Kuten edellisenäkin milleniumina, Jeesus on selvä ykkönen.
Vuosituhannen Hihhuli
13
560
Vastaukset
- Huhhahhei
kansankiihottaja ei ole ollut vaalikelpoinen enää viime vuosituhannellakaan, saatika tällä. Siis jos haetaan tällä nimenomaisella vuosituhannella vaikuttanutta hurahtanutta. Kuolleita ei lasketa. Tälle vuosituhannelle valittaessa vaalin voittaja tulee luultavasti vuosituhannen alkupuoliskolta, hihhuloitumisen vähenemisen ja kuolemisen myötä niitä ei enää riittäne kovin pitkälle.
- Jeesusta
Hihhuleiden puheista! Koska kukaan, eivät varsinkaan hihhulit tiedä mitä joku nasaretilainen puuseppä todella sanoi.
2000 vuotta sitten.
Saattoi olla ihan fiksu tyyppi joka halusi parantaa lähimmäistensä oloja, tuskin väitti itseään jumalaksi. - piru saapasta kiskoo
Jeesusta kirjoitti:
Hihhuleiden puheista! Koska kukaan, eivät varsinkaan hihhulit tiedä mitä joku nasaretilainen puuseppä todella sanoi.
2000 vuotta sitten.
Saattoi olla ihan fiksu tyyppi joka halusi parantaa lähimmäistensä oloja, tuskin väitti itseään jumalaksi.jos kukaan ei tiedä mitä se todella sanoi, niin mistä sä tiedät minkälainen tyyppi se oli?
sama juttu kuin leninin ja stalinin kanssa. koska stalin oli niin helvetinmoinen pyöveli kaikki vaan "että mutta lenin oli ihan ok". Kuinka moni tietää että Lenin tapatutti 4000 Moskovassa 1917 koska olivat hänen valtansa tiellä. Stalin piehtaroi tuohon aikaan vielä arbuuseissa jossain perisan gruusiassa.
Sama juttu jeesuksen ja paavalin kanssa.
J asitä paitsi kuka haluaa hyvää uskontoa kun ilmankin voi olla. - Henki
Jeesusta kirjoitti:
2000 vuotta sitten.
Saattoi olla ihan fiksu tyyppi joka halusi parantaa lähimmäistensä oloja, tuskin väitti itseään jumalaksi.tietää tarkalleen. Kuten myös Isä ja Poika. Ja valitettavasti myös tämän maailman ruhtinas.
- Jumalan Poika
Jeesusta kirjoitti:
2000 vuotta sitten.
Saattoi olla ihan fiksu tyyppi joka halusi parantaa lähimmäistensä oloja, tuskin väitti itseään jumalaksi.Ota selvää ennenkuin väität ettei Jeesus sanonut itseään Jumalaksi. Raamatussa on paljon muutakin mitä sun kannattaisi lukea oman pelastuksesi tähden. Kerran olemme kaikki viimeisellä tuomiolla ja kirjat avataan. Jos nimeäsi ei löydy elämän kirjasta joudut valitettavasti kadotukseen eivätkä silloin selityksesi auta. Jeesus sanoi: Minä olen tie, totuus ja elämä, ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
- Sinä tyhmä..
Henki kirjoitti:
tietää tarkalleen. Kuten myös Isä ja Poika. Ja valitettavasti myös tämän maailman ruhtinas.
Runkkari mulkku et tiedä edes isääsi!
Painu jollekin hihhulifoorumille aukomaan stigmojasi!
Mikään tässä ketjussa ei kuulu sun kaltaisille vihanneksille. - Ihmisten kirjoittama
Jumalan Poika kirjoitti:
Ota selvää ennenkuin väität ettei Jeesus sanonut itseään Jumalaksi. Raamatussa on paljon muutakin mitä sun kannattaisi lukea oman pelastuksesi tähden. Kerran olemme kaikki viimeisellä tuomiolla ja kirjat avataan. Jos nimeäsi ei löydy elämän kirjasta joudut valitettavasti kadotukseen eivätkä silloin selityksesi auta. Jeesus sanoi: Minä olen tie, totuus ja elämä, ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Vallanhimoisten pyrkyreiden sepittämää paskaa!
