Äänestetään Anu

Eduskuntaan

Ehdotan että äänestetään tomera täti Anu eduskuntaan, saadaan kerrankin suoria vastauksia ja reipas nainen sinne.

Jos Jussilla on aineksia sinne niin miksei sitten Anulla joka on kiertänyt maailmaa ja joka tietää mitä elämä on?

Naisparkaa on yksi henkilö jo tarpeeksi mollannut täällä joten loanheittoonkin on tottunut.

Terv. eräs anufani

24

2876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Ihanko on painomustehumala sekottanut pääsi? Ensinnäkin todettakoon hehe että ei tuollaisen napakymppimäisen roskaplöjöön varassa vielä mennä eduskuntaan. Pitää olla nimeä urheilun-taiteen-kulttuurin saralta, onkos eväitä? täh?

      Sitäpaitsi ei näitä hemmoja enää kukaan muista ensi keväänä!

      • Tulihan

        Se vastaan jänkääjä linjoille.

        Miusta vaan Anu ois ihan yhtä hyvä eduskuntaan kun toni halmekin, mitä saavutuksia sillä sinne oli?

        Anulla on naiseksi pilkettä silmäkulmassa ja osaa sanoa reilusti jos ei asia miellytä.
        Sellasia naisia tää maa tarvitsee.


      • halmeen toni
        Tulihan kirjoitti:

        Se vastaan jänkääjä linjoille.

        Miusta vaan Anu ois ihan yhtä hyvä eduskuntaan kun toni halmekin, mitä saavutuksia sillä sinne oli?

        Anulla on naiseksi pilkettä silmäkulmassa ja osaa sanoa reilusti jos ei asia miellytä.
        Sellasia naisia tää maa tarvitsee.

        Miä tämä rekkamiehen morsian on elämässään saanut aikaan, että ihan yhtä hyvin kävisi eduskuntaan kuin Toni? Ja kuinka hyvin Toni mielestäsi sinne kuuluu?

        Jos olisin kyseinen mors-maikku, en kyllä kovin maireasti ottaisi vastaan "kehuja", jossa minua verrattaisiin huumausaineiden-hormooninen-ampuma-aseiden-rattijuoppouden ym. kanssa toikkaroivaan "kansanedustajaan".


    • ...

      Mistä mollauksesta puhut? Ja kenestä Anusta? tästäkö? http://groups.google.fi/group/tv-ja-vaaristetty-todellisuus/browse_thread/thread/5f6be4fcbd6ec229/fd106712be02ce48?lnk=st&q=maajussille morsian&rnum=1&hl=fi#fd106712be02ce48

      Tämähän on totta! ei siinä herjata. Ei nimitellä kunniaa loukkaavilla nimityksillä ja ennenkaikkea faktat on saatu luotettavista lähteistä. Mitähän tämä neitokainen nyt oikein meinaa?

      • ihme jauhantaa

        No tuon nyt on niin ihme ja sairas viesti, että joo voi olla ehkä osittain totta tai ei millään tavalla herjaa, mutta ajattele itse onko muista morsiamista ja jusseistakaan kerrottu tyttönimiä ym tietoja julkisuuteen. Ja jos olisit samassa asemassa, niin ei tuo järin terve viesti ole. Mutta mitä merkitystä sillä, että kuka on ollut kenenkin ex... Tuollakaan ihmisellä ei selkeästi ole ajan tasaista tietoa, koska Anun nykyinen sukunimikään ei ole kumpikaan noista ollut moneen vuoteen. Samoin eronnutkin hän on jo kauan aikaa sitten.
        Eduskunnasta kommentoisin, et kaikki siellä istuvat ovat ihmisiä ja persoonia. Oli hauska kyllä nähdä Anu kristillisissä Anni Sinnemäkenä läväyttelemässä tosielämän faktoja;) Tuskin Anua vain politiikkaa juurikaan mahtaa kiinnostaa. Eihän hän ole muutenkaan juuri lehtien palstoilla julkisuutta haikaillu, kuten itse Jussi.


