kipustimulaattori

Vanaha 33-v kroonikko

Haluaisin kuulla, jospa jollain olisi kokemusta epiduraali tilassa olevasta kipustimulaattorista.Minulla jo vuosia ollut selkävaivoja ja jumalattomia kipujaksoja.Helvettiä kestänyt noin kymmenen vuotta.Kaikki lääkkeet kokeiltu,mitä markkinoilta löytyy,eikä mikään auta.Kipustimulaattori ns viimeinen toive,eipä sekään minulta kipuja pois vie kokonaan.Niin,ja selkää leikelty kaksi kertaa.Ikää ei vielä kamalasti ja eläke jo odottaa...
Please kertokaa jos kokemuksia:)

8

9513

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan

Eikö mitään muita tutkimuksia, ja hoitoja ole tullut mieleen?

• vanaha 33v

Sori,kun vastaukseni kesti.Olen ollut taas huonossa kunnossa,en ole jaksanut istua.Eli minulle on tehty kaikki tutkimukset mitä vain voi tehdä.Selkääni on puudutettu,kaikki lääkeet on kokeiltu,jumpattu on,mitä tarkoitat kun kysyt "eikö muuta tullut mieleen"? Kaksi kertaa jo selkä leikattu ja vain pahemmaksi on tullut?jos sinulla joku hoito minulle niin anna tulla!Ja turha pölistä minulle mistään kansanparantajista,sellaisia en kommentoi enkä edes lue.Jos nämä kansanparantajat saisivat selkävikaiset kuntoon,niin miksi meillä on niin paljon kipuilevia ihmisiä vielä??Uskon että sellainen ihminen saa näiltä kansanparantajilta apua,joilla ei oikeaa kipua ole ollutkaan.

• raitis1959

laitetaan minulle tammikuussa tays.ssa.opiodeista ei ole apua minulle ollut elikkä nyt sitten kokeillaan tätä viimeistä keinoa.vaihtoehtoja ei ole jos hermorata vaurioitunut niin kuin minulla.kirjoittelen sitten kun on asennettu.

• P.Ain

Kysy apua kipustimulaattorihoidosta sairaala Ortonin (Helsinki) kipulääkäreiltä, tietoa siellä on!

• Wilmanteri

Minulla on ollut ko laite jo vuodesta 2004 ja voin sanoa että se on pelastanut henkeni....niin kovat ovat tuskat olleet etten olisi tätä kirjoittamassa ellei apua olisi tullut. Epäonnistuneen välilevyn pullistuma leikkauksen jälkeen kivut vaan pahenivat ja siinä rumbassa jäin koukkuun huumekipulääkkeisiin (Oxycontin ja Oxynorm) Lisäksi kokeiltiin montaa muutakin...Lopulta pääsin neurokirurgille joka asensi laitteen Ähtärissä. Ja siitä alkoi minun toinen elämä. Kaukosäätimella saan säädeltyä virtaa joko enemmän jalkaan tai selkään. Paristoja ei ole vielä vaihdettu kertaakaan. Viimeiset puolitoista vuotta olen ollut lähes kivuton. Siihen on auttanut myös se, että liikun paljon ja painoa on pudonnut 30 kiloa. Harmittavaa vaan on, että lääkärit eivät tunne tätä laitetta ja kun niitä asennetaan niin vähän. En tiedä millainen se kipu pitää olla joka laitteen saa. Mun kivulle oli ominaista se ettei sitä ollut makuuasennossa, mutta heti kun nousin ylös sängystä...mutta kukapa haluaa maata 24t/vrk...

