oikein REPPAHOUSUJEN REPPAHOUSU kun ei pysty vastaamaan mikä tarkoitus tuolla Anusta jauhamisella on!!!! Laittaa tänne samaa tekstiä toiston toiston toistona ja linkkejä mutta ei sen vertaa ole kanttia että antaisi suoran vastauksen suoraan kysymykseen!
Tutkija1, odotan edelleen uteliaana vastaustasi, eli mihin pyrit?
Tutkija1 on
19
3150
Vastaukset
- apua
Voisiko sheriffi oikeasti estää tuon mielenvikaisen häirikön viestit täältä. Anu ei ole ansainnut tuonkaltaista häirintää. On tässä maassa tuhansia eronneita, Miksi keskittyä pelkästään Anuun? Uskoisin asiantuntijalla olevan henkilökohtaista kaunaa Anua kohtaan.
- ...
Herranjestas! sinäpäs nyt hävyttömäksi heittäydyit!
En usko että täällä kukaan syyllistyy
mainitsemaasi "Anun häirintään".
Häirintään syyllistyt sinä itse koska haukut
tutkiskelija ykköstä mielenvikaiseksi.
Tuollainen nimittely on lainvastaista, mietipäs
sitä! - ihan naurettavuuden huippu
... kirjoitti:
sitä!Että rupeet vielä toisella nimimerkillä puolustelemaan omaa nimimerkkiäsi. Kuvitteletko tosiaan ettei kukaan sitä huomaa? Olet itseasiassa aika säälittävä tapaus.
- Haistata pitkät
... kirjoitti:
sitä!Nimimerkit voi tapella keskenään ja nimitellä toisiaan kaikenmaailman solvaamisnimillä (tiedä sitten, onko se keskustelun kannalta järkevää). Sä voit sanoa esim., että se ja se nikki on huora, vastapuolihan voi sitten taas todeta, että toihan on selvästi mielenvikainen, hullujen huoneelta karannu ja lääkkeitten ja viinan sekakäyttäjä.
Tossa ei ole tapahtunut mitään rikollista. Yleisö ei tiedä tappelevien osapuolien henkilöllisyyttä, joten loukkaukset eivät myöskään voi satuttaa heitä. MUTTA mikäli joku, olkoonkin vaikka nikki, uhkailee väkivallalla toista nikkiä, niin se on rangaistavaa. Tämä uhkaajahan voi tuntea esim. jostakin asiayhteydestä tämän uhkailun kohteeksi joutuneen henkilön nikin takaa. Eli et voi sanoa esim. että tapan sut jne. jne..... Se on aina poliisiasia, mikäli fyysisellä tai psyykkisellä väkivallalla uhkaillaan.
Nyt tämä tutkija 1/tutkiskelija 1 on ainakin syyllistynyt aivan selvään kunnianloukkaaukseen. Hän on monessa kohdin linkittänyt tämän Anun tiedot (nimen, asuinpaikan yms. yms...) ja alkanu sitten solvaamaan Anua. Hän selkeesti kohdentaa sanomansa sellaiseen henkilöön, kenen henkilöllisyys on kaikkien tiedossa.
Mikäli tämä sama nikki kirjoitti ne "tappo-jutut" forumille, niin se ei todellakaan ole enää hänen kannaltaan hyvä asia. Poliisi pystyy selvittämään IP:n nopeasti ja silloin ei selittelyt auta. Mikäli uhkaan tappaa jonkun, niin se on kalteritangoa hetkiaika.
Syytteet tulee aivan varmasti silloin; Kunnianloukkauksesta ja tappouhkauksesta. Ja mikäli Anulle jotakin ikävää tapahtuisi esim. hän tuntisi itsensä turvattomaksi tollasen häirikön takia, niin Anuhan vois muuttaa vaikkapa muuaalle ja arvata vaan sopii, kuka maksaa.
SIIS yksinkertaisesti nikin takaa ei saa laukoa ihan mitä tahansa silloin, kun toinen osapuoli nimineen kaikkineen on yleisesti tunnettu.
Eli ANU pidä huolta ittestäs ja laita asia mahdollisimman nopeasti vireille.
- ...
Minä olen tutustunut tutkija1:n kommenteihin,
ja niistä kaikista on havaittavissa selvästi:
-puolueeton asianmukaisuus
-asialinja
-konkreettinen järki
-sitoutumattomat näkökulmat
-hyvätyylinen kirjoittaja, kunnioittaa
muita keskustelijoita, ei nimittele
eikä herjaa.
ps. sinä voisit rauhoittua ja jättää
palstan sheriffin rauhaan aiheettomilla
ja perusteettomilla keskustelunpoistovaatimuksillasi!- turjake mikä
Turha tuota tutkija1 on saada tajuamaan ettei meitä kiinnosta lehtimieskortilla kyläkaupasta saadut tiedot.
Itse vastaa aina kehuskellen omiin viesteihinsä.
Joku kauhea katkeruus ja kauna on ilmiselvästi Anua kohti. Ei vaan tajua et me kaikki luetaan se rivien välistä. - Gisele****
...-hiippari! Mä en ole pyytänyt seriffiä ainoatakaan viestiä poistamaan, olen VAIN ja AINOASTAAN kysynyt Tutkija1:n motiiveja iänikuiseen jankkaamiseensa. Mutta tutuu olevan sen verran simppeli tapaus ettei vastausta ole vielä tullut. Lieneekö jonkinlaisia ymmärtämisongelmia tyypillä...
- Jebulis 16
Gisele**** kirjoitti:
...-hiippari! Mä en ole pyytänyt seriffiä ainoatakaan viestiä poistamaan, olen VAIN ja AINOASTAAN kysynyt Tutkija1:n motiiveja iänikuiseen jankkaamiseensa. Mutta tutuu olevan sen verran simppeli tapaus ettei vastausta ole vielä tullut. Lieneekö jonkinlaisia ymmärtämisongelmia tyypillä...
En tiedä tämän tutkija yhden motiiveja ja tarkoitusperiä, enkä ole nyt niin seurannut sananvaihtojanne (enkä halua nyt sen kummemmin sotkeutua keskusteluihinne), mutta se ihmetyttää, että mikä sinun tarkoituksesi sitten on? Miksi pitää ottaa esim. tämä Anunkeskustelu ns. "elämäntehtäväksi", puolustaa henkeen ja vereen Anua? Miksi pitää ottaa niin henkilökohtaisesti, mitä nyt joku hörhö väittää tai sanoo? Toki heti ymmärrän, jos tunnet tämän kyseisen henkilön, ystävänä tai tuttavana.
Itse en jaksaisi välittää noinkaan paljoa siitä mitä joku väittää tai sanoo jostakin henkilöstä intternetissä. Jokaisellahan on oma mielipiteensä, olivat ne sitten kuinka hulluja. Yksi lysti minulle, mitä mieltä joku tutkija 1 on Anusta. Mutta toki typeräähän se on spekuloida ja kritisoida henkilöä, jota ei tunne. Jaa-a, mene ja tiedä, mutta jatkakaa vaan te kädenvääntöänne.. ;) - Gisele****
Jebulis 16 kirjoitti:
En tiedä tämän tutkija yhden motiiveja ja tarkoitusperiä, enkä ole nyt niin seurannut sananvaihtojanne (enkä halua nyt sen kummemmin sotkeutua keskusteluihinne), mutta se ihmetyttää, että mikä sinun tarkoituksesi sitten on? Miksi pitää ottaa esim. tämä Anunkeskustelu ns. "elämäntehtäväksi", puolustaa henkeen ja vereen Anua? Miksi pitää ottaa niin henkilökohtaisesti, mitä nyt joku hörhö väittää tai sanoo? Toki heti ymmärrän, jos tunnet tämän kyseisen henkilön, ystävänä tai tuttavana.
Itse en jaksaisi välittää noinkaan paljoa siitä mitä joku väittää tai sanoo jostakin henkilöstä intternetissä. Jokaisellahan on oma mielipiteensä, olivat ne sitten kuinka hulluja. Yksi lysti minulle, mitä mieltä joku tutkija 1 on Anusta. Mutta toki typeräähän se on spekuloida ja kritisoida henkilöä, jota ei tunne. Jaa-a, mene ja tiedä, mutta jatkakaa vaan te kädenvääntöänne.. ;)tässä?:O
Pyydän Anulta ja
Kirjoittanut: tutkija 1 isider kari vainaa 4.12.2006 klo 19.59
muilta anteeksi pahoja puheitani palstalla. Syy miksi kirjoittelen tälläisia on lääkitykseni. Anu heitti minut kodistani pihalle ja menin siitä sekaisin ja olen syönyt mieliala lääkkeitä jo vuosia.
- sivseur
..tämä tutkija1 just se henkilö, jota vastaan on se Anun rikostutkinta tuosta loanheitosta.
- olla
se entinen mies tuo tutkiskelija1 ku nuin hyvin tietää kaikki asiat Anusta.
- frankki
Ellei sitten joku nainen, jolla on mopo lähtenyt käsistä kun hänen ihastuksensa onkin valinnut hänen sijastaan Anun.
- Iidalinda
Aika pahan laitoit... tuntematta k.o. ihmisiä. Mieti miltä ex:stä tuntuu? Tuskin on syyllistynyt mainitsemaasi asiaan.
- Mimmeli.
frankki kirjoitti:
Ellei sitten joku nainen, jolla on mopo lähtenyt käsistä kun hänen ihastuksensa onkin valinnut hänen sijastaan Anun.
Jussi on tänne kirjoitellut nimimerkin turvin kun niin innokkaasti on lehdillekin lällätellyt.
- täällä saa esittää mielipit...
Jos Anu tieten tahtoen on ohjelmaan tuppautunut, niin kestäkööt kaikki lieveilmiöt, joita tilanne tuo tullessaan. Vähäkö tässä maassa on hävyttömyyksiä ja paljastuksia ladeltu arvokkaammistakin henkilöistä kuin Anusta. Pääministeri Vanhanen on ollut ryöpytyksessä ja moni muu, miksei sitten ANU! Omapahan on vikansa, jos hänestä kirjoitellaan ja julkaistaan juttuja. Niin tehtäisiin monesta muustakin, mutta viisaammat ovat olleet vähemmän julkisuuden kipeitä.
Että paljastelkaa vain lisää, mutta esittäkää asiallisia kommentteja.
Anukin on vain ihminen, muttei kovin viisas..anteeksi.- Haistata pitkät
Osallistujan pitää kritiikki kestää. Itehän sinne on vapaaehoisesti halunnut. Uskon, että TV-tuottaja on kaikille pareille tehnyt selväksi, että saatte tottua siihen, että yksityiselämäänne ruoditaan niin lehdistössä, kuin netissäkin.
Mutta rajansa kaikella. Perättömät puheet ja tän aamuinen "tappo-tapahtuman kuvaus eräästä lutkasta" ei enää ole normaalia kritiikkiä. Tollasta ei tartte sietää ja aivan oikein on, mikäli tää häirikkö haastetaan raastupaan sanomisistaan. - JoePoika
Haistata pitkät kirjoitti:
Osallistujan pitää kritiikki kestää. Itehän sinne on vapaaehoisesti halunnut. Uskon, että TV-tuottaja on kaikille pareille tehnyt selväksi, että saatte tottua siihen, että yksityiselämäänne ruoditaan niin lehdistössä, kuin netissäkin.
Mutta rajansa kaikella. Perättömät puheet ja tän aamuinen "tappo-tapahtuman kuvaus eräästä lutkasta" ei enää ole normaalia kritiikkiä. Tollasta ei tartte sietää ja aivan oikein on, mikäli tää häirikkö haastetaan raastupaan sanomisistaan."Osallistujan pitää kritiikki kestää. Itehän sinne on vapaaehoisesti halunnut. Uskon, että TV-tuottaja on kaikille pareille tehnyt selväksi, että saatte tottua siihen, että yksityiselämäänne ruoditaan niin lehdistössä, kuin netissäkin."
No jaa, jos tuolle linjalle lähdetään, niin sitten se on selvää, ettei näissä ohjelmissa enää nähdä mukavia tavallisia ihmisiä, joilla on terve intimiteettisuojan tarve, vaan juuri niitä vastenmielisiä skandaalienergialla käyviä tyrkkyjä, joille yksityisyyden menettäminen ei enää merkitse mitään. Ei kiitos, en tilaa myöskään Seiskaa. - isider tutkistelija1
tule takaisin luokseni en ketä yksin. Ei jussi ole sinun juttu: Anteeksi pahat kirjoitukseni joissa ei ole totuuden häivääkään.
- tv ja vääristetty todellisuus
on lähettäjä [email protected], sähköposti-osoiteko, josta samankaltaisia tutkija-aiheisia viestejä ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455200Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1261670Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151579Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511530- 141255
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22108081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171047Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771008Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60847