.parempi ku Lordin ns. musa!
jopa"tinasormus"on.....
12
248
Vastaukset
- hurjahilda
täysin oikeassa.Ensin se eurov.. kipale kolahti mutta kun kuunteli niitten muuta ns. musiikkia
niin se oli karmeeta.
kai sellaselle oli sitten joku tilaus jus sillon.- mikhaildenisov
..ensi kerran,ensi ajatus:"mitä helvettiä" tää on......
- hurjahilda
mikhaildenisov kirjoitti:
..ensi kerran,ensi ajatus:"mitä helvettiä" tää on......
ne on karannu,usko pois.
Vaikka voishan sen niinkin ajatella että kun koko euroviisuhomma on mennyt ihan pill...
näyttelyks niin paree kai sitten niin että erens noi Lordit. - mikhaildenisov
hurjahilda kirjoitti:
ne on karannu,usko pois.
Vaikka voishan sen niinkin ajatella että kun koko euroviisuhomma on mennyt ihan pill...
näyttelyks niin paree kai sitten niin että erens noi Lordit..he Suomen itsetuntoa!!oli jo aikakin ja jos ihmiset tykkää.........so What?
- hurjahilda
.he Suomen itsetuntoa!!oli jo aikakin ja jos ihmiset tykkää.........so What?
joku hyvä puolensa.Suomalaisten itsetunto kyllä tarvittiki kohennusta.ja äänelläänhän se variskin laulaa.
Suvaitsevuutta tarvitaan. - mikhaildenisov
hurjahilda kirjoitti:
joku hyvä puolensa.Suomalaisten itsetunto kyllä tarvittiki kohennusta.ja äänelläänhän se variskin laulaa.
Suvaitsevuutta tarvitaan..laulaa ku varis,mistä onkaan silloin kysymys?mä kuuntelen suomalaista musaa sellaisena ku se oli 20 v. sitten ja nautin siitä.mutta mää oon kait vanhan aikainen.....?
- hurjahilda
.laulaa ku varis,mistä onkaan silloin kysymys?mä kuuntelen suomalaista musaa sellaisena ku se oli 20 v. sitten ja nautin siitä.mutta mää oon kait vanhan aikainen.....?
ihan mielelläni kuuntelen.
Ei sinä vanhanaikainen ole,ihan nostalginen(oliks oikee sana) tyyppi.Ne vanhat kappaleet on ihania. - mikhaildenisov
hurjahilda kirjoitti:
ihan mielelläni kuuntelen.
Ei sinä vanhanaikainen ole,ihan nostalginen(oliks oikee sana) tyyppi.Ne vanhat kappaleet on ihania...sano jotain,nykyään ne on vain "mölinää"!
- hurjahilda
..sano jotain,nykyään ne on vain "mölinää"!
cd joka soi aina,siinä on pari Kari-Tapion ja Eino Gröönin kappaletta,ne on aivan ihania.
Esim toi Gröönin Otetaanpa pienet Twistit,Tai K-T:n Vain sulle sydämeni lyö...
Hiltulta menee syrän syrjälleen joka kerta. - mikhaildenisov
hurjahilda kirjoitti:
cd joka soi aina,siinä on pari Kari-Tapion ja Eino Gröönin kappaletta,ne on aivan ihania.
Esim toi Gröönin Otetaanpa pienet Twistit,Tai K-T:n Vain sulle sydämeni lyö...
Hiltulta menee syrän syrjälleen joka kerta..lapsuuden kaveri..........paljon hauskaa pidetty yhessä!
- hurjahilda
.lapsuuden kaveri..........paljon hauskaa pidetty yhessä!
hauskat päivät.Vaikka hiltu kyllä oli niiin kiltti saparopäinen pikku enkeli,uskokko!
Olin mä joskus pahankurinen pikkukakarakin,ja sain selkääni.
- mikhaildenisov
kuuntelen Esa Pakarisen ?"Lenitaa"......oikeaa
nostalgiaa......!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee662231Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61846Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381364Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?216997En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71990Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.94983Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21945- 20784
Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39760- 66740