amerikan Tv sarjoja.Miksi jos kysymyksessä on kerros talo niin ei ovea aukaistu yleisavaimella.Sellainen on aina taloyhtiöllä.Jos tietenkin halutaa antaa mahdollisuus että sisällä olija varmasti kerkiä ampua jos sattuu ase olemaan niin metelihän on silloin paikallaan.
Onko suomen poliisi
3
195
Vastaukset
- hassu
ne ketkä ajattelevat, tulevat vasta näiden nopeiden joukkojen jälkeen.
...............
samaa mietin minäkin.
tulee mieleen että poliisi halusi antaa vaikutelman, tehokkaasta työskentelystä, mikä kyllä taisi upota kansaan. - uutiset?
Huoltomies toimitti avaimen, mutta näkihän sen siitä ovestakin, että siihen oli asennuttu kaikki murtosuojat ja ilmeisesti tuo lukkokin ollut semmoinen , että aivain ei ole käynytkään..
Se avain on muuten semmoisessa hylsyssä noissa kerrostaloissa ja ainakin pelastuslaitos saa omalla avaimella yleisavaimen sieltä sisältä! Tämä tuli lainmmyötä ja timanttiporalla kiertelivät poraamassa ja laittamaassa näitä hylsypesiä paikalleen, mutta ihmettelen miksi poliisilla ei ole tuota yleisavainta vai olisiko syy juuri siinä ,että tulipalossa on vaarassa aina enempi ihmisiä, kuin yksittäisissä tapauksissa eivät katso sitä välttämättömäksi poliisille, mutta joskus voi poliisikin ehtiä ensimmäisenä paikalle ja silloin se olisi tarpeen- jerundaa,
että jos jokapaikkaan olisi poliisilla suorapääsy niin johan alkais ihmisten asunnoista tavaraahäipymään enenevissämäärin, varastelevat jo nyt liikaa,suojattujakun ovat,eivätkä jouduvastaamaan tekemisistään kuin aniharvoin, ja silloinkin löytyyheti lieventäviä asianhaaro kahmalokaupalla jotten viitataan siihe ja tähän ja lopuksi viitataan KINTAALLA,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701