..ovat vielä paikalla..kieldivät juomisren???? vaikka olen delvä ka korrekti kujn tatti,, joka kanlkaballa saseisiooo..
juhlavieraaartt
24
597
Vastaukset
- Quuuuuuuuuuuu
jaksaa vielä heilua....;o))))))))))
- Quuuuuuuuuu
pervokki kirjoitti:
..mä en nii ne heiöluu ja sotkee paikat..
toi on hyvä....Pidä siitä kii;o))
Nyt hyv yötä...ja ennenkaikkea..tosiiiiiiiii ihanaa huomis...ei kun tätä alkanutta päivää....se on ensimmäinen adventti.....;o))))... Quuuuuuuuuu kirjoitti:
toi on hyvä....Pidä siitä kii;o))
Nyt hyv yötä...ja ennenkaikkea..tosiiiiiiiii ihanaa huomis...ei kun tätä alkanutta päivää....se on ensimmäinen adventti.....;o)))).....joohh..ja hyvää yöt mä ssmmiun näppäimistöllehh..
- outzak
vieraita sulla.. Kun kieltävät juomisen selvältä mieheltä..;)))
- outzak
pervokki kirjoitti:
..siitä saa.... no mä oon nyt kokislinjalla.-.övasihteeks..
Mä en siedä kokista.. Enkä oikeestaan muitakaan limuja..
Spriteä saatan joskus juoda. Kokista kun maistaakin, ni tuntuu, et hampaat lähtee samantien......
Sitruunavissy on hyvää!!:)) outzak kirjoitti:
Mä en siedä kokista.. Enkä oikeestaan muitakaan limuja..
Spriteä saatan joskus juoda. Kokista kun maistaakin, ni tuntuu, et hampaat lähtee samantien......
Sitruunavissy on hyvää!!:))..colaa.. helvetti täällä ä oon ja vieraat klähtee.. no parempoi mnbii
- outzak
pervokki kirjoitti:
..colaa.. helvetti täällä ä oon ja vieraat klähtee.. no parempoi mnbii
vierailla..ainahan on huuhaa!!;)))
outzak kirjoitti:
vierailla..ainahan on huuhaa!!;)))
..otzak kaunonen..et voi olla tosissas.. ei uuhhaa voita reaalii.. vaikka hyvä mesata onkiii.. mää otion viimest punkkuglökit jaz sitr pistän hyvän yön muxzakkiii soimasan ja haaveilen tytöistä..
- outzak
pervokki kirjoitti:
..otzak kaunonen..et voi olla tosissas.. ei uuhhaa voita reaalii.. vaikka hyvä mesata onkiii.. mää otion viimest punkkuglökit jaz sitr pistän hyvän yön muxzakkiii soimasan ja haaveilen tytöistä..
siis tosissani....
Kyllä se oikee elämä on kaikista tärkein.. Sanoisinko, elämisen arvoinen!!:))
Hyvii öitä ja erityisen kauniita unia (niistä tytöistä..) sulle!!:))) outzak kirjoitti:
siis tosissani....
Kyllä se oikee elämä on kaikista tärkein.. Sanoisinko, elämisen arvoinen!!:))
Hyvii öitä ja erityisen kauniita unia (niistä tytöistä..) sulle!!:)))..no kai se on ..ytpoisinaan elä'misen rvonen..hyvät yöt ja unlemojntii mistä sitte unelmoiksan..
- outzak
pervokki kirjoitti:
..no kai se on ..ytpoisinaan elä'misen rvonen..hyvät yöt ja unlemojntii mistä sitte unelmoiksan..
Siis elämisen arvoinen. Elämä meinaan. Ei siitä mihkään pääse, vaikka joskus tuntuu ihan tyhmältä ees olla elossa.
Unelmoin...unelmoin....mut en mä ihan vielä kuitenkaan nukkumaan mene.....:) outzak kirjoitti:
Siis elämisen arvoinen. Elämä meinaan. Ei siitä mihkään pääse, vaikka joskus tuntuu ihan tyhmältä ees olla elossa.
Unelmoin...unelmoin....mut en mä ihan vielä kuitenkaan nukkumaan mene.....:)..on outoo.. viimost 10vuotta.. e mun nukukset säätää nukkumatti perkules tulee ja heittiää hioekkaa silmiin.. toinen voi olla tuo punkkuklöki kjoka ihme kummsa ei kelvannu poruikalle.-. puol..kattlöalklists varasduin neljä pulloo....kauise säilyy.. ebköi mä puhu viroo???
- outzak
pervokki kirjoitti:
..on outoo.. viimost 10vuotta.. e mun nukukset säätää nukkumatti perkules tulee ja heittiää hioekkaa silmiin.. toinen voi olla tuo punkkuklöki kjoka ihme kummsa ei kelvannu poruikalle.-. puol..kattlöalklists varasduin neljä pulloo....kauise säilyy.. ebköi mä puhu viroo???
ainakaan viroo räägi...:))
Eipä varmaan kovin pitkään kannata säilytellä punkkuglögiä kattilassa....heitä pois, mitä et ite saa tänään juotua!! Ei niitä enää huomena kannata yrittää niellä, tulee varmasti vauhdilla takaisinpäin...:)) outzak kirjoitti:
ainakaan viroo räägi...:))
Eipä varmaan kovin pitkään kannata säilytellä punkkuglögiä kattilassa....heitä pois, mitä et ite saa tänään juotua!! Ei niitä enää huomena kannata yrittää niellä, tulee varmasti vauhdilla takaisinpäin...:))..ei kannata hukkaa heittää.. oo kuullu viroo lähipiirissä luulin että sit mäkin rääkin..ihan sattumalta vahigossa...en kyllä ossa vaikka viis päibvää kerran kuuli pelkästään ja kaikkialla..mut mä olinkin sillo viron ytimessä,..
- outzak
pervokki kirjoitti:
..ei kannata hukkaa heittää.. oo kuullu viroo lähipiirissä luulin että sit mäkin rääkin..ihan sattumalta vahigossa...en kyllä ossa vaikka viis päibvää kerran kuuli pelkästään ja kaikkialla..mut mä olinkin sillo viron ytimessä,..
oon käynyt lähestulkoon Viron ytimessä.. Märjamaalla meni mun veli naimisiin ja siellä vietettiin pari päivää.
Väitetään kovasti, et suomalaiset on ryyppykansaa. Mä huomasin, et me ollaan vastaantulijoita, kun virolaiset ryyppää.....
Me oltiin siellä kaks päivää, normaalit häät kuulemma kestävät vähintään viikon, eli siis vähintään se aika ryypätään........mulla loppui kunto jo eka iltana.... outzak kirjoitti:
oon käynyt lähestulkoon Viron ytimessä.. Märjamaalla meni mun veli naimisiin ja siellä vietettiin pari päivää.
Väitetään kovasti, et suomalaiset on ryyppykansaa. Mä huomasin, et me ollaan vastaantulijoita, kun virolaiset ryyppää.....
Me oltiin siellä kaks päivää, normaalit häät kuulemma kestävät vähintään viikon, eli siis vähintään se aika ryypätään........mulla loppui kunto jo eka iltana......viis päivää virossa ja puutarha täynnä humalaisii virulaisdoia valmiina juomas het ku herrää.. se on sitä mä tiiän..mut mut mun energia alkasa nyloppuu oikeestri pakko mennä tai nukahdan näoppäimistäöllöe..
mä pistin just kinkun uuniin..."nauraa"
-----eeeiiiiii.. syökäääää kanaa..syök'ää..kanasa.. syokää kanaa..suyökää kanaa..syökää kanaa,,syöjkää kabnsaa.. syöjää kansaaaa
pervokki kirjoitti:
-----eeeiiiiii.. syökäääää kanaa..syök'ää..kanasa.. syokää kanaa..suyökää kanaa..syökää kanaa,,syöjkää kabnsaa.. syöjää kansaaaa
onks se hyvääkin...kanasta en tykkää
ilottu kirjoitti:
onks se hyvääkin...kanasta en tykkää
....syökää sibuliii.. jos ei cabna kelpaa..
ilottu kirjoitti:
pitää koittaaaaaa.......
..hyvää..toixinaa vägeväöä muttt kuulloterttuna just jees.. syökkkkkkkkkkkää
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612
