Niin tosiaan,en meinannut heti havaita tuolla alempana,että rehellinenhän on se ,joka lähtee MINUN määrittelemilläni ehdoilla liikkeelle...mitähän vielä saakaan näiltä besserwissereiltä oppia.
Se monimutkaisen organismin selitys on todella kätevää välttää,kun lähtee yksinkertaisesta liikkeelle,ja tapahtumat etenevät kuten edellytämme : Q.E.D....
-Aika näyttää,mitä kehitys tuo tullessaan.
Kimnice antoi hyvät
n-a-u-r-u-t !!!!
1
243
Vastaukset
Mielestäni on melko fiksua tarkastella mitä evolutionistit väittävät, jos pyrkii väittämään, että evolutionistit ovat väärässsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm76767J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108656
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 41498
- 18498