.parempi ku Lordin ns. musa!
jopa"tinasormus"on.....
12
244
Vastaukset
- hurjahilda
täysin oikeassa.Ensin se eurov.. kipale kolahti mutta kun kuunteli niitten muuta ns. musiikkia
niin se oli karmeeta.
kai sellaselle oli sitten joku tilaus jus sillon.- mikhaildenisov
..ensi kerran,ensi ajatus:"mitä helvettiä" tää on......
- hurjahilda
mikhaildenisov kirjoitti:
..ensi kerran,ensi ajatus:"mitä helvettiä" tää on......
ne on karannu,usko pois.
Vaikka voishan sen niinkin ajatella että kun koko euroviisuhomma on mennyt ihan pill...
näyttelyks niin paree kai sitten niin että erens noi Lordit. - mikhaildenisov
hurjahilda kirjoitti:
ne on karannu,usko pois.
Vaikka voishan sen niinkin ajatella että kun koko euroviisuhomma on mennyt ihan pill...
näyttelyks niin paree kai sitten niin että erens noi Lordit..he Suomen itsetuntoa!!oli jo aikakin ja jos ihmiset tykkää.........so What?
- hurjahilda
.he Suomen itsetuntoa!!oli jo aikakin ja jos ihmiset tykkää.........so What?
joku hyvä puolensa.Suomalaisten itsetunto kyllä tarvittiki kohennusta.ja äänelläänhän se variskin laulaa.
Suvaitsevuutta tarvitaan. - mikhaildenisov
hurjahilda kirjoitti:
joku hyvä puolensa.Suomalaisten itsetunto kyllä tarvittiki kohennusta.ja äänelläänhän se variskin laulaa.
Suvaitsevuutta tarvitaan..laulaa ku varis,mistä onkaan silloin kysymys?mä kuuntelen suomalaista musaa sellaisena ku se oli 20 v. sitten ja nautin siitä.mutta mää oon kait vanhan aikainen.....?
- hurjahilda
.laulaa ku varis,mistä onkaan silloin kysymys?mä kuuntelen suomalaista musaa sellaisena ku se oli 20 v. sitten ja nautin siitä.mutta mää oon kait vanhan aikainen.....?
ihan mielelläni kuuntelen.
Ei sinä vanhanaikainen ole,ihan nostalginen(oliks oikee sana) tyyppi.Ne vanhat kappaleet on ihania. - mikhaildenisov
hurjahilda kirjoitti:
ihan mielelläni kuuntelen.
Ei sinä vanhanaikainen ole,ihan nostalginen(oliks oikee sana) tyyppi.Ne vanhat kappaleet on ihania...sano jotain,nykyään ne on vain "mölinää"!
- hurjahilda
..sano jotain,nykyään ne on vain "mölinää"!
cd joka soi aina,siinä on pari Kari-Tapion ja Eino Gröönin kappaletta,ne on aivan ihania.
Esim toi Gröönin Otetaanpa pienet Twistit,Tai K-T:n Vain sulle sydämeni lyö...
Hiltulta menee syrän syrjälleen joka kerta. - mikhaildenisov
hurjahilda kirjoitti:
cd joka soi aina,siinä on pari Kari-Tapion ja Eino Gröönin kappaletta,ne on aivan ihania.
Esim toi Gröönin Otetaanpa pienet Twistit,Tai K-T:n Vain sulle sydämeni lyö...
Hiltulta menee syrän syrjälleen joka kerta..lapsuuden kaveri..........paljon hauskaa pidetty yhessä!
- hurjahilda
.lapsuuden kaveri..........paljon hauskaa pidetty yhessä!
hauskat päivät.Vaikka hiltu kyllä oli niiin kiltti saparopäinen pikku enkeli,uskokko!
Olin mä joskus pahankurinen pikkukakarakin,ja sain selkääni.
- mikhaildenisov
kuuntelen Esa Pakarisen ?"Lenitaa"......oikeaa
nostalgiaa......!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575765Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "752952Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222198No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401955- 191838
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621833Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61559Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83118281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191171Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah741018