Onko jollakin tietoa, mistä saisi luotettavan joulupukin lapsien iloksi Espooseen jouluaattona?
Joulupukki kotiin
6
4285
Vastaukset
- santapark
Ei lapsi osaa luonnostaan mitään typerää feikkipukkia kaivata. Se on vaan aikuisten pakkomielteistä käytöstä, että omaa jälkikasvua pitää miellyttää juuri tietyllä tavalla.
Omassa lapsuudessani, 80-luvulla, pukki jätti lahjat yöllä parvekkeelle. Se jos mikä oli mystistä ja uskoin siihen ihan täysillä. - halikaro
Hei,
mikäli asutte Etelä-Espoossa, voit kysellä partiopukkia Espoonlahden lippukunnasta. Itselläni ei kuitenkaan ole partiopukista kokemusta, mutta olen kuitenkin kehuja kuullut.- päin?
matinkylä- Olarin alueella ois pukki tarjolla - eikä käytä prepaid liittymää.
- Äiti ja kolme iloista lasta
Itse voin kokemuksesta suositella hyviä joulupukkeja osoitteesta www.joulupukki20min.com
Pukit toimivat ainakin Etelä-Espoon alueella - Ismo-isä
Meillä on jo useana vuotena käynyt sama, erttäin pätevä joulupukki, jonka tavoittaa numerosta 0407339968. Hintakin on laatuun nähden erittäin edullinen.
- joulupukki
punanuttuinen joulupukki kotiin lasten iloksi.
laulutaitoinen sekä puhelias.n. 25 min.
autoileva, luotettava, varmasti paikalla sovitusti. p. 050 566 86 59
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872