Hei löytäskö joku mulle Simo Silmun Kaikkea hyvää kappaleen sanotuksen ja vaikka koko biisin kuuluville jostain linkistä..isoja haleja kaikille, jotka antaa vinkkejä!!
Sinisiivetär pyytää apua..
16
337
Vastaukset
- jope vaan
terve! vietiin velpojan kanssa taunuksen moottori hoonattavaksi ja tuumittiin, että pitäs tehä muijillekin sama syyshuolto
- Sinisiivetär
muuta kuin..että huoltoon vaan..siis kosmetologia yms..
- :))
No tässäpä tämä: http://www.2famouslyrics.com/s/simo-silmu/kaikkea-hyvaa.html
toivottavasti on oikea kappale :)- Sinisiivetär
hali..kiitos..oli oikeet sanat!!
- outzak
olen eri mieltä.
Tuolla luki:
Ikävän sävy ja aika jos vaeltaa..
Mun mielestä se kuuluu näin:
Ikävän sävyjä aika jos vaalentaa,
on tulevaisuus edessä valoisaa.
Voin olla väärässäkin, mutta noin mä sen oon kuullut. - Sinisiivetär
outzak kirjoitti:
olen eri mieltä.
Tuolla luki:
Ikävän sävy ja aika jos vaeltaa..
Mun mielestä se kuuluu näin:
Ikävän sävyjä aika jos vaalentaa,
on tulevaisuus edessä valoisaa.
Voin olla väärässäkin, mutta noin mä sen oon kuullut.et miten menee..mut tarvin sitä kappaletta juhliini ja siksi haen sitä..jos en musana..niin täytyy ostaa levy kai..
- outzak
Sinisiivetär kirjoitti:
et miten menee..mut tarvin sitä kappaletta juhliini ja siksi haen sitä..jos en musana..niin täytyy ostaa levy kai..
yks universumin hienoimmista biiseistä!!!
Kannattaa suunnata levykauppaan, ni saat sit naatiskella siitä myöhemminkin!!:))) - Sinisiivetär
outzak kirjoitti:
yks universumin hienoimmista biiseistä!!!
Kannattaa suunnata levykauppaan, ni saat sit naatiskella siitä myöhemminkin!!:)))levyn..mut nyt meen nukkuun..et pääsen aikaisin liikenteeseen huomen aamulla..monta puuhaa odottaa lähipäivinä..Hyvät yöt sulle!!
- outzak
Sinisiivetär kirjoitti:
levyn..mut nyt meen nukkuun..et pääsen aikaisin liikenteeseen huomen aamulla..monta puuhaa odottaa lähipäivinä..Hyvät yöt sulle!!
yötä Siivettärelle!!:))
Ja oikein hienoja unia myös!!!:))
- sss7
olen ottanu pari mäyräkoiraa (juonu) påivän mittaan ja nyt ihme kyllä velatkin näyttää saatavilta ja taustalla soi Yölintu ja silmun simppa laulelee. ikävä kyllä en voi auttaa sinua kyseisessä asiassa. Mutta toivon sulle kaikkea hyvää.
- Sinisiivetär
musa kauppaan huomenna ja ostaa se levy..tarvin sitä pirskeisiini..
- Sinisiivetär
kaikille!!
- outzak
myös siivettärelle!!:))
- Avenging.Angel
outzak kirjoitti:
myös siivettärelle!!:))
että sulla on oikea hätä.
- Sinisiivetär
Avenging.Angel kirjoitti:
että sulla on oikea hätä.
todellinen hätä, vaik huomasin..et pirskatti vieköön se ei ollut oikea kappale..se on samantyyppinen biisi miehen esittämä..kuulin sen työmatkalla radiosta, mut tietty en muista esiintyjää..enkä biisin nimeä..mut jotenkin se meni et..et tahdon onnitella sinua..vitsi..kun harmittaa..se oli hyvä..mut kun ei muista niin ei muista!!
- Avenging.Angel
Sinisiivetär kirjoitti:
todellinen hätä, vaik huomasin..et pirskatti vieköön se ei ollut oikea kappale..se on samantyyppinen biisi miehen esittämä..kuulin sen työmatkalla radiosta, mut tietty en muista esiintyjää..enkä biisin nimeä..mut jotenkin se meni et..et tahdon onnitella sinua..vitsi..kun harmittaa..se oli hyvä..mut kun ei muista niin ei muista!!
Joel Hallikainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760