Mies. Istuit ikkunan vieressä. Lippua ostaessasi olin kuulevani, että olit menossa Keravalle. Olit väsynyt. Nukuit suuren osan matkaa ainakin siihen asti, missä itse nousin junassa pois.
Sulla oli mustat nahkakengät, hieman likaisensinisen väriset farkut, musta kansitakki. Takin alta pilkotti beigen värinen puuvillaneulepaita, jonka hihansuissa oli hieman mustaa. Oletan, että hattuhyllyllä ollut musta kassi kuului sinulle. Kasvosi ovat melko teräväpiirteiset. Tukkasi oli vain muutaman millin sängellä. Silmäsi olivat vaaleanvihreät.
Halusin vain sanoa - olet kaunis. :)
K-juna pe 1.12. klo 17:12 ->
Flame (n)
2
467
Vastaukset
- ihmettelen minä
voiko miestä kutsua kauniiksi?? hahahah... millanenkohan mies mahtaa olla sitten... =))))
- Flame (n)
Voi miestäkin kauniiksi sanoa - ehkä enemmänkin johtui tuosta hetkestä tuo sananvalinta. Hän oli kuin taideteos siinä torkkuessaan. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2614103Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1292352Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411501
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39978Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein132966- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!335889Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62810