Näyttäisi miehellä olevan paljon kohtuuhintaisia käytettyjä autoja. Miten lie sitten kuntojen laita,onko jollain pääkaupunkiseutulaisella kokemusta valeriuksen kanssa kaupankäynnistä?
Tmi. valerius
2
3717
Vastaukset
- eitänään
Paljon autoja piha täynnä mutta kunnosta en mene takuuseen.. Kävin kuukausi sitten katsomassa 325 Bemaria hinta oli 2900€ ja juuri leimattu.. noh menin paikan päälle ja katsoin auto, ulkopäin ok kuntoinen mutta kytkin paskana, renkaat kankailla (syonyt etu- ja takarenkaita reunoista->ohjauskulmat vituillaan.. kattoluukku ruuvattu sisältäpäin ruuvilla kiinni, tuli katosta läpi, kone vuoti öljyä.. myyjä sanoi että ei tiedä noista vioista koska auto ollu vajaa viikon heillä.. leimalta auto ei ole voinut mennä läpi niillä renkailla koska täysin kankailla.. kusetuksen makua touhussa.. mustalainen taisi olla myyjä.. ihan asiallisen oloinen, mutta jatkossa etsin autoni muualta.
- jsdgsmggsg
En suosittele. Autot ovat muka hyväkuntoisia mutta todellisuudessa ovat sitä sattumanvaraista laatua mitä kaikki muutkin käytetyt. Tietysti sieltä voi löytää jonkun helmen mutta auto voi olla aivan laho vaikka ilmoituksessa lukeekin "hyvä kunto" ja sitten kun kyselee autosta niin eivät tiedä muutakun että hyvä kuntonen on.
Mene paikan päälle katsomaan ja kokeilemaan autoa niin saat selville onko se hyvä. Eivät nuo autoliikkeet niitä autoja tee, vaan ne tulevat vaihdossa eli ovat samaa schaissea kun mitä yksityiset myyvät. Ja turha sitten kuvitella että saat tuolta mihinkään autoon mitään takuuta koska autot myydään aina korjattaviksi joten kuluttajansuojalakikaan ei ole puolellasi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758