Löytyykö internetistä ohjeita saabin korjaamiseen? koitin Googlata mutta tuloksetta. surettaa, sillä en tiedä otanko saabin, sillä en tiedä onko siinä oleva vika helppo ja halpa korjata?
Toivottavasti joku kertoisi sivuston josta löytyy tietoa saabin korjaamisesta ja ehkä jopa "ohjeet" korjaukseen.
Saab 9000
4
482
Vastaukset
- Velkavolvo
Korjausoppaitahan on kaupat täynnä. Mutta noin yleisesti ottaen on turha kiinnittää liikaa huomiota siihen, mitä käytetyssä autossa on ostovaiheessa rikki. Se on sentään tiedossa. Vikoja kuitenkin tulee varmasti lisää ja jppa sellaisiin kohtiin, joita et ennalta osaa arvatakaan.
Kai sää olet huamannut, että tässäkin foorumissa on Saab-palsta? Kurkkasin sinne ja kyllä siellä linkissälöytyy.
Jos tiedät, mikä vika on, kato Motonetistä osien hinnat ja arvaa työn määrä.
Olen itse sitä mieltä, että jos ajaa vanhalla autolla, olisi hyvä itse hiukan ymmärtää auton korjauksen päälle, ettei tarvitse maksaa turhista korjauksista, mitkä voi itse tehdä.
Mulla oli -92 mallisesta Tojosta syöpynyt kaksi jarruputkea puhki. Osat maksoi 20€ ja vaihdoin ne itse. Muuta ei vuoden ja yli 20000km aikana ole tarvinnutkaan korjata.- vaikka
saab-klubi googleen niin sieltä löytyy, mutta keskusteluun tarvii kirjautua ja olikohan jäsenyyskin oltava 10€
- ei tuu mitään
Kirjoituksestasi huokuu jotenkin asiantuntemattomuus autoasioissa. Harvassa autossa on niin merkkikohtaista vikaa etteikö muunkin merkin osaajat osaisi neuvoa. Lisäksi se vika tuntuu olevan niin suuri salaisuus että emme osaa neuvoa ilman tietoa vian laadusta.
Sanoisin että älä sekaannu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062501Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938