      • tutkiskelija1
        ihme jauhantaa kirjoitti:

        No tuon nyt on niin ihme ja sairas viesti, että joo voi olla ehkä osittain totta tai ei millään tavalla herjaa, mutta ajattele itse onko muista morsiamista ja jusseistakaan kerrottu tyttönimiä ym tietoja julkisuuteen. Ja jos olisit samassa asemassa, niin ei tuo järin terve viesti ole. Mutta mitä merkitystä sillä, että kuka on ollut kenenkin ex... Tuollakaan ihmisellä ei selkeästi ole ajan tasaista tietoa, koska Anun nykyinen sukunimikään ei ole kumpikaan noista ollut moneen vuoteen. Samoin eronnutkin hän on jo kauan aikaa sitten.
        Eduskunnasta kommentoisin, et kaikki siellä istuvat ovat ihmisiä ja persoonia. Oli hauska kyllä nähdä Anu kristillisissä Anni Sinnemäkenä läväyttelemässä tosielämän faktoja;) Tuskin Anua vain politiikkaa juurikaan mahtaa kiinnostaa. Eihän hän ole muutenkaan juuri lehtien palstoilla julkisuutta haikaillu, kuten itse Jussi.

        1.
        Julkisessa tehtävässä, kuten tälläisessä maajussille morsian ohjelmassa- esiintyvän henkilön on ymmärrettävä mitä seuraava lainkohta tarkoittaa:

        8.pykälä.
        Yksityiselämää loukkaavana tiedon levittämisenä ei pidetä sellaisen yksityiselämää koskevan tiedon, vihjauksen tai kuvan esittämistä politiikassa, elinkeinoelämässä tai julkisessa virassa tai tehtävässä taikka näihin rinnastettavassa tehtävässä toimivasta, joka voi vaikuttaa tämän toiminnan arviointiin mainitussa tehtävässä, jos esittäminen on tarpeen yhteiskunnallisesti merkittävän asian käsittelemiseksi.

        2.
        Ai eronnut? no sittenhän sinä osasit vastata tuohon kysymykseen. Eihän tuossa aiemmassa ole
        väitetty kertaakaan että hän olisi naimisissa
        vaan esitetty kysymys sen faktan perusteella mitä
        Kuusankoskelta on saatu, eli se fakta että pappi on vihkinyt hänet liittoon.

        Mitä tulee Eduskuntaan, jos et sattumoisin tiedä, niin sinne on tässä miljoonien maassa pyrkijöitä.
        Olen samaa mieltä tuon ... kanssa että ei heppoisella napakympillä tai tälläisellä ohjelmalla mennä vielä eduskuntaan. Pitää olla tosiaankin jonkun erikoisalan edustaja, esimerkiksi luotettava politiikko, urheilija,
        taiteilija,kulttuurin taitaja tai muuten merkittävä henkilö.

        3. Väitteesi että tämä henkilö ei ole julkisuutta haikaillut on aika heikoilla pohjilla. Mikähän on
        ollut hänen alkuperäinen motiivinsa lähteä mukaan tälläiseen ohjelmaan? mikä muu kuin julkisuudenhaku. Sitäpaitsi olen tänään mielenkiinnosta saanut käsiini kuluvilta viikoilta ainakin kaksi erillistä iltapäivälehteä
        aiheena tämä henkilö.


      • toni halme
        tutkiskelija1 kirjoitti:

        1.
        Julkisessa tehtävässä, kuten tälläisessä maajussille morsian ohjelmassa- esiintyvän henkilön on ymmärrettävä mitä seuraava lainkohta tarkoittaa:

        8.pykälä.
        Yksityiselämää loukkaavana tiedon levittämisenä ei pidetä sellaisen yksityiselämää koskevan tiedon, vihjauksen tai kuvan esittämistä politiikassa, elinkeinoelämässä tai julkisessa virassa tai tehtävässä taikka näihin rinnastettavassa tehtävässä toimivasta, joka voi vaikuttaa tämän toiminnan arviointiin mainitussa tehtävässä, jos esittäminen on tarpeen yhteiskunnallisesti merkittävän asian käsittelemiseksi.

