Onko kuinka suositeltavaa/epäsuositeltavaa syödä säännöllisesti esim. munakas.. sanotaan vaikka joka päivä yhden munan munakas, jos haluaa saada proteiinia? Onko kananmuna kuinka tehokas massanlisääjä? Kysyn tätä, koska haluaisin saada max. tuloksia täysin ilman lisäravinteita.
Kananmuna massanlisääjänä?
10
1158
Vastaukset
- noin
Jos haluat tuloksia ilman lisäravinteita, älä lisää ruokavalioon mitään. Muuten käytät LISÄRAVINTEITA kun nykyinen määrä ei riitä vaikkapa protskun saantiin.
- jokuli
Itseltäni meni vähän ohi sun neuvosi. Ei lisäravinteita ole pakko käyttää jos kaiken tarvitseman saa ruokavaliosta joka ei kyllä ole kovin vaikeata. Miten voi kysyä onko kananmuna hyvä massanlisääjä. Katso tuoteseloste siitähän se kaikki selviää.
- penkkaaja79
syö yks muna kokonaan ja kolmesta pelkät valkuaiset joka päivä vaikkapa jos et kerta syö lisäravinteita
- minäki
Ja minulle ja muillekkin pitäisi riittää pelkkä ravinnosta saatava proteiini, ainakin jos uskomme tarinoita, joiden mukaan lisäravinteilla ei olisi merkittäviä vaikutuksia..ja miksemme uskoisi? Sitä mieltä ollaan esim. tällä sivulla.
http://www.diabetes.fi/sivu.php?artikkeli_id=225 - tähtäät...
minäki kirjoitti:
Ja minulle ja muillekkin pitäisi riittää pelkkä ravinnosta saatava proteiini, ainakin jos uskomme tarinoita, joiden mukaan lisäravinteilla ei olisi merkittäviä vaikutuksia..ja miksemme uskoisi? Sitä mieltä ollaan esim. tällä sivulla.
http://www.diabetes.fi/sivu.php?artikkeli_id=225linkissä on kyse taviksista. bodari tarvitsee enemmän mutta jauhoja ei nykyään oikein kannateta, sisältää aspartaamia ja muuta shittiä, josta saa syövän liikaa nautittuna.
- paikkaansa sun väittämät
tähtäät... kirjoitti:
linkissä on kyse taviksista. bodari tarvitsee enemmän mutta jauhoja ei nykyään oikein kannateta, sisältää aspartaamia ja muuta shittiä, josta saa syövän liikaa nautittuna.
Ei nykyään näytä kukaan käyttävän aspartaamia.
- Kusuja
Olen aloitteleva kuntosaliharrastaja ja olen kuullut että jos punttaa pitäsis syödä 2g/kg proteiinia. Onko muuten kysessä pelkät punttipäivät vai kaikki päivät?
Painan noin 70, eli itselläni tarve olisi n. 140g.
Määrä tulee aika helposti täyteen vaikka joka päivä, jos tahdon, ihan vain ruokavaliolla.
Vieroksun vähän noita jauheita, jotenkin tuntuu vaan oudolta, vaikka varmasti hoitavat asiansa helpommin kuin ruokavalion tarkkailu.
Kuitenkin olen niitä jääräpäitä jotka haluaa luomulla vetää. Ja toki ne jauheet maksaa opiskelijalle aika paljon.
Voi toki olla että mieli muuttuu vielä moneen kertaan :) - Kusuja
Kusuja kirjoitti:
Olen aloitteleva kuntosaliharrastaja ja olen kuullut että jos punttaa pitäsis syödä 2g/kg proteiinia. Onko muuten kysessä pelkät punttipäivät vai kaikki päivät?
Painan noin 70, eli itselläni tarve olisi n. 140g.
Määrä tulee aika helposti täyteen vaikka joka päivä, jos tahdon, ihan vain ruokavaliolla.
Vieroksun vähän noita jauheita, jotenkin tuntuu vaan oudolta, vaikka varmasti hoitavat asiansa helpommin kuin ruokavalion tarkkailu.
Kuitenkin olen niitä jääräpäitä jotka haluaa luomulla vetää. Ja toki ne jauheet maksaa opiskelijalle aika paljon.
Voi toki olla että mieli muuttuu vielä moneen kertaan :)Onko mahdollista laihduttaa ja saada silti hyviä tuloksia, jos kuitenkin proteiinia saa riittävästi?
- söjfp
Kusuja kirjoitti:
Onko mahdollista laihduttaa ja saada silti hyviä tuloksia, jos kuitenkin proteiinia saa riittävästi?
2g/painokilo on suositus, mutta monet väittää että 1,5g/painokilo riittää. proteiinia pitää saada joka päivä, etenkin treeenin jälkeisinä palautumispäivinä. kuitenkin proteiinia tärkeämpi on kokonaiskalorit ja kulutus, pluskaloreita on tultava jotta lihas voi kasvaa. laihduttaminen ei täten onnistu samanaikaisesti, joten kannattaa olla ihan pienillä pluskaloreilla ja välttää epäterveellisiä ruokia parhaansa mukaan jotten paino pääsisi nousemaan lisää.
- Kusuja
söjfp kirjoitti:
2g/painokilo on suositus, mutta monet väittää että 1,5g/painokilo riittää. proteiinia pitää saada joka päivä, etenkin treeenin jälkeisinä palautumispäivinä. kuitenkin proteiinia tärkeämpi on kokonaiskalorit ja kulutus, pluskaloreita on tultava jotta lihas voi kasvaa. laihduttaminen ei täten onnistu samanaikaisesti, joten kannattaa olla ihan pienillä pluskaloreilla ja välttää epäterveellisiä ruokia parhaansa mukaan jotten paino pääsisi nousemaan lisää.
Sieltähän tuli ihan asiallinenkin vastaus, nekun on aika harvassa täälä nykyään :D
Kiitosta vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770