EFEXOR DEPOT

ahistunut...

Oon ollu ny viis päivää ilman lääkkeitä(ei ole ollut varaa hakea). Voi taivaan vallat mitä vierotusoireita... silmissä vilkkuu, jäseniä kihelmöi. päässä heittää, ahistaa ym.
Ei näitä varmaan ikinä edes uskalla lopettaa..Onko kenelläkään samoja kokemuksia ko. lääkkeestä?

8

1215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pari sanaa...

Kyllä Efexor ja moni muukin mielialalääke aiheuttaa kuvaamiasi lopetusoireita, jos lääkkeen käyttö lopetetaan seinään. Erityisesti, jos käytössä on ollut iso annos ja/tai pitkäkestoinen lääkitys. Oireet sinänsä menevät ohi, mutta ei tokikaan olisi suotavaa lopettaa lääkitystä suunnittelematta. - Ei yksin mahdollisten lopetusoireiden takia, vaan myös itse syyn eli esimerkiksi masennuksen vuoksi. Jatkossa kannattaa neuvotella lääkärin kanssa ja ennakoida esimerkiksi lääkkeen loppuminen...

Tsemiä!

• käy hakee, vaikka

fatasta sittari, ett saat lääkkeet. sama homma ollu ja ei kannata lopettaa seinään. pikkasen vähentämällä. eiks oo erikoisia ne sähköiskut, kun ajatus ja kaikki katkee hetkeks??

• ahistunut...

No on aika hurjia ne sähärit=) Aluks luulin et on iskeny joku epilepsia tai jotain:D

Noh tänään saan haettua ne lääkkeet! hurraa.

• vee-e

että tietysti pitäis ja pitääki ennakoida tuleva tilanne eli lääkkeen loppuminen vaikka pienentämällä annosta tai tinkimällä muista rahamenoista hyvissä ajoin.

psykopolilla saattais olla näytepakkauksia myös efestä, tää vaan tiukan paikan ohjeena.

• ahistunut.....

Joo niinhän se pitäis... mut ei tässä oo kerenny ajatella omaa terveyttä/lääkkeitä kun tytön sydämen takia on saanu ravata kaupungista kaupunkiin.

• lääke

Mulla ainakin tehosi verrattain nopeasti, ihan parissa päivässä. Ei tullut muita sivuoireita kuin hikoilu. Yleensä masislääkkeet alkaa vaikuttamaan muutamassa viikossa, mutta mulla vaikutus tuli instant. Hyvä lääke!

• niksu

mennä nuo oireet reilussa viikossa ohi.
      Olen itse yrittänyt kerran lopettaa Efen ja sain samanlaisia vieroitusoireita. Aloin käyttämään Efeä taas, en niinkään vieroitusoireiden takia, vaan kun masennus paheni, kun lopetin käytön.
      Efexor ei depotina on hieman halvempi. Itse tosin en saanut niitä nieltyä. Kun haistoin lääkkeen, alkoi oksettamaan.

• ...viekkareita

Itselläni on "vain" 75 mg vuorokaudessa. Kerran sitten unohdin yhtenä iltana ottaa lääkkeen, niin seuraavana päivänä oli aivan mielettömän huono olo, silmissä vilisi ja outoja ajatuksia tuli. Kyllä pitäisi muistaa ottaa säännöllisesti ja lopettaa tosi tosi vähitellen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6345
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      816
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      790
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      132
      769
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      691
    Aihe