uskovaisten tekstejä lukiessa käy selväksi että nimessä on typo. Virheetön versio on:
Kiristys. Jeesus Kiristys.
Kristus on kirjoitusvirhe
38
1494
Vastaukset
- Agneisti
Ihan v*tun hyvä!:D Keksitkö itse?
- Vittuiltu
Nas.se kirjoitti:
tai en ainakaan muista nähneeni tai kuulleeni tuota missään.
Hihhuleille. Minä puhuinkin Jeesuksesta ihmisenä, yksityihenkilönä joka hänkin eläessään oli.
En usko jumaluusväitteisiin, en usko jeesuksen koskaan sellaista väittäneenkään, kuollut hän on jo kauan sitten toisvoisin vain että jalon ihmisen muistoa kunnioitettaisiin samallatavalla kuin budhaa ja gandhia. - J.J.
Nas.se kirjoitti:
tai en ainakaan muista nähneeni tai kuulleeni tuota missään.
somewhere with the big nose who knows...
Täällä oli joskus "kiristetty" nimimerkki, joka viitannee juuri samaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000010634184#22000000010634184 - Nasse.
J.J. kirjoitti:
somewhere with the big nose who knows...
Täällä oli joskus "kiristetty" nimimerkki, joka viitannee juuri samaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000010634184#22000000010634184ei satuhahmoon, jesseen itseensä.
Kiristys, kiristetty, kristus, kristitty
- Jesen syy
Kukaan ei nykymaailmassa tiedä mitä jeesus todellisuudessa sanoi.
Hihhulien raamattutulkutus ei ole paskankaan arvoista, senhän tiedätkin?
Jeesus historiallisena henkilönä lienee ollut samaa suurmiesten luokkaa kuin gandhi martinluther king buddha ja monet muut hyvyydellään itsekkään massan yläpuolelle nousseet.
En myöskään usko että jeesus väiitti itse olevansa jumala, se kuulostaa tyypillisen väyrysen, niljakkaan perässähiihtäjän keksimältä valeelta jolla lypsetään kuolleen mestarin muistosta hillot omaan taskuun.
Kunnioitan jeesusta historian suurmiehenä, eräänä jaloimmista koskaan eläneistä ihmisistä.
Silti hän on tänä päivänä kuollut, jos opetukset todella eläisivät meidän ei tarvitsisi nähdä vihaa täynnä olevien uskisten ylimielistä sontaa keskustelussa johon heidän luulonsa eivät kuulu.- Hammas hampaasta kaksi parh...
juutalainen äärifundis. kristinusko alkoi kunnolla levitä vasta kun paavali pyöveli poisti siitä fariseus,aiset pilkunnussimiset.
- Sinun mielipiteesi
Hammas hampaasta kaksi parh... kirjoitti:
juutalainen äärifundis. kristinusko alkoi kunnolla levitä vasta kun paavali pyöveli poisti siitä fariseus,aiset pilkunnussimiset.
Brittiläisen imperiumin mielestä Gandhi oli terroristi, samanlainen kuin Osama bin laden.
uudet silmälasit, ilmeisesti?!!!
- Että todistit
Ei se ole jesen syy kirjoituksessa esittämäni väitteen hihhuleista todeksi.
Lisätodisteita varmaan tulee pitkin ilta kun hihhulit pääsevät vireeseen.
- hirttosilmukka
Mutta olipa hyvä ettei Jeesusta hirtetty! Olisi se vähän ikävää rukoilla ison hirsipuun juurella tai kantaa kaulassaan pientä hirttosilmukkaa ja aina välillä suudella sitä tai käydä kappelissa jonka seinällä roikkuisi iso hirttosilmukka - oi ihana yhteinen hirsipuumme!
- Ymmärrystä teillekkin.
Tervehdys teille kaikille hengellisille eunukeille.Teillä saattaisi oikeastikkin olla jotain sanottavaa mutta itse en ole siihen viellä törmännyt.Jos ja mikäli koko ateismin kirjo ja sanoma on kaikkinensa esillä teidän käsissänne niin ideologiallanne taitaa olla lama vuodet edessä.Koittakaa nyt hyvät älyllisen elämän puolestapuhujat keksiä jotakin oikeatakin kritiikkiä.Nämä tarinat voi kannatusta ajatellen toimia lastenkodissa mutta siellä ei ole kellään edes äänioikeutta eli ei kannata.
Nähkää asia myös siten että teidän kauttanne leimautuu helposti muutkin ateistit.Te muodostatte nyt kuvaa koko ateismin kentästä ja tahtoisin uskoa ettei se ole tämä,eihän? Ymmärrystä teillekkin. kirjoitti:
Tervehdys teille kaikille hengellisille eunukeille.Teillä saattaisi oikeastikkin olla jotain sanottavaa mutta itse en ole siihen viellä törmännyt.Jos ja mikäli koko ateismin kirjo ja sanoma on kaikkinensa esillä teidän käsissänne niin ideologiallanne taitaa olla lama vuodet edessä.Koittakaa nyt hyvät älyllisen elämän puolestapuhujat keksiä jotakin oikeatakin kritiikkiä.Nämä tarinat voi kannatusta ajatellen toimia lastenkodissa mutta siellä ei ole kellään edes äänioikeutta eli ei kannata.
Nähkää asia myös siten että teidän kauttanne leimautuu helposti muutkin ateistit.Te muodostatte nyt kuvaa koko ateismin kentästä ja tahtoisin uskoa ettei se ole tämä,eihän?olisikin ollut pahempi rasti.
Varsinkin sinkkiarkussa. Sieltä ei edes tuskan parahdus, itse Pyhä Henki (joka tosin keksittiin vasta vuosisatoja myöhemmin), olisi päässyt sisään tai ulos.- m-ilian
Ymmärrystä teillekkin. kirjoitti:
Nähkää asia myös siten että teidän kauttanne leimautuu helposti muutkin ateistit.Te muodostatte nyt kuvaa koko ateismin kentästä ja tahtoisin uskoa ettei se ole tämä,eihän?..tai jotain muuta kun hämärtää tajuamiskykyä ratkaisevasti?
>>>Nämä tarinat voi kannatusta ajatellen toimia lastenkodissa mutta siellä ei ole kellään edes äänioikeutta eli ei kannata. - Missähän kohti?
m-ilian kirjoitti:
..tai jotain muuta kun hämärtää tajuamiskykyä ratkaisevasti?
>>>Nämä tarinat voi kannatusta ajatellen toimia lastenkodissa mutta siellä ei ole kellään edes äänioikeutta eli ei kannata.Missähän kohti tai missä noin ylipäätään toisin esille tai ilmaisisin olevani jotenkin uskovainen?
Voin vastauksesi perusteella jatkaa siitä mihin jäin eli maailma on mustavalkoinen.Jos et ole samaa mieltä kanssani olet minua vastaan.Poimit onnistuneesti yhden lauseen johon takerrut mutta vastaa nyt väittämääni eli toimiiko vallalla oleva ajattelu sinun puolestasi vai vastaan?
Se missä olit onneksi rehellinen oli se se kerrot olleesi jonkinasteisen aivopesun kohteena.Kyseistä taustaa vasten vahvistat helposti myös sen että sanomistesi taustalla voi olla katkeruutta.Siitäkään en rupea riitelemään mutta jotenkin sekin ajatus vahvistuu.
Toisaalta voisin helposti sortua lisäksi sellaiseenkinajatukseen ettet välttämättä ole itsekkään varma mikä on totta ja jostain ja jotenkin haet vahvistusta epävarmuudellesi.
Oletko muuten koskaan tavannut ihmistä joka on oikeasti kilpasilla jonkin tai jonkun kannsa?katso ja kuuntele,älä koskaan aliarvioi vastustajaasi äläkä ole ylimielinen,toinen on yhtä tosissaan kuin sinä ja voit tarvita voimia itse taisteluun. - Jeesuksen soturi
m-ilian kirjoitti:
..tai jotain muuta kun hämärtää tajuamiskykyä ratkaisevasti?
>>>Nämä tarinat voi kannatusta ajatellen toimia lastenkodissa mutta siellä ei ole kellään edes äänioikeutta eli ei kannata.tietämätön. Paha yhdistelmä sinulla noita vajavuuksia.
Osoitat tosi henkistä kehitystä...tee jotain vihallesi, ja kiroilullesi ennenkaikkea! - Vahvistat kuvaa
Nähkää asia myös siten että teidän kauttanne leimautuu helposti muutkin ateistit.Te muodostatte nyt kuvaa koko ateismin kentästä ja tahtoisin uskoa ettei se ole tämä,eihän?Hihhuleista tyhminä, edes peruskoulun ala-asteen kirjoitustaidon omaamattomina vajakkeina.
Ymmärrän sinua, jos et olisi joutunut psykosuggestiivisen kultin uhriksi, voisit olla aivan normaali. - Siis...
Jeesuksen soturi kirjoitti:
tietämätön. Paha yhdistelmä sinulla noita vajavuuksia.
Osoitat tosi henkistä kehitystä...tee jotain vihallesi, ja kiroilullesi ennenkaikkea!Stereotyyppinen kristitty! Tee jotain itsellesi, mielellään pian!
Sua ei jää kukaan kaipaamaan, mene jeesuksesi luo! hopi hopi! - m-ilian
Missähän kohti? kirjoitti:
Missähän kohti tai missä noin ylipäätään toisin esille tai ilmaisisin olevani jotenkin uskovainen?
Voin vastauksesi perusteella jatkaa siitä mihin jäin eli maailma on mustavalkoinen.Jos et ole samaa mieltä kanssani olet minua vastaan.Poimit onnistuneesti yhden lauseen johon takerrut mutta vastaa nyt väittämääni eli toimiiko vallalla oleva ajattelu sinun puolestasi vai vastaan?
Se missä olit onneksi rehellinen oli se se kerrot olleesi jonkinasteisen aivopesun kohteena.Kyseistä taustaa vasten vahvistat helposti myös sen että sanomistesi taustalla voi olla katkeruutta.Siitäkään en rupea riitelemään mutta jotenkin sekin ajatus vahvistuu.
Toisaalta voisin helposti sortua lisäksi sellaiseenkinajatukseen ettet välttämättä ole itsekkään varma mikä on totta ja jostain ja jotenkin haet vahvistusta epävarmuudellesi.
Oletko muuten koskaan tavannut ihmistä joka on oikeasti kilpasilla jonkin tai jonkun kannsa?katso ja kuuntele,älä koskaan aliarvioi vastustajaasi äläkä ole ylimielinen,toinen on yhtä tosissaan kuin sinä ja voit tarvita voimia itse taisteluun...kommunikointi vaikeutta?
>>>Missähän kohti tai missä noin ylipäätään toisin esille tai ilmaisisin olevani jotenkin uskovainen?>Poimit onnistuneesti yhden lauseen johon takerrut mutta vastaa nyt väittämääni eli toimiiko vallalla oleva ajattelu sinun puolestasi vai vastaan?>Kyseistä taustaa vasten vahvistat helposti myös sen että sanomistesi taustalla voi olla katkeruutta.>Toisaalta voisin helposti sortua lisäksi sellaiseenkinajatukseen ettet välttämättä ole itsekkään varma mikä on totta ja jostain ja jotenkin haet vahvistusta epävarmuudellesi.>Oletko muuten koskaan tavannut ihmistä joka on oikeasti kilpasilla jonkin tai jonkun kannsa?katso ja kuuntele,älä koskaan aliarvioi vastustajaasi äläkä ole ylimielinen,toinen on yhtä tosissaan kuin sinä ja voit tarvita voimia itse taisteluun. - m-ilian
tietämätön. Paha yhdistelmä sinulla noita vajavuuksia.
Osoitat tosi henkistä kehitystä...tee jotain vihallesi, ja kiroilullesi ennenkaikkea!Katkera? Ylpeä? Tietämätön?
Ohhoh. On sulla pokkaa.
Jos mie en mistään mitään tietäisi, niin tuskin täällä kommentoisin yhtään mitään.
Periaatteena kun on, että jos mie en asiasta tiedä tarpeeksi, menen ja otan selvää niin paljon kuin kykenen, ennekuin otan yhtään mitään kantaa.
Ylpeäksi on vaikea itteään määritellä, niinkuin sunkin. Et takuulla myönnä kun sanon että sie oot ylpeä kusipää joka luulee tietävänsä ihan liikaa mitö edes kapasiteetti antaisi tilaa.
Katkera mie en ole. Vaan kun tiedän mistä on kyse, niin tiedän myös millä pureutua asian ytimeen. Eiks oo ärsyttävää ;) - Jeesuksen soturi
m-ilian kirjoitti:
Katkera? Ylpeä? Tietämätön?
Ohhoh. On sulla pokkaa.
Jos mie en mistään mitään tietäisi, niin tuskin täällä kommentoisin yhtään mitään.
Periaatteena kun on, että jos mie en asiasta tiedä tarpeeksi, menen ja otan selvää niin paljon kuin kykenen, ennekuin otan yhtään mitään kantaa.
Ylpeäksi on vaikea itteään määritellä, niinkuin sunkin. Et takuulla myönnä kun sanon että sie oot ylpeä kusipää joka luulee tietävänsä ihan liikaa mitö edes kapasiteetti antaisi tilaa.
Katkera mie en ole. Vaan kun tiedän mistä on kyse, niin tiedän myös millä pureutua asian ytimeen. Eiks oo ärsyttävää ;)on tapahtunut, mutta vika suuntaan.
Kyllä sinä vielä selviät,,,ne on kaikki vihaisia ennen kääntymystä. - m-ilian
on tapahtunut, mutta vika suuntaan.
Kyllä sinä vielä selviät,,,ne on kaikki vihaisia ennen kääntymystä.Vai että vihaisia?
Miksikäs työ sitten täälä kiukuissanne kiljutta?
Eikös teän sotkureitten pitänyt olla ihania, nauravaisia, ystävällisiä, rakastavia ja suloisia?
Ojentelette kukkia kaikille ja kerrotte siitä mahtavasta rakkaudenmäärästä mikä -kuoleman- jälkeen koittaa? Julistatte ihanaa "cherry pie"- uskontoanne ja puhutte vaikka suoraan paskaakin, jotta läpi menisi.
Ooks ikinä miettiny ihan peilin edessä, että mikä on vialla kun porukka ei usko samaan kuin sie? - Jeesuksen soturi
m-ilian kirjoitti:
Vai että vihaisia?
Miksikäs työ sitten täälä kiukuissanne kiljutta?
Eikös teän sotkureitten pitänyt olla ihania, nauravaisia, ystävällisiä, rakastavia ja suloisia?
Ojentelette kukkia kaikille ja kerrotte siitä mahtavasta rakkaudenmäärästä mikä -kuoleman- jälkeen koittaa? Julistatte ihanaa "cherry pie"- uskontoanne ja puhutte vaikka suoraan paskaakin, jotta läpi menisi.
Ooks ikinä miettiny ihan peilin edessä, että mikä on vialla kun porukka ei usko samaan kuin sie?"Eikös teän sotkureitten pitänyt olla ihania, nauravaisia, ystävällisiä, rakastavia ja suloisia?
Ojentelette kukkia kaikille ja kerrotte siitä mahtavasta rakkaudenmäärästä mikä -kuoleman- jälkeen koittaa? "
Kristinusko ei ole hippiliike! Vaan rankkaa todellisuutta.
Ooks ikinä miettiny ihan peilin edessä, että mikä on vialla kun porukka ei usko samaan kuin sie?
Suomessa on uskonnonvapaus. Se mitä ihmettelen, on se ettei kelpaa totuus. - m-ilian
"Eikös teän sotkureitten pitänyt olla ihania, nauravaisia, ystävällisiä, rakastavia ja suloisia?
Ojentelette kukkia kaikille ja kerrotte siitä mahtavasta rakkaudenmäärästä mikä -kuoleman- jälkeen koittaa? "
Kristinusko ei ole hippiliike! Vaan rankkaa todellisuutta.
Ooks ikinä miettiny ihan peilin edessä, että mikä on vialla kun porukka ei usko samaan kuin sie?
Suomessa on uskonnonvapaus. Se mitä ihmettelen, on se ettei kelpaa totuus.>>>Kristinusko ei ole hippiliike! Vaan rankkaa todellisuutta.>Se mitä ihmettelen, on se ettei kelpaa totuus.
- hihhulit eivät osaa
Nähkää asia myös siten että teidän kauttanne leimautuu helposti muutkin ateistit.Te muodostatte nyt kuvaa koko ateismin kentästä ja tahtoisin uskoa ettei se ole tämä,eihän?kirjoittaa? Siis mitä ihmettä niiden aivoissa oikein tapahtuu, kun ne eivät osaa edes oikeinkirjoituksen alkeita? Miksi ne vihaavat verisesti välimerkkejä ja yhdyssanoja ja eivät joko käytä niitä ollenkaan tai sitten käyttävät niitä täysin väärin? Rasittavaaa keskustella ihmisten kanssa joiden sivistystaso tuntuu olevan tasoa apukoulunkin reputtanut? Mikä ihme niissä YHDYSSANOISSA teitä hihhuleita ärsyttää, kun niin jääräpäisesti aina kieltäydytte niitä käyttämästä? (johtuuko se siitä että sanat yhtyvät, hehee...?)
- alkup..
aika lähelle
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000021722965
jaaa. kyllä joo, mutta nasse osti vokaalin (vaihtoi päittäin) - Jeesuksen soturi
sinussa vallan, kielesi on täynnä myrkkyä.
- On paskaa
Etkä edes yritä keksiä perusteita... koska et pysty!
- edelleen,,,
On paskaa kirjoitti:
Mikä olikaan itse asia?Vastaisitteko nyt itse väittämääni?
Tämä on helppoa:Jeesus olisi kannattanut tappaa muutoin kuin hirttämällä,köysi oli liian helppo.Zyklon b:ssä oli munaa ja toimi muihinkin juutalaisiin.Kaasusäiliöt olisivat kevyitä kantaa ja nirvanan saisi haistamalla.
Koittakaa nyt edelleen vastata huutoonne ja kertokaa mitä oikeasti koitatte saada aikaiseksi.
Olen edelleen huolissani ennenkaikkea ateismin uskottavuudesta. - Jeesuksen soturi
On paskaa kirjoitti:
mitä perustelemista siinä on , että hän on pahan vallassa??!! Riittää että asian toteaa!
Teikälläiset ovat niin henkisesti kehittymättömiä, että teille pitäisi perustella jokainen asia niikuin pikkulapselle. - J.J.
edelleen,,, kirjoitti:
Mikä olikaan itse asia?Vastaisitteko nyt itse väittämääni?
Tämä on helppoa:Jeesus olisi kannattanut tappaa muutoin kuin hirttämällä,köysi oli liian helppo.Zyklon b:ssä oli munaa ja toimi muihinkin juutalaisiin.Kaasusäiliöt olisivat kevyitä kantaa ja nirvanan saisi haistamalla.
Koittakaa nyt edelleen vastata huutoonne ja kertokaa mitä oikeasti koitatte saada aikaiseksi.
Olen edelleen huolissani ennenkaikkea ateismin uskottavuudesta.tarkoitus saada uskiksen otsasuoni pullistelemaan, ja näyttävät onnistuneenkin siinä.
- Siinäpä se.
mitä perustelemista siinä on , että hän on pahan vallassa??!! Riittää että asian toteaa!
Teikälläiset ovat niin henkisesti kehittymättömiä, että teille pitäisi perustella jokainen asia niikuin pikkulapselle.Viimeisin vastaus lienee se mikä kertoo missä mennään.Se ei ole minulta pois jos te kusette allenne mutta edelleen olen huolissani teidän uskottavuudesta.
Ensinnäkin olenko uhkaillut ketään yhtään millään?Kukaan ei ole viellä näyttänyt toteen olematona uskovaisuuttani.Ymmärtääkseni olen ollut huolissani tavasta jolla asioita esitetään tai tuodaan julki.Olenko edustanut kenties jotakin tai joitakin?
En tule ottamaan asioista tai kommenteista painetta,arjessa on niitä riittävästi.
Jos kuitenkin tahdotte että ateismi otetaan vakavasti niin nykyinen vastakkain asettelu ei palvele ketään sen enempää kuin tapa jolla suhtaudutte mielipiteisiin.
