Ostimme Sopen Malminraitin myymälästä kalusteita. Luvattu toimitus oli viikko 44, ei vieläkään tietoa koska saa, eivät vastaa puheluihin ja jos vastaavat vi........t. Vastuunjako Kalevankadun myymälän, Malminkadun myymälän ja tehtaan kanssa täysin sekaisin. VAROKAA!!!! (maksoimme laskun etuköteen, olemme lähettäneet myös sähköpostia, mihinkään ei vastata!
Välttäkää huonekaluliike Sopea
5
350
Vastaukset
- etukäteen
Kokemuksesta voin sanoa että on iso virhe maksaa mitään etukäteen. Erityisesti huonekaluliikkeet tekevät vilunkia heti kun ovat rahat saaneet ja silmää räpäyttämättä.
Ainoa mitä voit nyt tehdä on kaupan purku ja vaatimus että rahat maksetaan takaisin. Aikaahan siihenkin menee, mutta parempi sekin kuin että nyt kotiisi joskus tulevat huonekalut muistuttavat sinua aina siitä miten sinua on vedätetty kaupanteossa. - omakotitalolainen.......
ostettiin myös kalusteita 10 vuotta sitten. Talo oli valmis ja kaikki kondiksessa vain kalusteita puuttui. Maksettiin etukäteen käteisellä ja vielä sanoin myyjälle, että tilatut tavarat on oltava perillä sovittuun päivämäärään mennessä kotiin toimitettuna. Tuntui onnistuvan, mutta viimeisen päivän aamuna jolloin tavarat olisi pitänyt tulla ( tupaantuliaiset illalla) soitettiin liikkeestä ja ilmoitettiin etteivät pysty toimittamaan tänään tuotannollisista syistä. Kerroin, että mikäli tavarat ei ole täällä 2 tunnin kuluttua kaupat perutaan. Emme ota heiltä mitään vaan etsimme tavarat välittömästi muualta ja rahat palautettava pikaisesti. Kuitenkin tunnin päästä tavarat olivat perillä...mutta koskaan ei kannata maksaa etukäteen. parempi kimmoke varmaan kun tavarat pihassa maksu käteisellä voisi pistää heihin hieman elon merkkejä...
- nuppu-85
Mix noille pitää melkeen aina maxaa etukäteen?
Mäki jouduin, onnex kuitenkaan ei ollu mitään ongelmii...
Törkeetä ettei vastata puheluihin. - Opettaja
Milloikohan kansa oppii olemaan maksamatta ennakkomaksuja. Mitä olisit tehnyt, jos kauppa olisi seuraavalla viikolla ilmoittanut menneensä konkurssiin? Et mitään. Sinne olisivat rahasi huvenneet.
Yksi syy ennakkorahastukseen on se, että myyjäliikkeen varallisuus ja luottotiedot ovat menneet. Tavarantoimittajat toimittavat tuotteita ainoastaan käteismaksua vastaan, mikä tarkoittaa käytännössä nimenomaan sitä että myyjän on rahastettava asiakasta tuotteesta etukäteen. Tällaiset yritykset ovat menneet ja tulevat menemään konkurssiin hyvin pian senjälkeen kun tämä piste on saavutettu.- nuppu-85
mä halusin yhen jutun joka tehtiin mulle mittatilaustyönä käsin, ni se oli kuulemma pakko maxaa etukäteen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481