Hei! Sattuuko kulma korun ottaminen? kuinka paljon? Millaiset hoito-ohjeet korun jälkeen?
Kertoisitteko omista korun otto kokemuksistanne ? :) Kiitos :)
Kulmakorun omistajat
6
634
Vastaukset
- Nocturna
Sattuuko kulma korun ottaminen?
-Riippuu ihmisestä. Minuun ei sattunut.
kuinka paljon?
-Riippuu edelleen henkilöstä.
Millaiset hoito-ohjeet korun jälkeen?
-Puhdistus päivittäin , antavat myös hyvässä liikkeessä hyvät ohjeet.
Kertoisitteko omista korun otto kokemuksistanne ?
-en jaksa- Muumupeikko
Kiitos ;D maksoko minkä verran kun otit? ja otitko renkaan vai tapin vai ??
- Tia-Tankero
Mulla on tappikoru. Kulmalävistys sattui vähemmän kuin korvien rei´itys, ainakin mulla. Ikävintä oli pihdit, mutta ei sekään kauan kestä. Lävistys tuntuu vähän samalta kuin rokotus. Jälkeenpäin ei tuntunut mitään. Kipeytyyhän se, jos sitä räplää paljon. Sen myös unohtaa ja sitten sattuu ku siihen huitasee.
Hoito-ohjeena oli puhdistus desinfiointiaineella aamuin illoin, mitä piti laimentaa vedellä, ettei se kuivu. Itse en laimentanut, koska eihän se sitten olisi enää steriiliä. Suihkussa siihen sitten pitää valuttaa vettä.
Ite oon tosi iloinen, että otin kulmakorun. En kadu yhtään. Olisin ottanut sen aikaisemmin, jos olisin tiennyt ettei se satu, mutta kivun kokeminen on yksilöllistä! Yleensä kulma on sellainen paikka, ettei siihen pitäisi sattua paljoa.- Muumupeikko
Mikä olisi paras vuodenaika ottaa lävistys? Olen itse ajatellut että jos joulun jälkeen menisi ottamaan?? Jos sitä nyt uskaltautuisi ;D
Kiitos teille :) - Tia-Tankero
Muumupeikko kirjoitti:
Mikä olisi paras vuodenaika ottaa lävistys? Olen itse ajatellut että jos joulun jälkeen menisi ottamaan?? Jos sitä nyt uskaltautuisi ;D
Kiitos teille :)Ainahan sitä sanotaan, ettei ihan kesällä kannata lävistyksiä ottaa. Kannattaa kysyä sitä lävistäjältä, se voi myös vastailla vielä muihin kysymyksiin ja hälventää pelkoja. Itse otin lävistyksen lokakuussa.
- Muumupeikko
Tia-Tankero kirjoitti:
Ainahan sitä sanotaan, ettei ihan kesällä kannata lävistyksiä ottaa. Kannattaa kysyä sitä lävistäjältä, se voi myös vastailla vielä muihin kysymyksiin ja hälventää pelkoja. Itse otin lävistyksen lokakuussa.
kiitos:) menenpä kyselemään lävistäjältä enemmän;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760