Mitä opimme tästäkin keskustelusta?Miten keskustelu ajoi ateismin etua?Mitähän hyötyä tai etua tästä oli kellekään?
Jos tavoitteena on lisätä ateismin uskottavuutta niin nykyinen malli ei saata toimia tahtomallanne tavalla. - J.J.
Siinäpä se. kirjoitti:
Viimeisin vastaus lienee se mikä kertoo missä mennään.Se ei ole minulta pois jos te kusette allenne mutta edelleen olen huolissani teidän uskottavuudesta.
Ensinnäkin olenko uhkaillut ketään yhtään millään?Kukaan ei ole viellä näyttänyt toteen olematona uskovaisuuttani.Ymmärtääkseni olen ollut huolissani tavasta jolla asioita esitetään tai tuodaan julki.Olenko edustanut kenties jotakin tai joitakin?
En tule ottamaan asioista tai kommenteista painetta,arjessa on niitä riittävästi.
Jos kuitenkin tahdotte että ateismi otetaan vakavasti niin nykyinen vastakkain asettelu ei palvele ketään sen enempää kuin tapa jolla suhtaudutte mielipiteisiin.
Mitä opimme tästäkin keskustelusta?Miten keskustelu ajoi ateismin etua?Mitähän hyötyä tai etua tästä oli kellekään?
Jos tavoitteena on lisätä ateismin uskottavuutta niin nykyinen malli ei saata toimia tahtomallanne tavalla.siitä, ottaako krsitinuskon vakavissaan vai ei.
Täällä sitä ei tunnuta otettavan kovin vakavasti, mutta ei siitä kannata rippihousujansa repiä. - Nasse.
Siinäpä se. kirjoitti:
Viimeisin vastaus lienee se mikä kertoo missä mennään.Se ei ole minulta pois jos te kusette allenne mutta edelleen olen huolissani teidän uskottavuudesta.
Jos tavoitteena on lisätä ateismin uskottavuutta niin nykyinen malli ei saata toimia tahtomallanne tavalla."Jos tavoitteena on lisätä ateismin uskottavuutta niin nykyinen malli ei saata toimia tahtomallanne tavalla."
Missä näitä kasvaa? - ja edelleen?
Nasse. kirjoitti:
"Jos tavoitteena on lisätä ateismin uskottavuutta niin nykyinen malli ei saata toimia tahtomallanne tavalla."
Missä näitä kasvaa?Sinulle esitettiin kysymys ja ohitat sen toteamukselle mutta miksi?Jos taasen tahdot vastauksen omaan kysymykseesi missä näitä kasvaa niin onko niin että itse asia on helppo ohittaa vastakysymyksellä?Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä on vain tyhmiä vastauksia.
- kertokaa nyt ihmeessä?
ja edelleen? kirjoitti:
Sinulle esitettiin kysymys ja ohitat sen toteamukselle mutta miksi?Jos taasen tahdot vastauksen omaan kysymykseesi missä näitä kasvaa niin onko niin että itse asia on helppo ohittaa vastakysymyksellä?Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä on vain tyhmiä vastauksia.
Esitin väittämän ja vajaat kolmekymmentä vastaajaa ei ota kantaa itse kysymykseen.Olen saannut tietää olevani uskovainen mitä tosin kukaan eikä yksikään suostu perustelemaan.Se mitä kysyin on kadonnut itsekunkin päällinmäisen tunteen taakse.
SIIS kertokaa kuinka vastaukset ja asennoituminen puhuu ateismin puolesta? - Nasse.
ja edelleen? kirjoitti:
Sinulle esitettiin kysymys ja ohitat sen toteamukselle mutta miksi?Jos taasen tahdot vastauksen omaan kysymykseesi missä näitä kasvaa niin onko niin että itse asia on helppo ohittaa vastakysymyksellä?Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä on vain tyhmiä vastauksia.
miten monella tavalla voi olla uskomatta olemattomiin?
- Brutal
Tuo juttusi on kuin; minä äänestän sinua, muista äänestää minua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.142083Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161911639Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1671586Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1011379Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381208Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas144996Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49982- 84968
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.144869Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13847