juhlavieraaartt

..ovat vielä paikalla..kieldivät juomisren???? vaikka olen delvä ka korrekti kujn tatti,, joka kanlkaballa saseisiooo..

24

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Quuuuuuuuuuuu

      jaksaa vielä heilua....;o))))))))))

      • ..mä en nii ne heiöluu ja sotkee paikat..


      • Quuuuuuuuuu
        pervokki kirjoitti:

        ..mä en nii ne heiöluu ja sotkee paikat..

        toi on hyvä....Pidä siitä kii;o))
        Nyt hyv yötä...ja ennenkaikkea..tosiiiiiiiii ihanaa huomis...ei kun tätä alkanutta päivää....se on ensimmäinen adventti.....;o))))...


      • Quuuuuuuuuu kirjoitti:

        toi on hyvä....Pidä siitä kii;o))
        Nyt hyv yötä...ja ennenkaikkea..tosiiiiiiiii ihanaa huomis...ei kun tätä alkanutta päivää....se on ensimmäinen adventti.....;o))))...

        ..joohh..ja hyvää yöt mä ssmmiun näppäimistöllehh..


    • outzak

      vieraita sulla.. Kun kieltävät juomisen selvältä mieheltä..;)))

      • ..siitä saa.... no mä oon nyt kokislinjalla.-.övasihteeks..


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..siitä saa.... no mä oon nyt kokislinjalla.-.övasihteeks..

        Mä en siedä kokista.. Enkä oikeestaan muitakaan limuja..

        Spriteä saatan joskus juoda. Kokista kun maistaakin, ni tuntuu, et hampaat lähtee samantien......

        Sitruunavissy on hyvää!!:))


      • outzak kirjoitti:

        Mä en siedä kokista.. Enkä oikeestaan muitakaan limuja..

        Spriteä saatan joskus juoda. Kokista kun maistaakin, ni tuntuu, et hampaat lähtee samantien......

        Sitruunavissy on hyvää!!:))

        ..colaa.. helvetti täällä ä oon ja vieraat klähtee.. no parempoi mnbii


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..colaa.. helvetti täällä ä oon ja vieraat klähtee.. no parempoi mnbii

        vierailla..ainahan on huuhaa!!;)))


      • outzak kirjoitti:

        vierailla..ainahan on huuhaa!!;)))

        ..otzak kaunonen..et voi olla tosissas.. ei uuhhaa voita reaalii.. vaikka hyvä mesata onkiii.. mää otion viimest punkkuglökit jaz sitr pistän hyvän yön muxzakkiii soimasan ja haaveilen tytöistä..


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..otzak kaunonen..et voi olla tosissas.. ei uuhhaa voita reaalii.. vaikka hyvä mesata onkiii.. mää otion viimest punkkuglökit jaz sitr pistän hyvän yön muxzakkiii soimasan ja haaveilen tytöistä..

        siis tosissani....

        Kyllä se oikee elämä on kaikista tärkein.. Sanoisinko, elämisen arvoinen!!:))

        Hyvii öitä ja erityisen kauniita unia (niistä tytöistä..) sulle!!:)))


      • outzak kirjoitti:

        siis tosissani....

        Kyllä se oikee elämä on kaikista tärkein.. Sanoisinko, elämisen arvoinen!!:))

        Hyvii öitä ja erityisen kauniita unia (niistä tytöistä..) sulle!!:)))

        ..no kai se on ..ytpoisinaan elä'misen rvonen..hyvät yöt ja unlemojntii mistä sitte unelmoiksan..


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..no kai se on ..ytpoisinaan elä'misen rvonen..hyvät yöt ja unlemojntii mistä sitte unelmoiksan..

        Siis elämisen arvoinen. Elämä meinaan. Ei siitä mihkään pääse, vaikka joskus tuntuu ihan tyhmältä ees olla elossa.

        Unelmoin...unelmoin....mut en mä ihan vielä kuitenkaan nukkumaan mene.....:)


      • outzak kirjoitti:

        Siis elämisen arvoinen. Elämä meinaan. Ei siitä mihkään pääse, vaikka joskus tuntuu ihan tyhmältä ees olla elossa.

        Unelmoin...unelmoin....mut en mä ihan vielä kuitenkaan nukkumaan mene.....:)

        ..on outoo.. viimost 10vuotta.. e mun nukukset säätää nukkumatti perkules tulee ja heittiää hioekkaa silmiin.. toinen voi olla tuo punkkuklöki kjoka ihme kummsa ei kelvannu poruikalle.-. puol..kattlöalklists varasduin neljä pulloo....kauise säilyy.. ebköi mä puhu viroo???


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..on outoo.. viimost 10vuotta.. e mun nukukset säätää nukkumatti perkules tulee ja heittiää hioekkaa silmiin.. toinen voi olla tuo punkkuklöki kjoka ihme kummsa ei kelvannu poruikalle.-. puol..kattlöalklists varasduin neljä pulloo....kauise säilyy.. ebköi mä puhu viroo???

        ainakaan viroo räägi...:))

        Eipä varmaan kovin pitkään kannata säilytellä punkkuglögiä kattilassa....heitä pois, mitä et ite saa tänään juotua!! Ei niitä enää huomena kannata yrittää niellä, tulee varmasti vauhdilla takaisinpäin...:))


      • outzak kirjoitti:

        ainakaan viroo räägi...:))

        Eipä varmaan kovin pitkään kannata säilytellä punkkuglögiä kattilassa....heitä pois, mitä et ite saa tänään juotua!! Ei niitä enää huomena kannata yrittää niellä, tulee varmasti vauhdilla takaisinpäin...:))

        ..ei kannata hukkaa heittää.. oo kuullu viroo lähipiirissä luulin että sit mäkin rääkin..ihan sattumalta vahigossa...en kyllä ossa vaikka viis päibvää kerran kuuli pelkästään ja kaikkialla..mut mä olinkin sillo viron ytimessä,..


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..ei kannata hukkaa heittää.. oo kuullu viroo lähipiirissä luulin että sit mäkin rääkin..ihan sattumalta vahigossa...en kyllä ossa vaikka viis päibvää kerran kuuli pelkästään ja kaikkialla..mut mä olinkin sillo viron ytimessä,..

        oon käynyt lähestulkoon Viron ytimessä.. Märjamaalla meni mun veli naimisiin ja siellä vietettiin pari päivää.

        Väitetään kovasti, et suomalaiset on ryyppykansaa. Mä huomasin, et me ollaan vastaantulijoita, kun virolaiset ryyppää.....

        Me oltiin siellä kaks päivää, normaalit häät kuulemma kestävät vähintään viikon, eli siis vähintään se aika ryypätään........mulla loppui kunto jo eka iltana....


      • outzak kirjoitti:

        oon käynyt lähestulkoon Viron ytimessä.. Märjamaalla meni mun veli naimisiin ja siellä vietettiin pari päivää.

        Väitetään kovasti, et suomalaiset on ryyppykansaa. Mä huomasin, et me ollaan vastaantulijoita, kun virolaiset ryyppää.....

        Me oltiin siellä kaks päivää, normaalit häät kuulemma kestävät vähintään viikon, eli siis vähintään se aika ryypätään........mulla loppui kunto jo eka iltana....

        ..viis päivää virossa ja puutarha täynnä humalaisii virulaisdoia valmiina juomas het ku herrää.. se on sitä mä tiiän..mut mut mun energia alkasa nyloppuu oikeestri pakko mennä tai nukahdan näoppäimistäöllöe..


    • mä pistin just kinkun uuniin..."nauraa"

      • -----eeeiiiiii.. syökäääää kanaa..syök'ää..kanasa.. syokää kanaa..suyökää kanaa..syökää kanaa,,syöjkää kabnsaa.. syöjää kansaaaa


      • pervokki kirjoitti:

        -----eeeiiiiii.. syökäääää kanaa..syök'ää..kanasa.. syokää kanaa..suyökää kanaa..syökää kanaa,,syöjkää kabnsaa.. syöjää kansaaaa

        onks se hyvääkin...kanasta en tykkää


      • ilottu kirjoitti:

        onks se hyvääkin...kanasta en tykkää

        ....syökää sibuliii.. jos ei cabna kelpaa..


      • pervokki kirjoitti:

        ....syökää sibuliii.. jos ei cabna kelpaa..

        pitää koittaaaaaa.......


      • ilottu kirjoitti:

        pitää koittaaaaaa.......

        ..hyvää..toixinaa vägeväöä muttt kuulloterttuna just jees.. syökkkkkkkkkkkää


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe