Jumala on RAKKAUS

-d-e-e-k-u-

Lukekaa 1. Johanneksenkirje

Valehteleeko raamattu?

Ja tuomitsemisesta vielä.

Mitä tuomitseminen on? Ensinnäkin se ei ole synnin erottamista. Synti tarvitsee tunnistaa, kohdata ja voittaa rakkaudella. tuomitseminen on synti itsessään.

Kaikkein tärkeimpänä tuomitseminen erottaa meidät Jumalasta. Jumala on kertonut meille, että me emme voi tietää toisten motiiveja, joten meillä ei ole lupa tuomita heitä. Jumala edellyttä meidän jättävän sydämen tuomitsemisen Hänelle. Tuomitessamme kenet tahansa asetamme itsemme Jumalan itsensä yläpuolelle ja kiellämme kykymme luotta Jumalaan suhteessa näihin ihmisiin.
Tuomitseminen peruuttaa kyvyn kuulla Jumalaa ja sulkee sydämen Jumalaa itseään kohtaan. Me tiedämme, että Hän haluaa meidän rakastavan vihollisiamme. Kuinka voimme, jos haluamme heidän
tuhoutumistaan?

Room 2:1-5 mukaan meistä tulee samanlaisia kuin niistä joita tuomitsemme

Hebr 12:15
tuomitseminen tuottaa huonoa hedelmää, katkeruutta ja sitäkautta anteeksiantamattomuutta.

Jos emme anna toisillemme anteeksi, ei Iskäkään anna anteeksi meille rikkomuksiamme.

Annteaan anteeksi ystävät - siinä on voimaa!

Kun anteeksiantamus on täysin asettunut sydämeesi ja tuomiomieli on Jumalan toimesta poistettu,
et enää halua, että "Jumala laittaa heidät maksamaan", ja voit helposti tulla em ihmisten läsnäoloon.
Voit muistella menneitä tapahtumia ilman vihaa
ja -
Voit siunata heitä rukouksissasi ja tarkoittaa sitä!

Nämä ovat todella oleellisia ja tärkeitä asioita meidän tietää!

Vihollinen käy ympäriinsä kuin kiljuva jalopeura, purra se ei osaa, mutta valehdella (kiljua) kyllä!

Ollaan Herralle alamaiset, ja vastustetaan perkelettä, niin se meistä pakenee!

Siunausta sisaret ja veljet!

BaAhava haMashiach,
Deeku

7

594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hurmahenkistä perkelettä vastustamaan, jotta se
      sinusta pakenisi?

      • -d-e-e-k-u-

        jos oletat tietäväsi vastauksen.
        Kerron sulle kuitenkin totuuden: Olen uudestisyntynyt uskova, mussa vaikuttaa Jeesuksen Pyhä Henki.

        Sen pystyt itse arvioimaan, se lukee raamatussa: Ei kukaan voi tunnustaa Jeesusta lihaan tulleeksi Jumalan Pojaksi eli Jumalaksi, ellei oel syntynyt ylhäältä uudelleen. Ja raamatun mukaan Saatana ei voi näin tehdä. Jeesus sanoi, että viholline ei voi nousta itseään vastaan, muuten sen valtakunta hajoaisi.

        Tässä tulee tunnustus. Jeesus on Herra, JHWH, minun Herrani ja Jumalani. Uskon Häneen, siihen, että Hän tuli ihmiseksi ja syntyi neitsyt Mariasta, kärsi ristinkouleman, jotta minullakin olisi iankaikkine elämä Hänen haavojensa, täytetyn työnsä hinnalla. Armosta siis.
        Amen.

        Riittääkö?


      • piste.
        -d-e-e-k-u- kirjoitti:

        jos oletat tietäväsi vastauksen.
        Kerron sulle kuitenkin totuuden: Olen uudestisyntynyt uskova, mussa vaikuttaa Jeesuksen Pyhä Henki.

        Sen pystyt itse arvioimaan, se lukee raamatussa: Ei kukaan voi tunnustaa Jeesusta lihaan tulleeksi Jumalan Pojaksi eli Jumalaksi, ellei oel syntynyt ylhäältä uudelleen. Ja raamatun mukaan Saatana ei voi näin tehdä. Jeesus sanoi, että viholline ei voi nousta itseään vastaan, muuten sen valtakunta hajoaisi.

        Tässä tulee tunnustus. Jeesus on Herra, JHWH, minun Herrani ja Jumalani. Uskon Häneen, siihen, että Hän tuli ihmiseksi ja syntyi neitsyt Mariasta, kärsi ristinkouleman, jotta minullakin olisi iankaikkine elämä Hänen haavojensa, täytetyn työnsä hinnalla. Armosta siis.
        Amen.

        Riittääkö?

        Olette molemmat väärässä sinä ja Suni.


      • -d-e-e-k-u-
        piste. kirjoitti:

        Olette molemmat väärässä sinä ja Suni.

        Jumala otti Jeesuksessa myös 100%sen ihmisyyden, Jeesus on siis tosi ihminen ja Tosi Jumala

        Lue vaikka Room 9:5 heidän ovat isät, ja heistä on Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, amen!

        Ja lue 1. timoteuskirjettä hiukan eteenpäin, 1. tim 3:16 kertoo uskomme suuren salisuuden - Jumala tuli lihaksi

        Mikäkö Jeesus mielestäsi on, ihminen vain, vaiko enkeli? Kuinka Hänen uhrinsa sitten kelpasi - tokkopa Jumalalle olisi kelvannut joknin luodun uhraaminen, koskapa se ei vanhan liitonkaan aikan voinut poistaa syntejä kuin väliaikaisesti, nimittäin eläinuhrit.

        Jumala sovitti Jeesuksessa maailman tullen lihaksi, ihmiseksi, jotta voisi elää elämän, jonka ihmisen olisi kuulunutkin elää.

        Kaikki mainitsemasi raamatunkohdat vain vahvistavat Jeesuksen Jumaluutta ja ihmisyyttä myös.

        Jeesus on kmpastuskivi monille. Luepa raamattua vilpittömässä rukouksessa ja pyydä Herralta, että Hän kirkastaisi sulle totuuden.


      • piste.
        -d-e-e-k-u- kirjoitti:

        Jumala otti Jeesuksessa myös 100%sen ihmisyyden, Jeesus on siis tosi ihminen ja Tosi Jumala

        Lue vaikka Room 9:5 heidän ovat isät, ja heistä on Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, amen!

        Ja lue 1. timoteuskirjettä hiukan eteenpäin, 1. tim 3:16 kertoo uskomme suuren salisuuden - Jumala tuli lihaksi

        Mikäkö Jeesus mielestäsi on, ihminen vain, vaiko enkeli? Kuinka Hänen uhrinsa sitten kelpasi - tokkopa Jumalalle olisi kelvannut joknin luodun uhraaminen, koskapa se ei vanhan liitonkaan aikan voinut poistaa syntejä kuin väliaikaisesti, nimittäin eläinuhrit.

        Jumala sovitti Jeesuksessa maailman tullen lihaksi, ihmiseksi, jotta voisi elää elämän, jonka ihmisen olisi kuulunutkin elää.

        Kaikki mainitsemasi raamatunkohdat vain vahvistavat Jeesuksen Jumaluutta ja ihmisyyttä myös.

        Jeesus on kmpastuskivi monille. Luepa raamattua vilpittömässä rukouksessa ja pyydä Herralta, että Hän kirkastaisi sulle totuuden.

        "Jeesus on kmpastuskivi monille. Luepa raamattua vilpittömässä rukouksessa ja pyydä Herralta, että Hän kirkastaisi sulle totuuden. "

        SAMAT SANAT SINULLE -D-E-E-K-U-:

        Jeesus on kmpastuskivi monille. Luepa -d-e-e-k-u- raamattua vilpittömässä rukouksessa ja pyydä Herralta, että Hän kirkastaisi sulle totuuden.



        1.Timoteuksen kirje:
        2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,

        1.Korinttolaiskirje:
        8:6 niin on meillä kuitenkin ainoastaan yksi Jumala, Isä, josta kaikki on ja johon me olemme luodut, ja yksi Herra, Jeesus Kristus, jonka kautta kaikki on, niin myös me hänen kauttansa.

        Efesolaiskirje:
        4:6 yksi Jumala ja kaikkien Isä, joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa.

        1.Timoteuksen kirje:
        2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,

        Hebrealaiskirje:
        2:17 Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit.

        Johanneksen evankeliumi:
        17:1 Tämän Jeesus puhui ja nosti silmänsä taivasta kohti ja sanoi: "Isä, hetki on tullut, kirkasta Poikasi, että Poikasi kirkastaisi sinut;
        17:2 koska sinä olet antanut hänen valtaansa kaiken lihan, että hän antaisi iankaikkisen elämän kaikille, jotka sinä olet hänelle antanut.
        17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

        1.Korinttolaiskirje:
        15:28 Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan sen valtaan, joka on alistanut hänen valtaansa kaiken, että Jumala olisi kaikki kaikissa.


        Jeesus on kmpastuskivi monille. Luepa -d-e-e-k-u- raamattua vilpittömässä rukouksessa ja pyydä Herralta, että Hän kirkastaisi sulle totuuden.


        ON VAIN YKSI JUMALA!
        JEESUKSEN JA MEIDÄN JUMALA!


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe