Saab 9000

tuleva Saabisti?

Löytyykö internetistä ohjeita saabin korjaamiseen? koitin Googlata mutta tuloksetta. surettaa, sillä en tiedä otanko saabin, sillä en tiedä onko siinä oleva vika helppo ja halpa korjata?
Toivottavasti joku kertoisi sivuston josta löytyy tietoa saabin korjaamisesta ja ehkä jopa "ohjeet" korjaukseen.

4

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Velkavolvo

Korjausoppaitahan on kaupat täynnä. Mutta noin yleisesti ottaen on turha kiinnittää liikaa huomiota siihen, mitä käytetyssä autossa on ostovaiheessa rikki. Se on sentään tiedossa. Vikoja kuitenkin tulee varmasti lisää ja jppa sellaisiin kohtiin, joita et ennalta osaa arvatakaan.

• Kai sää olet huamannut, että tässäkin foorumissa on Saab-palsta? Kurkkasin sinne ja kyllä siellä linkissälöytyy.
      Jos tiedät, mikä vika on, kato Motonetistä osien hinnat ja arvaa työn määrä.
      Olen itse sitä mieltä, että jos ajaa vanhalla autolla, olisi hyvä itse hiukan ymmärtää auton korjauksen päälle, ettei tarvitse maksaa turhista korjauksista, mitkä voi itse tehdä.
      Mulla oli -92 mallisesta Tojosta syöpynyt kaksi jarruputkea puhki. Osat maksoi 20€ ja vaihdoin ne itse. Muuta ei vuoden ja yli 20000km aikana ole tarvinnutkaan korjata.

• vaikka

saab-klubi googleen niin sieltä löytyy, mutta keskusteluun tarvii kirjautua ja olikohan jäsenyyskin oltava 10€

• ei tuu mitään

Kirjoituksestasi huokuu jotenkin asiantuntemattomuus autoasioissa. Harvassa autossa on niin merkkikohtaista vikaa etteikö muunkin merkin osaajat osaisi neuvoa. Lisäksi se vika tuntuu olevan niin suuri salaisuus että emme osaa neuvoa ilman tietoa vian laadusta.

Sanoisin että älä sekaannu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe