LUEN MONTA KERTAA KUN MONI PUHUU KUOLEMASTA..ITSE 3 LAPSEN MUTSI JA KUOLEMA USEIN KÄYNYT MIELESSÄ, JOPA OMAT LAPSET EI EDES AAVISTA..SYNN.KUULOVAMMA ANTAA MONTA ESTOA ELÄMÄSSÄ JA OMIENLAPSIEN ELÄMÄ SUURINA HOLINA, EN EDES KERTONUT LAPSILLE. HE LUULEVAT ÄIDILLÄ OLEVAN KAIKKI OK, VOI ITKU. ITSEMURHA USEIN KÄYNYT MIELESSÄ MUTTA EN VOI PUHUA KUN OMALLA POJALLA MASENNUSTA JA YM...PITÄÄ OLLA VAIN URHEA POJAN VUOKSI. ETTÄ HYMYILEEKÖ AURIONKO JOSKUS MINULLEKIN...?
elämä
2
535
Vastaukset
- elettävää
Ja ihan mukavaa, varsinkin lasten kanssa näin joulua odotellessa.
JA kun välillä tuntuu siltä ettei jaksa,niin pane kädet ristiin ja pyydä voimia,oikein toimia,niin kummasti sitä selviää päivästä toiseen,vaikka ei se aina niin helppoa olisikaa.
Mukavaa adventin aikaa sinulle ja lapsillesi!
Toivottelee:Mummeli vain.
ps. aurinko hymyilee jo huomenna... - "jaksanko vielä"
Niinkuin Junnu Vainio laulussaan sanoo "suruja ja murheita toki tänäpäivänä jokaisella on, rahat eivät riitä ja tilanne on muutenkin melkein toivoton". Niin on minullakin,mutta jotenkin sitä jaksaa päivästä toiseen hammasta purren. Sinulla on onneksi lapset (ilmeisesti vielä kotona)? Minulla on vain koira, tai no onhan minulla olevinaan mieskin, mutta useinmiten humalassa illat ja poissa kotoa viikonloput. Kuolemaa oikeasti ajattelin kun sairastuin montavuotta sitten syöpään ja hoidot olivat rankkoja, sukulaisille piti esittää että kyllä tästä selvitään, mutta sisimmässäni toivoin että voisin nukkua pois. Siitä selvisin, mutta elämä on kyllä ollut kokoajan taisteluja tuulimyllyjä vastaan. Välillä menee vähän paremmin, mutta jos ei muuta vastoinkäymistä, niin rahat on ainakin loppu aina. Mutta kyllä se tästä :) Ajattele kohta tulee kevät ja se sama aurinko paistaa sulle ja mullekin, joka paistaa niille joilla menee vähän paremminkin :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2845860Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki383422Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432647"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol841656- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni130872Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11814