Kananmuna massanlisääjänä?

Herod

Onko kuinka suositeltavaa/epäsuositeltavaa syödä säännöllisesti esim. munakas.. sanotaan vaikka joka päivä yhden munan munakas, jos haluaa saada proteiinia? Onko kananmuna kuinka tehokas massanlisääjä? Kysyn tätä, koska haluaisin saada max. tuloksia täysin ilman lisäravinteita.

10

1158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin

Jos haluat tuloksia ilman lisäravinteita, älä lisää ruokavalioon mitään. Muuten käytät LISÄRAVINTEITA kun nykyinen määrä ei riitä vaikkapa protskun saantiin.

• jokuli

Itseltäni meni vähän ohi sun neuvosi. Ei lisäravinteita ole pakko käyttää jos kaiken tarvitseman saa ruokavaliosta joka ei kyllä ole kovin vaikeata. Miten voi kysyä onko kananmuna hyvä massanlisääjä. Katso tuoteseloste siitähän se kaikki selviää.

• penkkaaja79

syö yks muna kokonaan ja kolmesta pelkät valkuaiset joka päivä vaikkapa jos et kerta syö lisäravinteita

• minäki

Ja minulle ja muillekkin pitäisi riittää pelkkä ravinnosta saatava proteiini, ainakin jos uskomme tarinoita, joiden mukaan lisäravinteilla ei olisi merkittäviä vaikutuksia..ja miksemme uskoisi? Sitä mieltä ollaan esim. tällä sivulla.
        http://www.diabetes.fi/sivu.php?artikkeli_id=225

• tähtäät...
        minäki kirjoitti:

Ja minulle ja muillekkin pitäisi riittää pelkkä ravinnosta saatava proteiini, ainakin jos uskomme tarinoita, joiden mukaan lisäravinteilla ei olisi merkittäviä vaikutuksia..ja miksemme uskoisi? Sitä mieltä ollaan esim. tällä sivulla.
        http://www.diabetes.fi/sivu.php?artikkeli_id=225

linkissä on kyse taviksista. bodari tarvitsee enemmän mutta jauhoja ei nykyään oikein kannateta, sisältää aspartaamia ja muuta shittiä, josta saa syövän liikaa nautittuna.

• paikkaansa sun väittämät
        tähtäät... kirjoitti:

linkissä on kyse taviksista. bodari tarvitsee enemmän mutta jauhoja ei nykyään oikein kannateta, sisältää aspartaamia ja muuta shittiä, josta saa syövän liikaa nautittuna.

Ei nykyään näytä kukaan käyttävän aspartaamia.

• Kusuja

Olen aloitteleva kuntosaliharrastaja ja olen kuullut että jos punttaa pitäsis syödä 2g/kg proteiinia. Onko muuten kysessä pelkät punttipäivät vai kaikki päivät?

Painan noin 70, eli itselläni tarve olisi n. 140g.
        Määrä tulee aika helposti täyteen vaikka joka päivä, jos tahdon, ihan vain ruokavaliolla.

Vieroksun vähän noita jauheita, jotenkin tuntuu vaan oudolta, vaikka varmasti hoitavat asiansa helpommin kuin ruokavalion tarkkailu.
        Kuitenkin olen niitä jääräpäitä jotka haluaa luomulla vetää. Ja toki ne jauheet maksaa opiskelijalle aika paljon.
        Voi toki olla että mieli muuttuu vielä moneen kertaan :)

• Kusuja
        Kusuja kirjoitti:

Olen aloitteleva kuntosaliharrastaja ja olen kuullut että jos punttaa pitäsis syödä 2g/kg proteiinia. Onko muuten kysessä pelkät punttipäivät vai kaikki päivät?

Painan noin 70, eli itselläni tarve olisi n. 140g.
        Määrä tulee aika helposti täyteen vaikka joka päivä, jos tahdon, ihan vain ruokavaliolla.

Vieroksun vähän noita jauheita, jotenkin tuntuu vaan oudolta, vaikka varmasti hoitavat asiansa helpommin kuin ruokavalion tarkkailu.
        Kuitenkin olen niitä jääräpäitä jotka haluaa luomulla vetää. Ja toki ne jauheet maksaa opiskelijalle aika paljon.
        Voi toki olla että mieli muuttuu vielä moneen kertaan :)

Onko mahdollista laihduttaa ja saada silti hyviä tuloksia, jos kuitenkin proteiinia saa riittävästi?

• söjfp
        Kusuja kirjoitti:

Onko mahdollista laihduttaa ja saada silti hyviä tuloksia, jos kuitenkin proteiinia saa riittävästi?

2g/painokilo on suositus, mutta monet väittää että 1,5g/painokilo riittää. proteiinia pitää saada joka päivä, etenkin treeenin jälkeisinä palautumispäivinä. kuitenkin proteiinia tärkeämpi on kokonaiskalorit ja kulutus, pluskaloreita on tultava jotta lihas voi kasvaa. laihduttaminen ei täten onnistu samanaikaisesti, joten kannattaa olla ihan pienillä pluskaloreilla ja välttää epäterveellisiä ruokia parhaansa mukaan jotten paino pääsisi nousemaan lisää.

• Kusuja
        söjfp kirjoitti:

2g/painokilo on suositus, mutta monet väittää että 1,5g/painokilo riittää. proteiinia pitää saada joka päivä, etenkin treeenin jälkeisinä palautumispäivinä. kuitenkin proteiinia tärkeämpi on kokonaiskalorit ja kulutus, pluskaloreita on tultava jotta lihas voi kasvaa. laihduttaminen ei täten onnistu samanaikaisesti, joten kannattaa olla ihan pienillä pluskaloreilla ja välttää epäterveellisiä ruokia parhaansa mukaan jotten paino pääsisi nousemaan lisää.

Sieltähän tuli ihan asiallinenkin vastaus, nekun on aika harvassa täälä nykyään :D
        Kiitosta vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe