Kuuluvat näin (KR38): 1. Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.2. Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskalijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita.... 5. heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaista karta. 6. SILLÄ NIITÄ OVAT NE, JOTKA TUNGETTELEVAT TALOIHIN JA PAULOIHINSA KIETOVAT SYNTIEN RASITTAMIA JA MONENLAISTEN HIMOJEN HEITELTÄVIÄ NAISPARKOJA......niinpä niin. Kuinka hyvin Paavalia osasikaan profetallisesti kertoa tulevista ajoista ja nähdä mm. jehovan todistajien ovikäynnit. Tiedän itse erään 6. jakeen tapauksen. Nuoren aikuisen joka on joutunut seuran oppien lumoon rakastuttuaan jehovalaiseen mieheen. Nyt tutkiskelut meneillään ja ei ota enää varottelevaa materiaalia vastaan. Vain Vartiotorniseuran tulkinta käy. Huh huh!
2. Tim. 3:1-2 ,5-6
3
273
Vastaukset
Perkeleen Jehovan todistajat! vartiotorniseura on ennustanut maailmanlopun ainakin 10 kertaa...hmm...jos Vartiotorniseura on sinussa oikeassa, niin miksei maailmanloppua ole vielä tullut? Tehkää parannus Jehovan todistajat ja uskokaan Herraan Jeesukseen, niin pelastutte! Herra Jumala on kiivas ja Hän kostaa synnintekijöille, jotka eivät tunnusta Jeesusta Jumalaksi. Jeesus itse sanoi: "Jos ette tunnusta, että minä olen se joka minä olen, niin te kuolette synteihinne!" "Minä olen" tarkoittaa Jumalaa, koska se on Hänen nimensä! Herran rauhaa!
- Rauhaa!"!!!!
Tosi rauhallista
Terveisin ei jehovantodistaja vaan kristitty.
- mm. jehovantodistajiin
tuo juttu..mikseipä mormoneihinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450