Mikähän olisi paras lääke selkä/kylkikipuun. Kipupaikat vaihtelee. TK:sta sain buranareseptin ja kaikenlaisia tököttejä olen apteekista kantanut ja niillä sutannut kipualueita. Mutta kun mikään ei tunnu auttavan. Lepo ei auta. Olen sievästi venytellyt ja käveleskellyt. Mitä tää kipu oikein on, kun välistä ottaa kylkeen välistä selkään ja välistä rinnan alta. Olen hieman keskivartalo lihava. Voisko tää johtua siitä ? Aivan kuin jtoku sisäelimet painas. Alavatsasta en ole lihava muuta kuin ylävatsasta. maha roikkuu housunliitingin päällä.
Selkä/kylki
kipu....
1
413
Vastaukset
- Minä myös.
On kauheita kipuja, tulee mieleen munuaiset, miten munuaisvaiva todetaan, kusemalla purkkiin ? On ennenkin kipuja ollut muttei paikat ole näin vaihdellut.
Kysynpä kokeneilta hinnoista, mangneettikuvaus, selkä/koko kroppa, paljonko maksaa. Selässä ainakin on vikaa ja voi aiheuttaa nää saatanalliset kivut. Burana 800 olen saanut, auttaa kyllä mutta maha ei kestä. Voi olla jo mahahaavakin, välillä on pahoinvointia.
Iltaisin alkanut ahdistaan, ei meinaa uni tulla, haukon henkeä,
tekisi mieli räjäyttää kaikki paska taivaalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084