On suuren juoksukilpailun aika ja siellä on osanottajia melkein kaikista kirkoista.
Osanottajat verryttelevät kuumeiseti verryttelyasuissaan. Ompa siellä mukana voimaa uhkuva adventistikin jonka verkkareissa näkyy paljon mainoksia olevan ja yksi on ylitse muiden http://kolme-enkelia.com.
Kannustushuutojen desibelimäärä on korvia raastavaa sillä adventistikannattajilla on kirkkonsa jäsenmäärästä yli 70% naisia.
Yht'äkkiä adventisti kilpailija juoksee kuuluttajan, lyö häntä Raamatulla päähän ja ottaa kannustushuutojen säestyksellä mikrofonin kuuluttajalta.
Adventisti tarttuu mikrofoniin voittajan elkein ja huutaa siihen: "Seuratkaa minua sillä minä vien teidätkin voittoon sillä minä olen viisain ja uskokaa nyt viisasta miestä. Me olemme tutkineet Jumalan tuomionkin."
Raamatun mukaan Jumalan kaikkivaltias toiminta tässä maailmanajassa ilmenee ihmissilmille salattuna "Totisesti, sinä olet salattu Jumala, sinä Israelin Jumala, sinä Vapahtaja" (Jes 45:15). "Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä" (Room 8:33). "Ei ihminen voi käsittää Jumalan tekoja, sitä mikä auringon alla tapahtuu; vaikka ihminen kuinka ponnistelee yrittäessään ymmärtää, ei hän käsitä. Ja vaikka viisas väittäisikin ymmärtävänsä, ei hän kuitenkaan ymmärrä" (Saarn 9:17).
Adv. haluaa voittaa kaikki
5
163
Vastaukset
- koko ajan
pilkata ja herjata toisia ihmisiä?
- yhtämieltä
että, keskinäisestä rakkaudesta te tunnette toisenne, AD T huutavat saatanansynagookaa, mietippä tätä.
- mene lepäämään
yhtämieltä kirjoitti:
että, keskinäisestä rakkaudesta te tunnette toisenne, AD T huutavat saatanansynagookaa, mietippä tätä.
Ylpeä ylpeilee ja voi kumpa tämänkin tekstin lukeva adventisti osaisi viettää sapatin rauhassa.
Adventtikirkkoa lähimpänä olevaa muuta kirkkoa ei löydy ollenkaan Suomesta. - ohjelmoituina
Joku on ohjelmoinut adventistit kuuluttamaan ja toistamaan samoja opinkohtiaan.
- Karlson
Sinä et näytä haluavan
Kuinka osaatkin olla niin vaatimaton? Haluako vain nolata adventistit jostain syystä? Onko joku
adventisti juossut sinun ohitsesi? Kerro nyt vähän enemmän siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760