voiko penikseen tulla mustelmaa? Onko kellään ollut?
mustelma peniksessä
8
10976
Vastaukset
- hoitsu...
Kyllä penikseenkin voi tulla mustelma. Yleensä paranee itsestään.
- sdfvg
Varsinki sillon ku siitin o kiihottunu niin myös penis on aika vähätuntoinen, joskin aina tunnollisempi ko kalunvarsi. Sillon sitä ei niin osaa varoo, mutta ainakin luunappi sattuu melko varmasti, samoin puupallukkaisen hiuspompulan moksaus.
Ei kai sen kikkelimustelman vaarallinen pitäs olla, sattuuhan se kyllä ku tunto on siellä niin hyvä, mullakin tainnu joskus joku pikkumustelma tulla, en kyll'ä musita miten se syntyi silloin
- Vesseli
Hyvä kysyjä. Ko. elin sisltää runsaasti verisuonia. Jos suoneen tulee vuoto eli verenpurkauma, niin mustelmahan siitä tulee yhtälailla niin pippeliin kuin muuallekin.
Toivottavasti ei sattuntu, kun tuli :) - an
kyllä muuten perkele voi
- Jukepo
juu kyllä tulee. Juuri tälläki hetkellä. Mistä mustaihoset huomaa että niillä on mustelma?
- Anonyymi
mustelma sinertää kuten voi sinertää vaaleaihoisellakin
- Anonyymi
Se pitää leikata pois.
Kuolio uhkaa.- Anonyymi
Saattaa olla jo kuoliossa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995