        2.
        Ai eronnut? no sittenhän sinä osasit vastata tuohon kysymykseen. Eihän tuossa aiemmassa ole
        väitetty kertaakaan että hän olisi naimisissa
        vaan esitetty kysymys sen faktan perusteella mitä
        Kuusankoskelta on saatu, eli se fakta että pappi on vihkinyt hänet liittoon.

        Mitä tulee Eduskuntaan, jos et sattumoisin tiedä, niin sinne on tässä miljoonien maassa pyrkijöitä.
        Olen samaa mieltä tuon ... kanssa että ei heppoisella napakympillä tai tälläisellä ohjelmalla mennä vielä eduskuntaan. Pitää olla tosiaankin jonkun erikoisalan edustaja, esimerkiksi luotettava politiikko, urheilija,
        taiteilija,kulttuurin taitaja tai muuten merkittävä henkilö.

        3. Väitteesi että tämä henkilö ei ole julkisuutta haikaillut on aika heikoilla pohjilla. Mikähän on
        ollut hänen alkuperäinen motiivinsa lähteä mukaan tälläiseen ohjelmaan? mikä muu kuin julkisuudenhaku. Sitäpaitsi olen tänään mielenkiinnosta saanut käsiini kuluvilta viikoilta ainakin kaksi erillistä iltapäivälehteä
        aiheena tämä henkilö.

        pääsi sinne eduskuntaan? mitäs merkittävää se teki muuta kuin hakkasi ihan luvan perästä muita ja käyttäyikö hän edustaja aikanaan ko. virkaan asiaan kuuluvasti?


      • niin varmaan
        tutkiskelija1 kirjoitti:

        1.
        Julkisessa tehtävässä, kuten tälläisessä maajussille morsian ohjelmassa- esiintyvän henkilön on ymmärrettävä mitä seuraava lainkohta tarkoittaa:

        8.pykälä.
        Yksityiselämää loukkaavana tiedon levittämisenä ei pidetä sellaisen yksityiselämää koskevan tiedon, vihjauksen tai kuvan esittämistä politiikassa, elinkeinoelämässä tai julkisessa virassa tai tehtävässä taikka näihin rinnastettavassa tehtävässä toimivasta, joka voi vaikuttaa tämän toiminnan arviointiin mainitussa tehtävässä, jos esittäminen on tarpeen yhteiskunnallisesti merkittävän asian käsittelemiseksi.

        2.
        Ai eronnut? no sittenhän sinä osasit vastata tuohon kysymykseen. Eihän tuossa aiemmassa ole
        väitetty kertaakaan että hän olisi naimisissa
        vaan esitetty kysymys sen faktan perusteella mitä
        Kuusankoskelta on saatu, eli se fakta että pappi on vihkinyt hänet liittoon.

        Mitä tulee Eduskuntaan, jos et sattumoisin tiedä, niin sinne on tässä miljoonien maassa pyrkijöitä.
        Olen samaa mieltä tuon ... kanssa että ei heppoisella napakympillä tai tälläisellä ohjelmalla mennä vielä eduskuntaan. Pitää olla tosiaankin jonkun erikoisalan edustaja, esimerkiksi luotettava politiikko, urheilija,
        taiteilija,kulttuurin taitaja tai muuten merkittävä henkilö.

        3. Väitteesi että tämä henkilö ei ole julkisuutta haikaillut on aika heikoilla pohjilla. Mikähän on
        ollut hänen alkuperäinen motiivinsa lähteä mukaan tälläiseen ohjelmaan? mikä muu kuin julkisuudenhaku. Sitäpaitsi olen tänään mielenkiinnosta saanut käsiini kuluvilta viikoilta ainakin kaksi erillistä iltapäivälehteä
        aiheena tämä henkilö.

        On varmaan tosi vaikeaa olla samaa mieltä omien nimimerkkien kanssa. Alias Insider, Isider, AAAAAAA, asiantuntija, ..., ---, jne jne...


      • olevan
        niin varmaan kirjoitti:

        On varmaan tosi vaikeaa olla samaa mieltä omien nimimerkkien kanssa. Alias Insider, Isider, AAAAAAA, asiantuntija, ..., ---, jne jne...

        näidenkin sivujen ylläpidolla keinot sulkea kyseinen häirikkö pois. Liekkö jonkun lahkon edustaja joka epätoivoisesti yrittää käännyttää muita. Toivottavasti hän vielä joskus saa itselleen rauhan elää omaa elämää jättäen katkeruuden ja vihansa taakseen. Anun elämän retostelun olis korkea aika loppua NYT. Varmaan mukavampiakin harrastuksia on tämän solvaajan kotikunnassakin järjestetty..hakeudu niiden pariin please!


      • tutkiskelija1
        toni halme kirjoitti:

        pääsi sinne eduskuntaan? mitäs merkittävää se teki muuta kuin hakkasi ihan luvan perästä muita ja käyttäyikö hän edustaja aikanaan ko. virkaan asiaan kuuluvasti?

        TONY HALME:
        -urheilu: saavuttanut nyrkkeilyn raskaan
        sarjan suomen mestaruuden sekä
        lukuisia etelä-suomen mestaruuksia.

        -kirjallisuus: kohahduttanut suorasukaisilla
        kirjallisilla paljastuksillaan.

        -kulttuuri: sanonut suorat sanat mediassa

        Vaikka nyt tiedämme että Tony pojan pää ei
        kestänyt tuota pestiä, ja on todettava että
        kaikista ei ole poliitikoiksi, niin kansa on
        tänä päivänä valistautunutta ja äänestää
        hommansa osaavia henkilöitä.
        Ei siis enää nk. paperitähtiä, jotka ovat
        tulleet esille roskaviihdekoneiston avulla,
        vaan omien tulosten,saavutusten tai elämänsä
        ansiosta.


      • tutkiskelija1
        niin varmaan kirjoitti:

        On varmaan tosi vaikeaa olla samaa mieltä omien nimimerkkien kanssa. Alias Insider, Isider, AAAAAAA, asiantuntija, ..., ---, jne jne...

        Minä käytän ainoastaan tutkiskelija1:n nimimerkin lisäksi leipänimimerkkiäni asiantuntija13, joten älä viitsi sekoittaa minua johonkin muuhun.


      • tutkiskelija1
        olevan kirjoitti:

        näidenkin sivujen ylläpidolla keinot sulkea kyseinen häirikkö pois. Liekkö jonkun lahkon edustaja joka epätoivoisesti yrittää käännyttää muita. Toivottavasti hän vielä joskus saa itselleen rauhan elää omaa elämää jättäen katkeruuden ja vihansa taakseen. Anun elämän retostelun olis korkea aika loppua NYT. Varmaan mukavampiakin harrastuksia on tämän solvaajan kotikunnassakin järjestetty..hakeudu niiden pariin please!

        Sinulle nimimerkki häirikkö. Katsoisitko itseäsi nyt peilistä ja tunnusta seuraava realiteetti:
        Sen jälkeen voit todeta että todellinen häirikkö
        olet sinä itse joka et pysty käsittelemään realiteetteja vaan miellät eriävän mutta todenperäisen näkökulman esittäjän häiriköksi!

        ihminen joka ei pysty tunnistamaan realiteetteja
        eikä kohtaamaan siitä syntynyttä keskustelua
        tulkitaan yleisen käsityksen mukaan epätasapainoiseksi, joku toinen saattaa käyttää nimitystä epävakaa. Tästä Anusta käyty keskustelu on pysynyt hyvän maun ja asialinjan mittapuussa,
        häntä ei ole solvattu,ei herjattu tai esitetty
        väitettä joka olisi valheellista. Jopa minäkin tiedän tuon nimimerkki ...:n lisäksi että tässä esitetyt kaikki on totta. Tietoisia on siis enemmän kuin yksi.

