Moni ihmettelee, kuka on Jussi Uoti? He tietävät, että hän on huomattavasti älykkäämmän ja menestyneemmän veljensä varjoon jäänyt talousrikollinen. Jussilla ei ole käsittääkseni mitään saavutuksia, toisin kuin Tohtoriksi väitelleellä veljelään. Jussi lienee ollut vaan Karin mukana seurannut veli, joka pääsi sukulaissuhteensa takia osingoille veljensä miljoonaluokan bisneksistä.
Amerikkalaisista elokuvista asetelma on tuttu, niissä älykkään rikollisen huomattavasti tyhmempi ja kiltimpi veli asetelma on yleinen.
En itsekkään tiedä juuri mitään Jussista, hän oli huhupuheitten mukaan itseään huomattavasti kuuluisamman ja menestyneemmän sekä arvostetumman Jari Sarasvuon koulukaveri. Voiko olla, että todellisuudessa Jussin meriitit jäävät siihen, että hän on ollut jonkun itseään huomattavasti menestyneemmän julkkiksen luokkakaveri?
Kari ja Jussi Uoti
7
4287
Vastaukset
- Sarasvuon
kaveri/tai koulukaveri niin se ei todellakaan ole mikään meriitti. Sarasvuohan on perseestä ja syvältä sieltä!
- Ilpo Tsutsunen
Joskus vuonna 1946 olin ylpeä siitä, että naapurimme pojan luokkatoverin isällä oli auto. Siihen aikaan köyhillä ei ollut autoja.
- rooooopesetä
Rahaa ei voi olla kun on konkurssissa.
- paikkakuntalainen
Varmasti oli veli kuuluisampi, vaan ei kyllä älykkäämpi tai menestyneempi. Jussi on huomattavasti ihmisenä julkisuudesta pois pyrkivämpi kuin veljensä. Jussilla on harvardista MBA ja tutkinto jyväskylän yliopistosta. Hän on edelleen menestyvä liikemies Suomessa, Euroopassa ja Kiinassa; toisin kuin yksiössä helsingissä asuva veljensä. Tiettävästi Kari Uoti on Jussille nykyään kateellinen monestakin asiasta, tästä syystä veljesten välit taitavat olla vieläkin poikki
- K8575
Tä ?
- Anonyymi
Häh siis mitä voi jukra ei voi olla ei voi
- Anonyymi
Kari Uoti taisi suorittaa myös vankilatutkinnon. Harva lakimies suorittaa myös tuon puolen. Nyt hän onkin suomen paras rikollisten asianajaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844