• ANS-stimulaattori
        Wilmanteri kirjoitti:

Minulla on ollut ko laite jo vuodesta 2004 ja voin sanoa että se on pelastanut henkeni....niin kovat ovat tuskat olleet etten olisi tätä kirjoittamassa ellei apua olisi tullut. Epäonnistuneen välilevyn pullistuma leikkauksen jälkeen kivut vaan pahenivat ja siinä rumbassa jäin koukkuun huumekipulääkkeisiin (Oxycontin ja Oxynorm) Lisäksi kokeiltiin montaa muutakin...Lopulta pääsin neurokirurgille joka asensi laitteen Ähtärissä. Ja siitä alkoi minun toinen elämä. Kaukosäätimella saan säädeltyä virtaa joko enemmän jalkaan tai selkään. Paristoja ei ole vielä vaihdettu kertaakaan. Viimeiset puolitoista vuotta olen ollut lähes kivuton. Siihen on auttanut myös se, että liikun paljon ja painoa on pudonnut 30 kiloa. Harmittavaa vaan on, että lääkärit eivät tunne tätä laitetta ja kun niitä asennetaan niin vähän. En tiedä millainen se kipu pitää olla joka laitteen saa. Mun kivulle oli ominaista se ettei sitä ollut makuuasennossa, mutta heti kun nousin ylös sängystä...mutta kukapa haluaa maata 24t/vrk...

Itselle on asennettu kipustimulaattori alkuvuodesta 2010 ja apua on ollut paljon kipujen suhteen. Alaselän kanssa on ollut paljon ongelmia, välilevyntyrää on leikattu pariin otteeseen jne. Myös hermosäteilyä on ollut paljon jalkaa. Nyt haluaisin kysyä onko kellään miespuolisella ollut ongelmia ejakulaation kanssa kipustimulaattorin kanssa? Stimulaattorihan auttaa mm. virtsankarkailuun jota voi esiintyä kun hermo on puristuksissa eli pidätyskykyyn. Itselläni on ongelmana, että lopullista tulemista on vaikea saada eli kestoa tahtoo olla enemmän kuin kuntoa. Onkohan muilla vastaavia kokemuksia? Itselläni on aina itse aktinkin aikana ollut stimulaattori päällä samoilla virroilla kun minulla tahtoo olla se ns. normaaleiden päivärutiinien aikana.

• kyltymätön
        ANS-stimulaattori kirjoitti:

Itselle on asennettu kipustimulaattori alkuvuodesta 2010 ja apua on ollut paljon kipujen suhteen. Alaselän kanssa on ollut paljon ongelmia, välilevyntyrää on leikattu pariin otteeseen jne. Myös hermosäteilyä on ollut paljon jalkaa. Nyt haluaisin kysyä onko kellään miespuolisella ollut ongelmia ejakulaation kanssa kipustimulaattorin kanssa? Stimulaattorihan auttaa mm. virtsankarkailuun jota voi esiintyä kun hermo on puristuksissa eli pidätyskykyyn. Itselläni on ongelmana, että lopullista tulemista on vaikea saada eli kestoa tahtoo olla enemmän kuin kuntoa. Onkohan muilla vastaavia kokemuksia? Itselläni on aina itse aktinkin aikana ollut stimulaattori päällä samoilla virroilla kun minulla tahtoo olla se ns. normaaleiden päivärutiinien aikana.

Kylläpä hyvälle kuulostaa! Jospa minunkin miehelle kävis noin kuin sulle että auttaa kipuihin ja .... kivaa! !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      199
      6649
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      113
      3560
    3. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      31
      3029
    4. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      127
      2562
    5. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      187
      1982
    6. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      13
      1834
    7. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      120
      1800
    8. Mulle riittäisi halaukset

Ja juttelut mut sulle ei taida riittää
      Ikävä
      29
      1701
    9. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      34
      1690
    10. Elämäni biisi vieraslista la 11.10. yllättää iloisesti - Nämä huippujulkkikset sinisille sohville!

Elämäni Biisi vieraina lauantaina ovat mm. Ellen Jokikunnas ja Esko Eerikäinen sekä liuta muita julkkiksia. Tämä jakso v
      Tv-sarjat
      20
      1578
    Aihe