Suoramarkkinointikielto

Nyt riitti

Kyllä osaan itekki lehteni tilata, jos haluan. Netistä kuulema löytyy suoramarkkinointikielto lomake, mutta ei löydy näköjään helposti, koitin, mutta tuloksetta. Oisko jollain suoraa linkkiä lomakkeeseen, missä sen kiellon voi pistää voimaan?

Kiitos ja kumarrus!

15

28712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shuyiuih

      Riippuu vähän siitä, haluatko kieltää postitse tapahtuvan osoitteellisen suoramarkkinoinnin vai puhelimitse tapahtuvan markkinoinnin.

      Netistä ei löydy lomaketta, olet kuullut puppua.

      1) Osoitteellinen suoramarkkinointi kielletään täyttämällä kortti, jonka saa Postista (pyydä virkailijalta, yleensä niitä ei ole missään näkyvillä). Postimaksua ei mene.

      2) Puhelinmarkkinointi kielletään soittamalla maksulliseen palvelunumeroon 0600 13404 ma-pe klo 8.30-18 (puhelun hinta 0,39 €/min pvm), johon ilmoitetaan nimi, numero ja osoite.

      Rajoituksen voi tehdä liittymäsopimuksen tehnyt täysi-ikäinen henkilö ja vain henkilökohtaisesti. Rajoitus on kerrallaan voimassa 3 vuotta.

      Lisätietoja www.ssml.fi

      Minulla on nuo kiellot ja hyvin toimii, ei tule kirjeitä eikä soittoja. Ei yhtään.

      • mainoksia

        tuota postin kieltokorttia en tiennytkään. täytyypä täyttää heti ensikerralla kun käyn postissa.

        Säälittää niin noi ilmaisjakelut ja markkinonnit, kun niitä postilijooni selkävääränä kantaa meikäläisenkin luukkuun, kun oon tällänen köyhä sairaseläkelläinen, että on ihan ilo jos jokapäivälle sattuu ruokaa löytymään, niin että siinäkin mielessä on turhaa mainostajien uhrata mainoseurojaan meikäläisen houkutteluun.


        Säälittää sekin että, nykyajan markkinoijat ovat aikia pihalla omalta alaltaan. Mainostetaan mahdollisimman kattavasti vaikka sitten omia rahoja haaskaten.


    • täältä
    • hömppähumppa

      Mene osoitteeseen suomi.fi, ja sieltä linkki "asiointi ja lomakkeet". Pitäisi löytyä ihan sähköisessä muodossa tehtävä ilmoitus, jossa voi kieltää tietojen luovutuksen mm. suoramarkkinointiin. Asian voi hoitaa myös ilmoittamalla siitä maistraatille.

      Laittamalla Googleen hakusanaksi "suoramarkkinointikielto" minä ainakin sain nämä tiedot.

    • PerttiJka
    • maisteri 84

      Suoramarkkinointikielto ei näköjään koske kaikkia lehtimyyjiä.
      Olen täyttänyt kieltolomakkeen ja saanut vahvistuksen, mutta eipä näytä loppuvan.
      Soitot on vaan lisääntyny. Ei kiva
      Jopa samasta paikasta on soitettu monesti vaikka lupaavat laittaa "jonku" ruksin että on soitettu.

    • tässä...>

      Henkilötietojen luovutuksen kieltäminen (Maistraatti)
      http://www.suomi.fi/suomifi/suomi/asiointi_ja_lomakkeet/lomakkeet/maist_vrk4_90/index.html


      Rajoituspalvelut (Suomen Asiakkuusmarkkinointiliitto)
      http://www.ssml.fi/rajoituspalvelut
      http://www.ssml.fi/

      Puhelintarjonnan rajoituspalvelu. Soita 0600 13404



      Tietojen luovutuskiellot (Ajoneuvohallintokeskus AKE)
      http://www.ake.fi/ake/tietopalvelu/tietojen käyttö/tietojen luovutuskiellot.htm


      Tässäpä nämä tärkeimmät.

    • kieltäjä
    • Esto ja kielto

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe