EU:n luontodirektiivi kieltää sudenmetsästyksen.

Reino

En tiedä miksi pitäisi koko maailmalle kailottaa, jos ottaa hengiltä jonkin häirikkösuden. Uskon, että poromiehet jo elinkeinonsakin takia tappavat vähin äänin susia. Korpeen jääneistä raadoista tekevät ketut ja korpit nopeasti selvää.

En tiedä miksi poliisit yrittävät selvittää tappajan, jos sitten yrittävätkään. Ei omaa pesää saa liata.

4

331

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talollinen

No sinulle selitän tämän.

EU:n on tehtävä se, estääkseen vihaisimpia EU:n vastustajaänkyröitä käymästä ihmisten, mm. EU-tarkastajien kimppuun.

Suden ampuminen on turvallinen tapa purkaa järjestelmään liittyvää ahdistusta. Olemme tehneet siitä entistäkin helpottavampaa nyt, kun se on kielletty hedelmä.

Oli kiellettyä tai ei, eläimen ampuminen on aina hyväksyttävämpää kuin ihmisen, sillä ihminen on sivistyksen kuva. Susista ei ole muuta taloudellista hyötyä kuin turkki ja moottorikelkan kuluttama bensiini. Joutaisi kaikki ampua.

Tekisipä mieli sanoa niin änkyröistäkin, mutta tämä on sivistysmaa ja demokratia.

• kaalto

Väität, että tämä on demokratia. Demokratia eli kansanvalta on kadonnut Brysseliin ja Strassburgiin. Sitä ei ole enää Suomenniemellä EU:n takia. Tulevaisuudessa täältä katoaa kansakin, jos EU säilyy, sillä EU suunnittelee Suomea lomapaikakseen ja luonnonsuojelualueekseen. Näin ollen sekä Suomi että EU-Suomi häviävät maailmankartalta tulevaisuudessa, ellei EUta hajoiteta ajoissa.

• talollinen
        kaalto kirjoitti:

Väität, että tämä on demokratia. Demokratia eli kansanvalta on kadonnut Brysseliin ja Strassburgiin. Sitä ei ole enää Suomenniemellä EU:n takia. Tulevaisuudessa täältä katoaa kansakin, jos EU säilyy, sillä EU suunnittelee Suomea lomapaikakseen ja luonnonsuojelualueekseen. Näin ollen sekä Suomi että EU-Suomi häviävät maailmankartalta tulevaisuudessa, ellei EUta hajoiteta ajoissa.

...piipertäjien pusikkoja. Kaikki tulee talouskäyttöön. Olisit edes tyytyväinen luottamuksessasi, kun et vielä tule tietämään mitä EU haluaa Suomeen.

Sen verran sanon, että huokaise helpotuksesta. Viherpipertäjät eivät nouse valtaan eikä Linkolan höpinät toteudu. Sillä EU:lla on aivan muita intressejä...

• nomex

Jo ihmisiä ampumisella:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      270
      2795
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      19
      2217
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      341
      1955
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1659
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      100
      1615
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      209
      1327
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      64
      1268
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1233
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1149
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      75
      1093
    Aihe