        Jos miellät että kyse on yhden tai kahden katkeruudesta tai vihasta niin erehdyt vallan.
        En usko että kukaan on tälle henkilölle katkera.
        Jos minä asiaa tunnetasolla analysoisin niin lähimpänä olisi ehkä säälintunne!

        säälintunne siitä miten jotkut suomalaisnaiset
        osoittavat läpinäkyvästi epätoivoisen julkisuudenhakuisuutensa.

        Mitä tulee mainitsemaasi sivujen ylläpidon keinoista poistaa mieltämäsi häirikkö pois, niin
        todettakoon että tämä keskustelu kulkee täysin
        palstan käyttöohjeitten mukaisesti, sääntöjä ei ole rikottu eikä aiheen suhteen myöskään lakeja ole rikottu missään yhteydessä.

        Ilmeisesti nimimerkki "luulis" on hermostunut koska palstan moderaattori tukeutuu jatkossa
        palstan sääntöjen tasapuoliseen noudattamiseen, eikä tanssimaan "luulis" nimimerkin pillin tahdissa, joka painelee "poista viesti" nappia jokaisen sellaisen viestin kohdalla, joka ei ole hänen mieleisensä!!!


      • vai näin on
        tutkiskelija1 kirjoitti:

        Minä käytän ainoastaan tutkiskelija1:n nimimerkin lisäksi leipänimimerkkiäni asiantuntija13, joten älä viitsi sekoittaa minua johonkin muuhun.

        no miksipä sitten vaivauduit vastaamaan tuohon edelliseen, koska eihän se sitten edes koskenut sinua? Vaan nimenomaan sitä henkilöä, joka on noiden kyseisten nimimerkkien takana. Jostain kumman syystä kuitenkin sinä "tutkiskelija1:n / asiantuntija13" luulit että tuolla tarkoitettiin sinua. Mistä mahtanee moinen väärinkäsitys johtua...? :)


      • Sesseli
        tutkiskelija1 kirjoitti:

        Sinulle nimimerkki häirikkö. Katsoisitko itseäsi nyt peilistä ja tunnusta seuraava realiteetti:
        Sen jälkeen voit todeta että todellinen häirikkö
        olet sinä itse joka et pysty käsittelemään realiteetteja vaan miellät eriävän mutta todenperäisen näkökulman esittäjän häiriköksi!

        ihminen joka ei pysty tunnistamaan realiteetteja
        eikä kohtaamaan siitä syntynyttä keskustelua
        tulkitaan yleisen käsityksen mukaan epätasapainoiseksi, joku toinen saattaa käyttää nimitystä epävakaa. Tästä Anusta käyty keskustelu on pysynyt hyvän maun ja asialinjan mittapuussa,
        häntä ei ole solvattu,ei herjattu tai esitetty
        väitettä joka olisi valheellista. Jopa minäkin tiedän tuon nimimerkki ...:n lisäksi että tässä esitetyt kaikki on totta. Tietoisia on siis enemmän kuin yksi.

        Jos miellät että kyse on yhden tai kahden katkeruudesta tai vihasta niin erehdyt vallan.
        En usko että kukaan on tälle henkilölle katkera.
        Jos minä asiaa tunnetasolla analysoisin niin lähimpänä olisi ehkä säälintunne!

        säälintunne siitä miten jotkut suomalaisnaiset
        osoittavat läpinäkyvästi epätoivoisen julkisuudenhakuisuutensa.

        Mitä tulee mainitsemaasi sivujen ylläpidon keinoista poistaa mieltämäsi häirikkö pois, niin
        todettakoon että tämä keskustelu kulkee täysin
        palstan käyttöohjeitten mukaisesti, sääntöjä ei ole rikottu eikä aiheen suhteen myöskään lakeja ole rikottu missään yhteydessä.

        Ilmeisesti nimimerkki "luulis" on hermostunut koska palstan moderaattori tukeutuu jatkossa
        palstan sääntöjen tasapuoliseen noudattamiseen, eikä tanssimaan "luulis" nimimerkin pillin tahdissa, joka painelee "poista viesti" nappia jokaisen sellaisen viestin kohdalla, joka ei ole hänen mieleisensä!!!

        sillä on väliä vaikka tuo Anu olis MIES??? Kai kohta alat väittää että Anun housuista löytyy sukupuolenvaihdosleikkausarvet!!!!!:DDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • Ei ymmärrä
        tutkiskelija1 kirjoitti:

        Sinulle nimimerkki häirikkö. Katsoisitko itseäsi nyt peilistä ja tunnusta seuraava realiteetti:
        Sen jälkeen voit todeta että todellinen häirikkö
        olet sinä itse joka et pysty käsittelemään realiteetteja vaan miellät eriävän mutta todenperäisen näkökulman esittäjän häiriköksi!

        ihminen joka ei pysty tunnistamaan realiteetteja
        eikä kohtaamaan siitä syntynyttä keskustelua
        tulkitaan yleisen käsityksen mukaan epätasapainoiseksi, joku toinen saattaa käyttää nimitystä epävakaa. Tästä Anusta käyty keskustelu on pysynyt hyvän maun ja asialinjan mittapuussa,
        häntä ei ole solvattu,ei herjattu tai esitetty
        väitettä joka olisi valheellista. Jopa minäkin tiedän tuon nimimerkki ...:n lisäksi että tässä esitetyt kaikki on totta. Tietoisia on siis enemmän kuin yksi.

        Jos miellät että kyse on yhden tai kahden katkeruudesta tai vihasta niin erehdyt vallan.
        En usko että kukaan on tälle henkilölle katkera.
        Jos minä asiaa tunnetasolla analysoisin niin lähimpänä olisi ehkä säälintunne!

        säälintunne siitä miten jotkut suomalaisnaiset
        osoittavat läpinäkyvästi epätoivoisen julkisuudenhakuisuutensa.

        Mitä tulee mainitsemaasi sivujen ylläpidon keinoista poistaa mieltämäsi häirikkö pois, niin
        todettakoon että tämä keskustelu kulkee täysin
        palstan käyttöohjeitten mukaisesti, sääntöjä ei ole rikottu eikä aiheen suhteen myöskään lakeja ole rikottu missään yhteydessä.

        Ilmeisesti nimimerkki "luulis" on hermostunut koska palstan moderaattori tukeutuu jatkossa
        palstan sääntöjen tasapuoliseen noudattamiseen, eikä tanssimaan "luulis" nimimerkin pillin tahdissa, joka painelee "poista viesti" nappia jokaisen sellaisen viestin kohdalla, joka ei ole hänen mieleisensä!!!

        Kovin olet toisten nimiä levittämässä täällä, mutta omaasi et uskalla julkaista.

        Taidat olla vaan avohoitopotilas, kun et kerro mitä sinulla on erityisesti Anua vastaan. Oletko hänen jättämänsä?


      • isider tutkistelija1
        tutkiskelija1 kirjoitti:

        Minä käytän ainoastaan tutkiskelija1:n nimimerkin lisäksi leipänimimerkkiäni asiantuntija13, joten älä viitsi sekoittaa minua johonkin muuhun.

        että olen sinua loukannut. Nyt kun olen tutkiskellut jehovien kanssa sanaa olen saanut valaistuksen. Tule takaisin rakkaani kaikki on sovitettu. ALOITETAAN ALUTA JOOKO.


