Olen nyt muuttamassa ihan muualta päin Suomea Espooseen töihin,mutta mietin vielä,että muuttaako Vantaalle vai Helsinkiin.Pitääkö paikkansa,että Espoo on lähinnä täysin kuollut Helsingin nukkumalähiö,jonka asukkaat eivät ole kovin sosiaalisia vaan haluavat lokeroitua neljän seinän sisälle.
Millaisia te espoolaiset
10
1532
Vastaukset
- vaikka
voissa paistais: "joka eksyy tieltä, huutaa rannalla
ja vastarannalla huutaa toinen samanlainen"
ja "Sellaisella suomalaisella on aina kaveri,
koskaan se ei ole yksin, ja se kaveri on suomalainen.
Eikä suomalaista erota suomalaisesta mikään,
ei mikään paitsi kuolema ja poliisi."
-Jorma Etto - älä tule
Jos tälläisiä kysyt älä muuta Espooseen.
Jos et itse pysty päättämään mihin on matka. - ohohohoohohhoho
Voiko ihmisissä olla eroa Kaupungin perusteella?
Eiköhän joka kaupungista löydy kaikkea? Vai voitko väittää.
Sieltä mistä sinä muutat niin eikö siellä ole 4 seinän sisään sulkeutuneita, sissejä, alkoholisteja, narkkareita, juoppoja, työttömiä, huonosti sosiaalisia, todella sosiaalisia, hyvä palkkaisia, paska palkkaisia, nuoria, vanhoja, keskiikäisiä, kuolleita, eläviä jnejne. Loputon lista? - Kilobaudi
kourallinen Etelä-Espoossa asuvia kokoomuslaisia mulkkuja.
Joten mikään ei toimi espoossa. - sen
Stereotyyppisen hesalaisen ihmistyypin? Ylimielisiä kusipäitä jne. Kerron sinulle salaisuuden. Todellisuudessa nämä ihmiset ovat Espoosta.
- totuutta mukana
Samaa olen huomannut. Espoolaisiin verrattuna heisinkiläiset eivät ole henkisesti lokeroituneita. Tuli tuossa hiukan yleistettyä, mutta menköön nyt.
- pääkaupunkiseudulle
Älä missään nimessä muuta Espooseen tai muuallekkaan pääkaupunkiseudulle ellei ole aivan pakko. Asuntojen hinnat on pilvissä, palvelut maksavat enemmän kuin muualla Suomessa, kaupoissa on huono palvelu jne. Tietenkin jos tykkää ruuhkista ja ylimielisistä ihmisistä, on tämä Espoo aivan ylivertainen asuinpaikka.
- ulkolaisia
Tänään radiossa annettua tietoa, 10% Espooseen muuttavista on ulkomaalaisia (ei tarkoita ruotsinkielisiä)
- ...
Mielestäni ainakin olemme ihna normaaleja suomalaisia juntteja ;P Itse muutin noin 5 vuotta sitten Pohjanmaalta tänne Espooseen. Mielestäni on ollut mukava paikka asua ja olla, mutta jokainen tehköön päätöksensä ja mielipiteensä itse. :)
- asuu...
paljon lapsiperheitä ja ehkäpä kaltaisiasi muualta muuttaneita , joita ei helsinki kiinnosta. matkat ovat "pitkiä" asutaan lähiöissä. kerrostaloja on vähemmän, suositaan väljempää asumista. nuoriso käy helsingissä harrastamassa. muutamassa lähiössä joskus esiintyy häiriöitä, mutta pääsääntöisesti rauhallista asuinaluetta.ulkomaalaisia on myöskin jonkinverran.riippuu siitä mitä etsit.yöelämä on vähäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1862733- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182247Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261183Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931148Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701083