ihmettelin tässä.. olen vissiin sitten pilkannut pyhää henkeä.. en koskaan halunnut tehdä niin.. en tajunnut tekoni vakavuutta kuin nyt... eikö tosiaan ole mitään mahdollisuutta? tuntuu turvattomalta ja että aika on vähissä.. ja olen vasta 16 vuotias.. :/ voi kuinka toivoisin, että voisin saada vielä yhden kerran yrittää.. eilen sain vielä anteeksi.. mutta silloin oli myöhä.. en tajunnut tekoni vakavuutta vasta kuin nyt... voih rukoilkaa puolestani, pyydän.. kaikki oli niin hyvin viikko sitten, kun minun puolestani viimeksi rukoiltiin..
hengen pilkka?
7
159
Vastaukset
- Anna asioiden nyt jo olla!
...
- Lukijainen
Pyhän Hengen pilkkaa! Jos olisit, niin et kantaisi asiasta huolta ja murhettä, vaan sydämesi olis paatunut! Luota Jeesuksen veren puhdistavaan voimaan, sillä kaikille katuville Hän antaa armonsa! Usko Herraan Jeesukseen niin sinä pelastut!
- extaasi
taas on monta mieltä asiasta. Toiset sanoo että hengen pilkkaa ei koskaan saa anteeksi ja toiset tässä taas toista. Minä hänenä lähtisin ulos tuulettumaan. Aivan höperöiden touhua kun jokainen tulkitsee tilanten mukaan.
- asdasfddfasdf
Eikö kannattaisi odottaa kuolinvuoteelle ja sitten vaan pyytää synnit anteeksi jos tuli polttelee persuksissa?
- Lukijainen
extaasi kirjoitti:
taas on monta mieltä asiasta. Toiset sanoo että hengen pilkkaa ei koskaan saa anteeksi ja toiset tässä taas toista. Minä hänenä lähtisin ulos tuulettumaan. Aivan höperöiden touhua kun jokainen tulkitsee tilanten mukaan.
että sanoin kyseiselle henkilölle, ettei ole tehnyt Pyhän Hengen pilkkaa, koska on aralla mielellä siitä. Sellaiselle voi hyvin sanoa, että voi luotta Jeesuksen sovitustyöhön. Pyhän Hengen pilkka on Raamatun mukaan sellainen synti, jota ei anneta anteeksi! Mutta sellainen ihmi´nen on paatunut eikä välitä sielustaan tuon taivaallista sellaisen ton jälkeen.
- poltelee
asdasfddfasdf kirjoitti:
Eikö kannattaisi odottaa kuolinvuoteelle ja sitten vaan pyytää synnit anteeksi jos tuli polttelee persuksissa?
pepun puolelta, niin poistu poikien luota hetkeksi.
- Pentecostal*
Pyhän hengen pilkka on Jumalasta luopumista. Jumala vetaa sinua puoleensa, eikä Hän koskaan hylkää ketään, joka Hänen luoksensa tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p646175Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813796Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242811- 232340
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol422231Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61699Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85131281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201256- 331248