vuoden osalta, kun mahtuisi 750 kpl. pahoittelee Mervi Virtanen ja mainitsee syiden olevan kansallisia sen enempää asiaa erittelemättä.
Hahhaa, tulisiko jo asettaa komissio pohtimaan Suomen ongelmaa ja hallitukselle välikysymys, miksei Suomi kelpaakaan elintasopakolaisille?
Kiintiöpakolaisia
5
158
Vastaukset
- sillä tavalla
Ei mitään kyselyjä, silloin kun asiat on kunnossa, ei niitä parane mennä sorkkimaan.
- mutta M.Virtasen
Huoleen on olemassa ilmeisesti jokin syy.
Otaksuisin sen olevan työpaikkojen vähenemisessä ulkommaalaisvirastossa sekä omastakin virastaan, koska ei ole pystynyt täyttämään asetettuja stahanovilaisia normeja, vaan peräti kykenemättömänä työvälineenä alittamaan poliitikkojen asettamat julkilausumat ulkomaalaisen työvoiman tarpeesta suuntautumalla liiaksi Afrikan niekereihin.
- tuo pärstäkerroin
Miksiköhän nykyään kaikki hyysärit ovat ikäänkuin klooneja tovereistaan/siskoistaan?
Yhtä tyynni, jo pärstästä näkee ämmillä millä joronjäljillä se on.
Eihän kukaan edustavan näköinen ja kaunis nainen alakkaan kommunistiksi, koska ilmeisesti joutuisi työsyrjinnän kohteeksi siskojen taholta ja teesit menisivät uusiksi.
- *ucco
muslimeita ja mulatteja - tänne sopeutumattomia- vaikka kuinka olisi tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117