yasminelle ja kuukautiset

aloin (väliaikaisesti) käyttämään yasminelleja. sitä ennen ikuisuus diane novia. yhden pillerin unohdin ja ohjeen mukaan tuolloin vk eteenpäin oltiin kortsulla. ei pitäis olla raskaana mitenkään. yasminellen aikaiset ekat kuukautiset oli oudot, ei kunnolla ollenkaan, vähän rusehtavaa vuotoa parina-kolmena päivänä. dianeilla ja luomuna vuotaa kuin seula kirkkaanpunaista. mistä johtuu? onko muilla?
7547
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Eka vuoto paljon niukempi kuin muulloin ja toisen aikana ei tarvinnu edes sidettä, oli vain vähän ruskeaa vuotoa. Nuvaring aikanaan teki saman, en tiiä miksi mutta vuoto ei koskaan ollut veristä vaan ruskeaa. Muilla pillereillä, esim. femoden vuoto oli normaalimpaa.

Äänestä
  • ...viikkoo syöny yasminelleja, niitä ennen en mitään. menkat kesti sen 7päivää minkä yleensäki, normaalit oli tai vähä runsaammat. sen jälkeen ollu koko ajan pientä vuotoo, erittäin ärsyttävää.. nauti tässä sit seksistä..
    muuten ollu hermot hieman kireellä, voi tosin johtua muutenki elämäntilanteesta..
    kuhan tuo vuoto loppuis niin muitten oireitten kans tulisin kyllä toimeen. :(

    Äänestä

  • kaks... kirjoitti:

    ...viikkoo syöny yasminelleja, niitä ennen en mitään. menkat kesti sen 7päivää minkä yleensäki, normaalit oli tai vähä runsaammat. sen jälkeen ollu koko ajan pientä vuotoo, erittäin ärsyttävää.. nauti tässä sit seksistä..
    muuten ollu hermot hieman kireellä, voi tosin johtua muutenki elämäntilanteesta..
    kuhan tuo vuoto loppuis niin muitten oireitten kans tulisin kyllä toimeen. :(

    joo mullakin muuten oli tuo, pari eka viikkoa välivuotoa. se meni ohi. Mutta miten sulla on voinut olla jo yasminelle-mensut jos vasta 2 vk olet syönyt? siis 3 vk syömistä, väliviikko jonka aikana kuukautiset.

    Äänestä

  • ap. kirjoitti:

    joo mullakin muuten oli tuo, pari eka viikkoa välivuotoa. se meni ohi. Mutta miten sulla on voinut olla jo yasminelle-mensut jos vasta 2 vk olet syönyt? siis 3 vk syömistä, väliviikko jonka aikana kuukautiset.

    en ole sama mutta vastaan. pillerit jos aloittaa eikä oo ennen muita käyttäny niin ne aloitetaan heti ekana kuukautispäivänä. jos aikasemmin käyttänyt muita pillereitä on eriasia.

    Äänestä

  • ap. kirjoitti:

    joo mullakin muuten oli tuo, pari eka viikkoa välivuotoa. se meni ohi. Mutta miten sulla on voinut olla jo yasminelle-mensut jos vasta 2 vk olet syönyt? siis 3 vk syömistä, väliviikko jonka aikana kuukautiset.

    pitäs olla ensimmäiset kunnon menkat pillereitten alottamisen jälkeen mutta eipä kuulu mitää kummempaa..samaa rusehtavaa pientä vuotoo mitä ollu nyt koko ajan (yli sen 21päivää)..
    onneksi mieheni kyllästy oottaan sen loppumista ;) isoja patteja on kans naamaan tullu, yäk..kaippa neki lähtee aikanaan, toivon niin. rintoja aristaa, olisko peräti kasvaneetki hieman tai sitte vaan kuvittelen, heh. verenpaineet ei onneksi oo kohonnu että saan jatkaa käyttöä vaikka kontrolleis joutuukin käymään...

    Äänestä

mulla on menossa nyt toinen laatta yasminelleja. välivuotoja on tullut aina välillä. varsinkin seksin jälkeen on usein tullut rusehtavaa. en tiedä mistä johtuu mutta ainakaan seksi ei satu että ei voi olla mitää haavoja. en oo huomannu mielialassa mitään muutoksia vaikka on niitäkin mutta oli kyllä ennen ilman pillereitäki,että ei johdu niistä. rinnat on kasvaa aina pillereitten aikana yhden kuppikoon mutta kun tulee väliviikko niin ne kutistuvat takaisin (mikä on aika outoa) mutta kai nekin siitä sit tasaantuu.en oo lihonut yhtään.. seksihalut tuntuu et ois vaa kasvanu. kaikista pahin sivuoire mikä on tullu nin peppuun on puhjennu varmaanki akne. kauheen kipeitä isoja paiseita peppu poskissa. kasvoihin ei oo tullut yhtään ja iho on parantunu kyllä. voikohan noi kaikki ongelmat kadota kun on käyttäny jonkun aikaa?

Äänestä
  • aloitin yasminellet ja vuoto niukkeni olemattomaksi ekasta vuotopäivästä lähtien... sidettä ei tarvi oikeastaan ollenkaan. aloin tietysti stressaamaan tästä ja varmaan se vaikutti vuodon laatuun ja määrään lisää :)

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


anuanu kirjoitti:

aloin (väliaikaisesti) käyttämään yasminelleja. sitä ennen ikuisuus diane novia. yhden pillerin unohdin ja ohjeen mukaan tuolloin vk eteenpäin oltiin kortsulla. ei pitäis olla raskaana mitenkään. yasminellen aikaiset ekat kuukautiset oli oudot, ei kunnolla ollenkaan, vähän rusehtavaa vuotoa parina-kolmena päivänä. dianeilla ja luomuna vuotaa kuin seula kirkkaanpunaista. mistä johtuu? onko muilla?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu