En tiedä miksi pitäisi koko maailmalle kailottaa, jos ottaa hengiltä jonkin häirikkösuden. Uskon, että poromiehet jo elinkeinonsakin takia tappavat vähin äänin susia. Korpeen jääneistä raadoista tekevät ketut ja korpit nopeasti selvää.
En tiedä miksi poliisit yrittävät selvittää tappajan, jos sitten yrittävätkään. Ei omaa pesää saa liata.
EU:n luontodirektiivi kieltää sudenmetsästyksen.
4
331
Vastaukset
- talollinen
No sinulle selitän tämän.
EU:n on tehtävä se, estääkseen vihaisimpia EU:n vastustajaänkyröitä käymästä ihmisten, mm. EU-tarkastajien kimppuun.
Suden ampuminen on turvallinen tapa purkaa järjestelmään liittyvää ahdistusta. Olemme tehneet siitä entistäkin helpottavampaa nyt, kun se on kielletty hedelmä.
Oli kiellettyä tai ei, eläimen ampuminen on aina hyväksyttävämpää kuin ihmisen, sillä ihminen on sivistyksen kuva. Susista ei ole muuta taloudellista hyötyä kuin turkki ja moottorikelkan kuluttama bensiini. Joutaisi kaikki ampua.
Tekisipä mieli sanoa niin änkyröistäkin, mutta tämä on sivistysmaa ja demokratia.- kaalto
Väität, että tämä on demokratia. Demokratia eli kansanvalta on kadonnut Brysseliin ja Strassburgiin. Sitä ei ole enää Suomenniemellä EU:n takia. Tulevaisuudessa täältä katoaa kansakin, jos EU säilyy, sillä EU suunnittelee Suomea lomapaikakseen ja luonnonsuojelualueekseen. Näin ollen sekä Suomi että EU-Suomi häviävät maailmankartalta tulevaisuudessa, ellei EUta hajoiteta ajoissa.
- talollinen
kaalto kirjoitti:
Väität, että tämä on demokratia. Demokratia eli kansanvalta on kadonnut Brysseliin ja Strassburgiin. Sitä ei ole enää Suomenniemellä EU:n takia. Tulevaisuudessa täältä katoaa kansakin, jos EU säilyy, sillä EU suunnittelee Suomea lomapaikakseen ja luonnonsuojelualueekseen. Näin ollen sekä Suomi että EU-Suomi häviävät maailmankartalta tulevaisuudessa, ellei EUta hajoiteta ajoissa.
...piipertäjien pusikkoja. Kaikki tulee talouskäyttöön. Olisit edes tyytyväinen luottamuksessasi, kun et vielä tule tietämään mitä EU haluaa Suomeen.
Sen verran sanon, että huokaise helpotuksesta. Viherpipertäjät eivät nouse valtaan eikä Linkolan höpinät toteudu. Sillä EU:lla on aivan muita intressejä... - nomex
Jo ihmisiä ampumisella:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2702795Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka192217Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3411955- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1001615Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2091327- 641268
- 681233
- 551149
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751093