Hammaskiskot

Narskuttaja

Narskutan ihan jumalattomasti nukkuessani hampaita,onpa eräissä hampaissa havaittavissa tästä aiheutunutta pientä kulumista,joten hammaskiskot kai olisi tarpeen.Paljonkohan niille oikein suurin piirtein tulee hintaa?Onko kellään kokemusta niistä?

6

904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylläpidolle

Tuosta aiheesta on ollut jo monta keskustelua.

Niitä(kin) on vain vaikea löytää, kun tämän Suomi24-keskustelusivuston ylläpito ei saa hakupalveluakaan pidetyksi pystyssä.

• Narskuttaja

Mun puolesta voit valittaa,mutta tuskinpa viestiäni poistetaan,sillä en loukannut ketään.En minä kaiken maailman hammaskiskokeskusteluja jaksa ettiä...sori että oon laiska :-P

Joten nyt kysyn asiallisia kysymyksiä:Kokemuksia hammaskiskoista?Paljonko tulee hintaa?

• ... ...

1.     Purentakiskon hinta
        Minulle tehtiin kunnalla purentakiskot, ne tulivat maksamaan 139 euroa (sisältää hammaslääkärikulut labratyön). Siinä kunnallisessa jossa kävin oli oma labra. Yksityisellä kiskot voivat tulla maksamaan reilusti yli 200 euroa. Hinnat kai johtuvat paljon...
        7.4.2006 - kirjoittanut: Hammaskeiju - Lue koko viestiketju
        Terveys > Hampaat

2.    purentakiskon hinta?
        Kiitos vastauksista. Aika h-lekurille on tilattu ja toivottavasti saan avun narskutteluun. Vielä kun joku keksisi avun kuorsaamiseen. Minä narskutan ja isäntä kuorsaa. Että sillälailla. Aurinkoisia loppukesän päiviä kaikille.
        24.8.2005 - kirjoittanut: yksityisellä - Lue koko viestiketju
        Terveys > Hampaat

3.    purentakiskon hinta?
        Hei Siinähän tuo kysymys jo tulikin. Purentakisko voisi tuoda helpotusta vuosia jatkuneeseen narskutteluun. Itsehän sitä ei muuten tiedä tehneensä paitsi että leuat on aamulla hellänä ja hartiat ja pää särkee. Kanssaeläjät joutuvat kuuntelemaan tätä...
        22.8.2005 - kirjoittanut: yksityisellä -
        Terveys > Hampaat

4.    Purentakiskon hinta Tampereella
        Moi, onko kukaan teettänyt purentakiskoa Tampereella yksityisellä hammaslääkärillä? Missä kävitte ja mitä maksoi? Olisin kiitollinen tiedoista.
        30.8.2006 - kirjoittanut: Narskuttelija -
        Terveys > Hampaat

5.    Purentakiskon hinta
        Hei! Kysyisin onko jollain tietoa mitä purentakisko suunnilleen maksaa terveyskeskuksen hammashoitolassa? Menen maanantaina sovittamaan kiskoa ja olisi kiva tietää vähän millainen lasku on tulossa. Ja muutenkin olisi kiva kuulla kuinka äkkiä kiskoa tottui...
        17.9.2005 - kirjoittanut: TK:ssa -
        Terveys > Hampaat

6.    TYKS ja hinnat
        ... hinnoitussysteemi tuollaisessa paikassa on ja mitä siellä maksaa purentakiskon valmistaminen? Olettaisin että yhdelle käynnille tulee tietty hinta ja päälle vielä kiskon hinta. Jotain suuntaa-antavaa tietoa kaipaisin, köyhä osa-aikaistyöläinen kun olen.. =/
        31.1.2005 - kirjoittanut: Siili -
        Terveys > Hampaat

7.    hammaslääkäriin
        ... narskuttelua ja rentouttaa kipeytyneitä purentalihaksia. hinta on tosin aika korkea, n. 100 euron paikkeilla vähintään. tosin tuo hinta varmaan riippuu aika paljon lääkäristä (kunnallinen/yksityinen ja missä teettävät kiskot).
        7.2.2006 - kirjoittanut: kjgs - Lue koko viestiketju
        Terveys > Hampaat

8.    toinen
        ... n maksama osuus hoidosta yksityisellä. Tosiasiassa purentakiskon hinta on korvauksen jälkeen vain 20-30 euroa kalliimpi yksityisellä kuin terkkarissa. Tietysti jos katsoo että tuon säästääkseen kannattaa olla helvetin kipeänä kuukausitolkulla, niin mikäs siinä. Ehkä parempiakin säästökohteita löytyy...
        22.7.2004 - kirjoittanut: kokemus - Lue koko viestiketju
        Terveys > Hampaat

9.    Kisko
        Purentakiskon hinta liikkuu välillä 200-280 euroa. Kiskon käyttö vaatii totuttelua, mutta se kannattaa ehdottomasti. Jos kisko tuntuu parin viikon sitkeän käytön jälkeen vielä hankalalta, se esim. kiristää hampaita, käy hammaslääkärillä hiotuttamassa...
        9.7.2004 - kirjoittanut: MPee - Lue koko viestiketju
        Terveys > Hampaat

10.    alkuperäinen
        Suosittelen purentakiskon hommaamista. Itsellä on niitä ollut jo 3 kpl, ja kaikki ne ovat menneet rikki puremalla.Kestäneet kukin kuitenkin useita vuosia.. Meillä tämä hampaiden pureminen on sukuvika. Äidilläni etuhampaat olivat 60-vuotiaana 3mm korkuiset, eli...
        20.6.2005 - kirjoittanut: kirjoittelija - Lue koko viestiketju
        Terveys > Hampaat

• Rosejx

mulla on kokemusta niistä kun mulla meni kerran leuka luut sijoiltaan niin jouduin sellaisia pitämään 2kuukautta x) ja ne olis maksanu jotain 400euroa niin ne lääkärit mulle sano mutta minä sain ne ilmasiks x)

• Narskuttaja

Ainakin joku osaa vastata järkevästi,eikä rutista:"Joko taas noista hammaskiskoista jäkä jäkä..."

• RosejX
        Narskuttaja kirjoitti:

Ainakin joku osaa vastata järkevästi,eikä rutista:"Joko taas noista hammaskiskoista jäkä jäkä..."

ei ne kyllä mulla mitään auttanu vaikka niin kauan pidin vieläkin on nämä minun leukaluut sijoiltaan x) ja itestään vielä menivät semmoseks aamulla vaan heräsin niin en saanu suuta kunnolla auki x)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      179
      4757
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      40
      2536
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2192
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1719
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1348
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1281
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1193
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      145
      1180
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      945
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      117
      887
    Aihe