että "Seuraa kuin hai laivaa"?
Seuraako hait oikeasti laivoja?
;)
Mistä tulee
7
2990
Vastaukset
- idänNopein
Ei kuulemma seuraa. Delffiinit ainaki seuraa.. must tuntuu et ton sanonnan keksiny heppu puhu pehmeit, tai sit se oli nero!
- a.no
Merkitsevätkö sanonnat: "Älä muuta sano" ja "Sanos muuta" päinvastaista?
- impio
Kyllä ne niin tekee
- Kaunis-Kaarina
Kun nuttu on nurinperin ja väärinpäin. Kumpi on kumpi ja meneekö se silloin oikein?
Ota näistä nyt sitten selvää...
Hai seuraa laivaa, eli se stalkkaa. Mitä sitten tapahtuu, jos se saa laivan kiinni, tai laiva saapuu satamaan? Jääkö se hai vaan ypöyksin siihen pällistelemään? Tylsä kohtalo stalkkerille. - Viivipiste
Kun nuttu on nurin, niin nurja puoli on tietysti näkyvissä. Väärinpäin on tietysti etupuoli takana. Molemmat mokat myös mahdollisia.
- HaiLaivaSossu
Hai, seuraan ruotsinlaivaa fattaan. Siitä se tulee.
Itse sain tänään juuri vastauksen dokumentista..kun orjalaivat lipuivat amerikkaan..seurasivat hait laivoja koska siellä orjat kuolivat ja ruumiit heitettiin veteen....oiskohan noilta ajoilta peräisin sanonta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1321574- 381483
- 681265
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa571235- 691024
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei1981006Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2561004- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106848