Jos pidät raamattua historiallisena lähdeteoksena, olet tyhmä kuin kretu!
Jos luulet, kuten nimimerkkisi antaa ymmärtää että olet jumalan poika!
Olet Hullu! - Haista itse
Jumalan Poika kirjoitti:
Ota selvää ennenkuin väität ettei Jeesus sanonut itseään Jumalaksi. Raamatussa on paljon muutakin mitä sun kannattaisi lukea oman pelastuksesi tähden. Kerran olemme kaikki viimeisellä tuomiolla ja kirjat avataan. Jos nimeäsi ei löydy elämän kirjasta joudut valitettavasti kadotukseen eivätkä silloin selityksesi auta. Jeesus sanoi: Minä olen tie, totuus ja elämä, ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
Et tajunnut mitään. Luulet että jeesus todella sanoi niin kuin sinulle on kerrottu.
Et siis oppinut mitään. - ihmisten kirjoittama
Ihmisten kirjoittama kirjoitti:
Vallanhimoisten pyrkyreiden sepittämää paskaa!
Jos pidät raamattua historiallisena lähdeteoksena, olet tyhmä kuin kretu!
Jos luulet, kuten nimimerkkisi antaa ymmärtää että olet jumalan poika!
Olet Hullu!kirja, kirjasarja Raamattu tark. Kirjoituksia!
Raamatussa = 66 kirjaa!
Raamattu on kirjoitettu 1500v, aikana!
Pyhä Henki,jumalisuuden kolmas persoona vaikutti eri ihmisissä, eri aikona, eri paikoissa!
Raamatun vanhin kirja = Jobin kirja .3000v sitten kirjoitettu!
Siihen ovat kirjoittaneet mm. lääkäri, paimen, kuningas,tullimies jne, jne !
Siinä kerrotaan, epäonnistuneista, onnistuneista ja vähemmän onnistuneista ihmisistä!
Ennen kaikkea sen PÄÄSANOMA= Jumalan pelastus sanoma ihmiskunnalle!
Ja sen päähenkilö=JEESUS KRISTUS!
Kaikissa heissä vaikutti tuo Pyhä Henki!
Raamattu on maailman eniten, ostettu, luettu, levinnyt jne, jne Kirja!
RAAMATTU ON KOKONAAN JUMALAN SANAA! - Huhhahhei
ihmisten kirjoittama kirjoitti:
kirja, kirjasarja Raamattu tark. Kirjoituksia!
Raamatussa = 66 kirjaa!
Raamattu on kirjoitettu 1500v, aikana!
Pyhä Henki,jumalisuuden kolmas persoona vaikutti eri ihmisissä, eri aikona, eri paikoissa!
Raamatun vanhin kirja = Jobin kirja .3000v sitten kirjoitettu!
Siihen ovat kirjoittaneet mm. lääkäri, paimen, kuningas,tullimies jne, jne !
Siinä kerrotaan, epäonnistuneista, onnistuneista ja vähemmän onnistuneista ihmisistä!
Ennen kaikkea sen PÄÄSANOMA= Jumalan pelastus sanoma ihmiskunnalle!
Ja sen päähenkilö=JEESUS KRISTUS!
Kaikissa heissä vaikutti tuo Pyhä Henki!
Raamattu on maailman eniten, ostettu, luettu, levinnyt jne, jne Kirja!
RAAMATTU ON KOKONAAN JUMALAN SANAA!sitä sitten kirjaimellisesti. Ensimmäiseksi mars ostamaan lammas ja uhraamaan se.
He is the Best. Praise the Lord!
- Milleniun-sukkahousu
Nassen englannin taidoista en mene takuuseen, niin suomenna tekstisi.
- .....
.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.142083Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161911639Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1671586Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1011379Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381208Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas144996Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49982- 84968
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.144869Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13847