eikö olisi ollut parempi jos olisi onnistunut,eihän häntä kaipamaan olisi jäänyt kuin julkiskipeät naiset.
Valjakkala ja itse murha
5
365
Vastaukset
- sitten..
ajojahdin kohteena, kun päästivät hänet kuolemaan
- Voi Voi...
Valjakkala asui aikoinaan Mikkelissä lempinimellä Hanoi... Turpaan sai vkonloppusin jos keskustaan eksyi. Yritti itse epätoivoisesti hakata vastaantulijoita niittivyöllään. Naamahan siinä rytäkässä Hanoilta kipeex tuli. Liukkaammat köydet Hanoille niin "Homma onnistuu". Huomion kipee hemmo koko Sälli.
- Laina Köysi
Itse murha tarkoittaa eri asiaa kuin itsemurha.
Tarkoititko lainaköysi, vai Laina Köysi?- ei osaa lukea
vaan kuitenkin kirjoittaa .no jotku saa noinkin helpolla orkkuja.Jos kirjoitus virheisiin pitää puuttua on henkilön elämä tosi tylsä.Täälläei ole tarkoitus pitää kielioppia vaan jos toinen tajuaa mitä henkilö tarkoittaa kirjoitus on tehtävänsä suorittanut.Huviä orkkuja vaan sinulle(en teitittele pilkun nus)
- on mukava
ei osaa lukea kirjoitti:
vaan kuitenkin kirjoittaa .no jotku saa noinkin helpolla orkkuja.Jos kirjoitus virheisiin pitää puuttua on henkilön elämä tosi tylsä.Täälläei ole tarkoitus pitää kielioppia vaan jos toinen tajuaa mitä henkilö tarkoittaa kirjoitus on tehtävänsä suorittanut.Huviä orkkuja vaan sinulle(en teitittele pilkun nus)
kiusata näitä tyhjäsielujavaikka näin että kirjoittaa mitensattuu niin he raukatsaavatjotakintekimistä eivätkäihan kuih du paikalleenn nyt neuvomaan mitenoliso pi tä nyt kirjoittaa järkeväkyllä osaa tämäkin lukea saaa nähdä miten käy ei muuta kun oikasemaan kirjoitus niin ot muusta pahanteosta pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756