      • asiantuntija13
        ihme jauhantaa kirjoitti:

        No tuon nyt on niin ihme ja sairas viesti, että joo voi olla ehkä osittain totta tai ei millään tavalla herjaa, mutta ajattele itse onko muista morsiamista ja jusseistakaan kerrottu tyttönimiä ym tietoja julkisuuteen. Ja jos olisit samassa asemassa, niin ei tuo järin terve viesti ole. Mutta mitä merkitystä sillä, että kuka on ollut kenenkin ex... Tuollakaan ihmisellä ei selkeästi ole ajan tasaista tietoa, koska Anun nykyinen sukunimikään ei ole kumpikaan noista ollut moneen vuoteen. Samoin eronnutkin hän on jo kauan aikaa sitten.
        Eduskunnasta kommentoisin, et kaikki siellä istuvat ovat ihmisiä ja persoonia. Oli hauska kyllä nähdä Anu kristillisissä Anni Sinnemäkenä läväyttelemässä tosielämän faktoja;) Tuskin Anua vain politiikkaa juurikaan mahtaa kiinnostaa. Eihän hän ole muutenkaan juuri lehtien palstoilla julkisuutta haikaillu, kuten itse Jussi.

        viehättävä ja mukava tyyppi. Hän heitti minut kotoani ulos mutta syy oli minun. Anu tule takaisin.


      • tukistelija1
        isider tutkistelija1 kirjoitti:

        että olen sinua loukannut. Nyt kun olen tutkiskellut jehovien kanssa sanaa olen saanut valaistuksen. Tule takaisin rakkaani kaikki on sovitettu. ALOITETAAN ALUTA JOOKO.

        Todella typerää tuo tuollainen. Minä en todellakaan ole tutkiskellut asiaa jehovien kanssa enkä ollut koskaan missään tekemisissä
        tämän henkilön kanssa. Eikä intetresseissäni
        ole aloittaa alusta mitään mitä ei koskaan ole
        edes ollut olemassa!


      • tutkiskelija1
        asiantuntija13 kirjoitti:

        viehättävä ja mukava tyyppi. Hän heitti minut kotoani ulos mutta syy oli minun. Anu tule takaisin.

        asiantuntija13 tutkiskelija1 olen minä. Silloin kun perehdyn asiaan kokonaisuutena olen asiantuntija, mutta kun tutkin sen taustoja harrastelumielessä olen tutkiskelija1.
        Ei ole sääntöjen tai lainvastaista käyttää kahta nimimerkkiä. Jopa tasavaltamme presidenttimme UKK:n esiintyi aikoinaan useilla nimimerkeillä
        kirjoitellessaan kuuluisia myllykirjeitään.


      • asiantuntija13
        tutkiskelija1 kirjoitti:

        asiantuntija13 tutkiskelija1 olen minä. Silloin kun perehdyn asiaan kokonaisuutena olen asiantuntija, mutta kun tutkin sen taustoja harrastelumielessä olen tutkiskelija1.
        Ei ole sääntöjen tai lainvastaista käyttää kahta nimimerkkiä. Jopa tasavaltamme presidenttimme UKK:n esiintyi aikoinaan useilla nimimerkeillä
        kirjoitellessaan kuuluisia myllykirjeitään.

        Ei kyvyilläsi syytä verrata kekkoseen. Olet PALJON alemmasta sarjasta.


      • tutkistelija 1 isider
        tukistelija1 kirjoitti:

        Todella typerää tuo tuollainen. Minä en todellakaan ole tutkiskellut asiaa jehovien kanssa enkä ollut koskaan missään tekemisissä
        tämän henkilön kanssa. Eikä intetresseissäni
        ole aloittaa alusta mitään mitä ei koskaan ole
        edes ollut olemassa!

        suosittelen menemään jehovantodistajien valtakunnan salille johonkin kokoukseen jospa sieltä löytyisi totuus.


    • mie en..

      MIe mie en, en mie, mie, miulle, mie.... Nariseva mie on niin ärsyttävä!!!

      • fmzee

        Mitähän olisi eduskuntayöskentely.. "Ei ei mie en kyllä varmasti sääjä mittään lakeja. Emmie ota mihinkään mitään kantaa. Jos työ päätätte jotain niin kysykää miulta mutta emmie voi hyväksyy tollast tai millastkaa."


      • kuusaalaisittain

        Ei siis mie. Joku on tainu kattella Vintiöit;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe