Kaikki huonekalut, johin sisätiloissa kosken, ovat JÄÄKYLMIÄ! Patterit ovat hyvin hyvin haaleena, jos tuskin lämpöö on sielläkään! taas säästellään asukkaiden kustannuksella! Eikä edes ole saunaa (omaa) jota lämmitellä.
Kivaa, että kaikilla ns. päättäjillä vuokrataloilla on takat sun muut, eihän sitä kerta kaikkiaan kukaan heistä voi USKOA, että on KYLMÄ!!! Mennäänkö jonossa heidän koteihinsa "lämmittelemään"???
Ja taas palellaan!
11
956
Vastaukset
- taidanpa kääntää
patteriin kohta 26 lukemat kun tuntuu varpaassa pientä vilua! no saunassa se lämpenee ja sitten käännetään jo pienemmälle että saa yöllä nukuttua vähän paremmin vilpoisessa! no moikka sinnekin!
- kämppä
mullakin! Valitukset ei auta! Kyllä vuokrarahoille
ei vastinetta saa, kun pitää villasukat jalassa
kulkea ja muutenkin pukeutua lämpimästi.
Ei ole vuokratalot pienten lasten, lattialla
konttaavien terveydestä huolissaan. Voi itku ja hammasten kiristys, heittäkää nyt joku Mynttikselle viltti!
- Takkatuli lämmittää
Älä ole noin katkera elämällesi. Ei ole meidän vika jos olet epäonnistunut ihminen. Lässynlässyn Rulleluuseri!
Takkatuli lämmittää kirjoitti:
Älä ole noin katkera elämällesi. Ei ole meidän vika jos olet epäonnistunut ihminen. Lässynlässyn Rulleluuseri!
Olen ystävällinen ihminen ja pyysin jotain toista samanlaista auttamaan Mynttistä ja antamaan hänelle viltin.
Onko auttaminen mielestäsi riidanhaastoa? Haluan kanssaihmisteni olevan onnellisia, vaikkakin asuisikin sitten veneen alla.- ABCE
SavoRULES kirjoitti:
Olen ystävällinen ihminen ja pyysin jotain toista samanlaista auttamaan Mynttistä ja antamaan hänelle viltin.
Onko auttaminen mielestäsi riidanhaastoa? Haluan kanssaihmisteni olevan onnellisia, vaikkakin asuisikin sitten veneen alla.arvostelet, haukut ja provosoit muutenkin kaikkia aloituksia? Sulla täytyy olla ongelmia kun olet noin katkera ja ilkeä. Jos et osaa ottaa kantaa asiallisesti niin silloin on parempi pysyä poissa keskusteluista. Ja ikäsi oli?
ABCE kirjoitti:
arvostelet, haukut ja provosoit muutenkin kaikkia aloituksia? Sulla täytyy olla ongelmia kun olet noin katkera ja ilkeä. Jos et osaa ottaa kantaa asiallisesti niin silloin on parempi pysyä poissa keskusteluista. Ja ikäsi oli?
Tsekkaapas omia vastauksia, urpo.
Korjaa ensin oma tunkkainen ja paskainen pesäsi ja tule sitten inisemään.- ABCE
SavoRULES kirjoitti:
Tsekkaapas omia vastauksia, urpo.
Korjaa ensin oma tunkkainen ja paskainen pesäsi ja tule sitten inisemään.Saat aina takaisin samalla mitalla kuin itse kaadat poika! Olet täysin turha ihminen sinua ei tarvitse kukaan! Katkeroidu koloosi napero!
- Ihmettelevä lukija
ABCE kirjoitti:
Saat aina takaisin samalla mitalla kuin itse kaadat poika! Olet täysin turha ihminen sinua ei tarvitse kukaan! Katkeroidu koloosi napero!
Savon tummelipygmi saa mielin määrin solvata, haastaa riitaa ja kommentoida asiattomasti, mutta valvoja ei tähän puutu.
Omituista toimintaa Suomi24:lta, ettei tuota räävitöntä hikikääpiötä saada kuriin. - mikä on
Ihmettelevä lukija kirjoitti:
Savon tummelipygmi saa mielin määrin solvata, haastaa riitaa ja kommentoida asiattomasti, mutta valvoja ei tähän puutu.
Omituista toimintaa Suomi24:lta, ettei tuota räävitöntä hikikääpiötä saada kuriin.tummelipygmi? se kans haukkumista vai mitä make?
- ISO UKKO .
mikä on kirjoitti:
tummelipygmi? se kans haukkumista vai mitä make?
Ettet vain Rulleboy? Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Ymmärrätkö? ei tietenkään, olet pelkkä keskenkasvuinen nulikka. Onko iskä jättänyt vahingossa koneen päälle ja sammunut sohvalle? hiiret juhlii kun kissa on poissa, niinkö poju?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891316
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570