Valtakunnassamme on totuttu pitkiin tyyppeihin pääministerinämme. Pääministerin tulee näkyä, kun seisovat EU-johtajien kanssa yhteiskuvissa. Tynkäsiä miehiä ei huomata, taitaa Sauli kuulua niihin. Voi, voi, miehen koko on yksi ratkaisevimmista tekijöistä ulkopolitiikassa. Miten Putinkin oli Matin rinnalla niin pienen oloinen, ei hyvä, sanoisin.
Pituuskriteerit pääministeriksi ei täyty Saulilla
7
177
Vastaukset
- ja ei ..
tainnut yhtään haitata.
Kyllä tärkeämpää ihmisessä on se mitä on päänsisällä, kuin pituus.- pään sisällä
mahataa olla? Oletan että sillä julmuutta,kovuuttaa ja suttuista!
- Poro Tallinnasta
Taitaa olla parempi, että tämä "mannertenvälinen nahjus" tyytyy loppuvuoden katsomaan peiliin ja toistamaan mielessään:"Minä olen EU:n puheenjohtajamaan pääministeri ja minun sanomisillani ja tekemisilläni ON merkitystä!" Voi olla, että ainakin itse jopa uskoo sen. Sitten voikin etsiä netistä uuden bimbon uudeksivuoden heilaksi.
- KUN tämä
ei edes ole pystynyt ratkaisemaan kahden lautasen ongelmaa. Ei ole ollut miestä sanomaan haloselle, että pysyisi poissa.
- mitä sanottavaa
"Voi, voi, miehen koko on yksi ratkaisevimmista tekijöistä ulkopolitiikassa. "
Hehheh, varmaan jossain Bananalandiassa. Kyllä kansainvälisillä areenoilla kielitaito ja mitä sillä kielitaidolla on sanottavavaa, ovat paljon ratkaisevampia. Vanhasella ei ole paljoa sanottavaa ja senkin vähän hän sanoo tankeroenglannilla. - pisin ihminen
pääministeriksi. Mitataan eduskunnan virallisella mittausasemalla. Jos pisin on oikeistolainen, valitaan siinä tapauksessa kuitenkin aina demari.
- asia-aiheet ei
Tietyt Suomen missikilpailut järjestetään kerran neljässä vuodessa, korpikansa valitsee missinsä. Miehistäkään ei tänä päivänä tiedä kumpaa sukupuolta ne ovat, niin miss-titteli riittää. Katainenkin maalaa huuliaan ja alahuulessa näyttää vielä olevan silikonikorostus turpeammaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882503- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww821363EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 81913
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19900Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe33773- 54773
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102771- 30706