alkoholi-ongelma

Ylermi

pyytäisin esirukousta siskonmiehenveljen puolesta. Hänellä on pahalaatuinen alkoholiongelma ja sen vuoksi eikä työtkään oikein tunnu sujuvan. Voisitteko rukoilla?

12

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex happo

      ei siihen toisten rukoukset auta jos itse ei hyväksy sitä että ongelma on. Sitten voi jotain tapahtua kun tunnustaa että jäi viinan kanssa toiseksi.
      Ja on valmis tekemään miä vain ettei tarvitsisi juoda. Toisten rukoilemalla se ei onnistu.

    • Ossila

      Rukoilen ja monet muut minun kanssani. Uskossa pitaa kulkea, aika on lyhyt. Jumala voi muuttaa ihmisen halut silmanrapayksessa. Kun Jumalaa kutsutaan avuksi, jotain alkaa tapahtumaan.

    • kätevää..

      Ei tarvita nimiä eikä osoitteita, ei tuntomerkkejä eikä henkilötunnuksia.
      Ylermin siskonmiehenveljen puolesta kun rukoilee, niin taatusti perille menee.
      Ja jos sittenkin sattuisi hiukan väärään osoitteeseen, niin mitäs haittaa tuosta nyt olisi ? Raitistuupahan joku muu, epäilemättä yhtä suuressa avuntarpeessa oleva alkoholiongelmainen.

      • Ossila

        taman ihmisen puolesta antaen Herralle kaikki tuntomerkit, jotka viestissa on annettu. Uskon, etta Jumala tietaa miehen ja kuulee rukoukseni.
        Jokainen Jumalan lapsi, joka lukee Ylermin pyynnon, tulee myos rukoilemaan taman ihmisen puolesta. Jumala ei ole halpa eika ylimielinen vaan ojentaa apua pyytaville.


      • sopii..
        Ossila kirjoitti:

        taman ihmisen puolesta antaen Herralle kaikki tuntomerkit, jotka viestissa on annettu. Uskon, etta Jumala tietaa miehen ja kuulee rukoukseni.
        Jokainen Jumalan lapsi, joka lukee Ylermin pyynnon, tulee myos rukoilemaan taman ihmisen puolesta. Jumala ei ole halpa eika ylimielinen vaan ojentaa apua pyytaville.

        ..,että rukouksesi auttaa.
        Kehoittaisinkin kaikkia uskovaisia suuntaamaan ainakin yhden rukouksen päivässä Afrikan hädässä olevien lapsien puolesta, tilanne siellä on vieläkin vaikeampi kuin Ylermillä.
        Ei tietysti haittaisi, vaikka rukouksien lisäksi silloin tällöin lähettäisi myös roposen alueella toimiville avustusjärjestöille, ei kaikkea apua saa jäädä ylhäältäpäin odottamaan.


      • nimimerkki y.
        sopii.. kirjoitti:

        ..,että rukouksesi auttaa.
        Kehoittaisinkin kaikkia uskovaisia suuntaamaan ainakin yhden rukouksen päivässä Afrikan hädässä olevien lapsien puolesta, tilanne siellä on vieläkin vaikeampi kuin Ylermillä.
        Ei tietysti haittaisi, vaikka rukouksien lisäksi silloin tällöin lähettäisi myös roposen alueella toimiville avustusjärjestöille, ei kaikkea apua saa jäädä ylhäältäpäin odottamaan.

        Odottelen, jos tapahtuisi muutosta.


      • ex happo
        nimimerkki y. kirjoitti:

        Odottelen, jos tapahtuisi muutosta.

        niin vain on että ei rukoukset auta jos itse ei halua lopettaa juomista. Ei siihen iskut ei askot eikä uskot auta. Sitten kun ihminen on saanut juoda tarpeeksi ja ei enää halua niin sitten on mahdollista, mutta töitä on itsensä kanssa tehtävä.
        Ei siinä toisten rukoukset auta. Voisi alkaa vaikka rehellisyydestä .siis itseänsä kohtaan. Ei se ole mikään hokkus pokkus asia jolla näyttää uskovaiset meuhkaavan. Kyllä se kaikki on lähdettävä itsestä eikä siskonveljenkumminkaiman. Te uskovaiset jotka luulette tietävänne niin te ette tiedä alkoholismista mitään.


      • noita teidän
        ex happo kirjoitti:

        niin vain on että ei rukoukset auta jos itse ei halua lopettaa juomista. Ei siihen iskut ei askot eikä uskot auta. Sitten kun ihminen on saanut juoda tarpeeksi ja ei enää halua niin sitten on mahdollista, mutta töitä on itsensä kanssa tehtävä.
        Ei siinä toisten rukoukset auta. Voisi alkaa vaikka rehellisyydestä .siis itseänsä kohtaan. Ei se ole mikään hokkus pokkus asia jolla näyttää uskovaiset meuhkaavan. Kyllä se kaikki on lähdettävä itsestä eikä siskonveljenkumminkaiman. Te uskovaiset jotka luulette tietävänne niin te ette tiedä alkoholismista mitään.

        kirjoituksia niin alkoholismihan poistuu näköjään rukoilemalla. Miksi te tämän juopon kansan sitten olette antaneet sairastuttaa itsensä. Eikö teillä ole vastuuta kun on parannuskeinotkin.


      • Kartsa
        noita teidän kirjoitti:

        kirjoituksia niin alkoholismihan poistuu näköjään rukoilemalla. Miksi te tämän juopon kansan sitten olette antaneet sairastuttaa itsensä. Eikö teillä ole vastuuta kun on parannuskeinotkin.

        hiivakuonot. Jumalan Sana sannoo: Anokaa nii teille annetaan. Parempi tietysti olis arvostella kuten tekin. Huippuhypokretti: antakaa ropoja Afrikkaan. Uskovat antavat miljoonia Afrikkaan ja ovat ainoot, jotka saa jottain aikaan esim Rwandassa, Ugandassa, Nigeriassa. Ja sie neropatti?


      • vonb
        Ossila kirjoitti:

        taman ihmisen puolesta antaen Herralle kaikki tuntomerkit, jotka viestissa on annettu. Uskon, etta Jumala tietaa miehen ja kuulee rukoukseni.
        Jokainen Jumalan lapsi, joka lukee Ylermin pyynnon, tulee myos rukoilemaan taman ihmisen puolesta. Jumala ei ole halpa eika ylimielinen vaan ojentaa apua pyytaville.

        nyt ei todellakaan tarvitse luetella tuntomerkkejä. Kaikkea sitä ...


      • vonb
        noita teidän kirjoitti:

        kirjoituksia niin alkoholismihan poistuu näköjään rukoilemalla. Miksi te tämän juopon kansan sitten olette antaneet sairastuttaa itsensä. Eikö teillä ole vastuuta kun on parannuskeinotkin.

        totuuden elämääsi. Sitten ymmärrät näitä uskonelämän asioita. Ulkopuolisena niistä ei voikaan tajuta. Jumala on, joka parantaa, tai jättää parantamatta. Jeesuskin kysyi aikanaan aikalaisiltansa, että "tahdotko sinä tulla terveeksi", tai "mitä tahdot, että minä sinulle tekisin".


      • Ossila
        vonb kirjoitti:

        nyt ei todellakaan tarvitse luetella tuntomerkkejä. Kaikkea sitä ...

        rukoilemassa vaan oman rukoustaloudenpitoni vuoksi. Minulla on sellainen tapa. Oikeassa olet, Jumala kylla tietaa, mutta ihmiset ei aina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe