Joko on lahjat ostettu?
:)
Joulu tulee
16
1507
Vastaukset
- ex-koltis
Kaivettu esille. Jostain se on aloitettava, eli hyvässä mallissa on.
- Pumpulipaj
Toisaalta voisin ottaa yhden mietintämyssyn, jos niinkuin jollakulla olisi sellainen valmiiksi mietitty myssy.
*:))* - ex-koltis
Pumpulipaj kirjoitti:
Toisaalta voisin ottaa yhden mietintämyssyn, jos niinkuin jollakulla olisi sellainen valmiiksi mietitty myssy.
*:))*Puhki pähkäiltyä tupsun kanssa.
- Pumpulipaj
ex-koltis kirjoitti:
Puhki pähkäiltyä tupsun kanssa.
Minä voisin ottaa yhden tupsullisen:)
Hyvää joulua sinulle:) & kaikille muillekin palstan ahkerille kirjoittajille. - ex-koltis
Pumpulipaj kirjoitti:
Minä voisin ottaa yhden tupsullisen:)
Hyvää joulua sinulle:) & kaikille muillekin palstan ahkerille kirjoittajille.Toi sininen sopisi. Joulua sinulle myös.
- sellisti
ex-koltis kirjoitti:
Toi sininen sopisi. Joulua sinulle myös.
Pääsit täälläkin vilahtamaan. ;)
- ex-koltis
sellisti kirjoitti:
Pääsit täälläkin vilahtamaan. ;)
Selloa sormeile.
- sellisti
ex-koltis kirjoitti:
Selloa sormeile.
Joskus täällä näkee suorastaan ihmeitä. ;)
- ex-koltis
sellisti kirjoitti:
Joskus täällä näkee suorastaan ihmeitä. ;)
Nyt näkyy?
Heippa Pumpulipaitsu. Lahjat on pääosin hankittu. Risteilyltä toin lapsille hajuvedet. Poitsulle lisäksi partaveden. Tyttärelle ompelin kaksi sisustustyynyä sohvalle.
Itselle pitää vielä lahja ostaa. En ole päättänyt mitä ostaisin, ehkä uuden yöpaitulin :).- Pumpulipaj
No sehän olisi mukava:)
Tai kivat tossut, lämpimät ja tupsukkaat?
- Pussipuskapiru
raahasin itseni kaupungille perjantaina ja ostin kaiken mitä enää aionkaan ostaa..hmm ne heräteostokset vielä ennen joulua kyllä kuuluu kuvaan...
Rahaa meni ja tavaraa tuli...mutta mitään turhaa en ostanut, Ostin sitä mitä nyt nuoret perheet yleensä tarvitsevat.
Oon aika pihi muuten, en ostele syntäri-enkä nimpparilahjoja. Mutta jouluna aina sekoan.....- Pumpulipaj
Kävin kaupungilla, on siellä kaamea ruuhka!
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3606541Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483866Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava221415Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard121147- 981061
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,165940- 52920
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue17889- 56886
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9847