneella.
      -Ei pääomakuluja eikä liikoja varusteita
      -Varaosat naurettavan halpoja
      -Minimaalinen huoltotarve

• menee näin.

"Markkinoiden tärkein kriteeri on varmasti hinta/laatu-suhde, joten voisitteko ystävällisesti kertoa miten noudatatte tätä periaatetta käytännössä automarkkinoilla. "
      Meillä hinta/laatusuhde valitaan asiantuntemuksella.
      Meitä on 3 veljestä; autoinsinööri, rakennusmestari
      ja minä olen it-insinööri.
      Aina sen alan asiantuntija mukaan mitä ollaan
      hankkimassa.
      Meillä on hyvät talot, autot ja tietokoneet.
      Ja kunnossa pysyvät.
      Autoista senverran, kun tässä nyt kysyttiin,
      että japsit on kaikilla.
      Ihan hinta/laatusuhdesyistä.

• tule noudatettua

Hinta/laatusuhde on kyllä sielä listan häntäpäässä omien valintakriteerien joukossa. Ensin etsitään ne perusominaisuudet jotka pitää täyttyä, sen jälkeen mukavuus, turvallisuus ja viimeisenä hinta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8216
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      91
      6322
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6223
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4811
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3284
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2882
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2819
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      48
      2760
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2750
    Aihe