Markkinoiden tärkein kriteeri on varmasti hinta/laatu-suhde, joten voisitteko ystävällisesti kertoa miten noudatatte tätä periaatetta käytännössä automarkkinoilla. Auton hinta, vuosimalli ja perustelut, kiitos.
Vastauksena en kelpuuta yhtään uutta autoa, koska niiden kohdalla hinta/laatu-suhde ei ole koskaan kovin hyvä.
Esimerkki: itse ostin juuri BMW 523 -96, juuri katsastettu, hinta 8.900 euroa in cash. Ei ilmastointia, mutta muita herkkuja löytyy sekä tanakka rakenne.
hinta/laatu
9
716
Vastaukset
- parinvuoden
Palaa parinvuoden päästä ja kerro paljon upposi korjauksiin. Jos tietsikka ei ole kanissa korjaamolaskun takia!
- träskalle
Mitä korjauksia tarkoitat? Tähän on ainakin vaihdettu juuri uudet jarrut ja iskarit. Myös renkaat ovat hyvät ja pakoputki kunnossa.
Olin eilen liikennevaloissa ja siinä oli vieressä neloskoppa ja takana verso ja joku ranskis...ainakin täyskaasulla tehdyn 400 metrin rykäsyn jälkeen nämä jäivät kyllä kuin seisomaan...
- The Rat
Laadun on oltava riittävä:
- Lähtee käyntiin
- Ei jätä tielle
- Jos muita ongelmia, ne hoituvat ilman lisäkuluja
Kahta ekaa ei voi koskaan taata, joten nekin on hyvä huomioida vaikkapa seuraavassa:
- Jos jättää tielle/ei käynnisty, toinen auto ilman lisäkuluja.
Muut tarpeet katsotaan erikseen.
Hinta määrittää vain rajat joissa autoa etsitään.
Se hinta/laatu -suhteesta. - vanha on.
Ostaa n. 5 vuotiaan malliston huippupelin joltain nopeasti arvonsa tiputtavalta valmistajalta.
Toimii. MB E 320 CDI
81.500 euroa
2005
Perustelu: Hankittu uutena ja takuu edelleen voimassa. MobiloLife -huoltosopimus hoitaa huollot ja korjaukset takuuajan jälkeenkin. Tosin saatan vaihtaa ennen sitä jo uuteen samanlaiseen kun tuli kesällä facelift.
Ainoa negatiivinen puoli on arvonalennus; normaalilla 18% vuosivauhdilla se tarkoittaa 15000 euroa vuodessa. Jos siitä nyt jollekulle on haittaa.
Ei ole riemulla rajaa, kun Mersulla ajaa.
Master Eq- jokumuu
>Ainoa negatiivinen puoli on arvonalennus;
>normaalilla 18% vuosivauhdilla se tarkoittaa
>15000 euroa vuodessa. Jos siitä nyt jollekulle
>on haittaa.
Niin no ketäs se nyt rasittaisi, eihän se ole ihan puoltakaan keskivertosuomalaisen vuoden bruttotuloista.
On sulla vaan hämmästyttävän kova tarve päteä autosi ja rahojesi kanssa, todellisten tai keksittyjen.
- kakkosnelkku
Volvo 240 -87 ruiskukoneella.
-Ei pääomakuluja eikä liikoja varusteita
-Varaosat naurettavan halpoja
-Minimaalinen huoltotarve - menee näin.
"Markkinoiden tärkein kriteeri on varmasti hinta/laatu-suhde, joten voisitteko ystävällisesti kertoa miten noudatatte tätä periaatetta käytännössä automarkkinoilla. "
Meillä hinta/laatusuhde valitaan asiantuntemuksella.
Meitä on 3 veljestä; autoinsinööri, rakennusmestari
ja minä olen it-insinööri.
Aina sen alan asiantuntija mukaan mitä ollaan
hankkimassa.
Meillä on hyvät talot, autot ja tietokoneet.
Ja kunnossa pysyvät.
Autoista senverran, kun tässä nyt kysyttiin,
että japsit on kaikilla.
Ihan hinta/laatusuhdesyistä. - tule noudatettua
Hinta/laatusuhde on kyllä sielä listan häntäpäässä omien valintakriteerien joukossa. Ensin etsitään ne perusominaisuudet jotka pitää täyttyä, sen jälkeen mukavuus, turvallisuus ja viimeisenä hinta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078873
- 936780
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656530Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345391Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo654641- 553531
- 503365
- 513122
- 562932
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512906