harkinnan puutetta

topi-39

Kierrellessä on joutunut kiinnittämään eri alueilla huomiota seikkoihin, jotka jurppivat tai ainakin jurppisivat, jos alueella asuisi enemmälti.

Useimiten kyseessä on kummia määräyksiä tai vaatimuksia, joista paistaa läpi harkinnan puute.

Onko esimerkkejä?

24

2705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisit nyt

edes yhden esimerkin ihan vaan esimerkin vuoksi laittanut.

• topi- 39

No, ei nyt juuri tule mitään mieleen...

• topi -39
        topi- 39 kirjoitti:

No, ei nyt juuri tule mitään mieleen...

Annas kuitenkin, kun mietin! No sanotaan tapaus, kun autolla ajo alueella on kielletty.
        Muitakin löytyy.

• radansuussa

aika kiusallinen tapa pitää vessan ovet lukossa,annetaan yksi vessan avain vaikka olis useampi henkilö.Tulee joskus kiire etsiä avainta että kellä avain on,joskus se on vessassa toisen taskussa.

• niinkö?

minä ostin nimittäin sellaisen asuntoauton jossa on vessa itsessään,mutta enhän olekaan kanavaanari.

• tarpeet
        niinkö? kirjoitti:

minä ostin nimittäin sellaisen asuntoauton jossa on vessa itsessään,mutta enhän olekaan kanavaanari.

mieluummin alueen vessaan,ja päivällä pienemmätkin vaikka on autossa oma vc.

• auki on

että pääsee ilman avainta kakkimaahan posliinille

• ehkä että

vc paperia häviää on joskus rulla hävinnyt

• Sofelier

Kauhee dilemma sulla päällä! Eihän sinne Radansuun vessaan mahdukaan kuin yksi henkilö kerralla. Miksi siis pitäs joka perheenjäsenellä olla oma avain? Vai harrastatteko te sitten jotain "kinky"-touhuja?

• itsellä maha kovalla
        Sofelier kirjoitti:

Kauhee dilemma sulla päällä! Eihän sinne Radansuun vessaan mahdukaan kuin yksi henkilö kerralla. Miksi siis pitäs joka perheenjäsenellä olla oma avain? Vai harrastatteko te sitten jotain "kinky"-touhuja?

ja satuin ottamaan itse vc avaimen millä pääsin vceehen,vaimo paralta oli vessaan pääsy mahdotonta kun minulla oli avain.Eihän me oltu menossa samaan vessaan kun siellä on eri vessat miehille ja naisille ja samaan vessaan ei mahdu kuin yksi kerrallaan.Ei harrasteta "kinky"-touhuja.Se siitä.

• kaksoishinnoittelu
        itsellä maha kovalla kirjoitti:

ja satuin ottamaan itse vc avaimen millä pääsin vceehen,vaimo paralta oli vessaan pääsy mahdotonta kun minulla oli avain.Eihän me oltu menossa samaan vessaan kun siellä on eri vessat miehille ja naisille ja samaan vessaan ei mahdu kuin yksi kerrallaan.Ei harrasteta "kinky"-touhuja.Se siitä.

Radansuussa silloinhan sinne ei tarvi vieraitten yhdistysten jäsenten mennä koska vieraan yhdistyksn jäsen joutuu maksamaan 2€ vr enemmän kuin oman yhdistyksen jäsen.Kyllähän tollaisesta hinnoittelusta johtopäätös pitää osata muodostaa ettei vieraan yhdistysten jäsenet ole tervetulleita sinne.

• asia
        kaksoishinnoittelu kirjoitti:

Radansuussa silloinhan sinne ei tarvi vieraitten yhdistysten jäsenten mennä koska vieraan yhdistyksn jäsen joutuu maksamaan 2€ vr enemmän kuin oman yhdistyksen jäsen.Kyllähän tollaisesta hinnoittelusta johtopäätös pitää osata muodostaa ettei vieraan yhdistysten jäsenet ole tervetulleita sinne.

ja varsin yleinen, lisäksi oikeudenmukainenkin, kunhan asiaa hetken miettii.Meinaan tämä kasoishinnoittelu.

• höh

Taidat olla Radansuun Fan Clubin kunniajäsen.

• höh
        kaksoishinnoittelu kirjoitti:

Sama Radansuun Fan Clubin kunniajäsen.

• rwa Wossikka

Lieksa sattui viime kesänä matkan varrelle ja tuli todettua että Rekiniemi on todella hiljainen paikka. Eikä siinä mitään, myös hiljaisia paikkoja tarvitaan, mutta tässä paikassa ei edes haluta tutustua toisiin ihmisiin, yhteisten seurustelutilojen ovi oli visusti munalukossa :)

• Eikö teitä vituta edes.....

se 80 km/h pyöreä merkki?

• _/\_

Oliskohan viestiketjun aloittajan tarkoitus provosoida, vaikka hänellä itsellään ei ole omaan aiheeseensa mitään sanottavaa!!!
        Jos kerran kirjoittaja on paikkoja kierellyt,
        luulisi hänellä olevan jotakin sanottavaa aiheeseen, eikä vaan tarvetta kysellä asiaa muilta.

• topi -39
        _/\_ kirjoitti:

Oliskohan viestiketjun aloittajan tarkoitus provosoida, vaikka hänellä itsellään ei ole omaan aiheeseensa mitään sanottavaa!!!
        Jos kerran kirjoittaja on paikkoja kierellyt,
        luulisi hänellä olevan jotakin sanottavaa aiheeseen, eikä vaan tarvetta kysellä asiaa muilta.

Ketjun aloittaja ei halunnut antaa valmiita sanoja kenellekään, vaan halusi kuulostella toisten mielipiteitä. Niitä onkin tullut kunnolla,joten menettely näkyy ollen järkevä.

Jurppii sellainen näkemys, että karavaanari on toisen karavaanarin kaveri. Me ihmiset olemme siinä määrin erilaisia, että kaveruuteen vaaditaan muutakin kuin samanlainen tilapäinen asuinpaikka.

Jos karavaanari ei ole toisen karavaanarin kaveri, se ei vielä tarkoita, että jompikumpi olisi huono kaveri; ei kai sellaisia olekaan.

Eriseuraisuus on aina sallittava ja se ei välttämättä tarkoita pahantahtoisuutta.

Jurppivat muuten myös sellaiset saunamajurit, jotka vaativat, että sauna on tyhjä 10 minuuttia ennen määräaikaa.

Jurppii myös, että alueella on niin vähän vierailijoita talvisin.

Jurppii korkea aluemaksu.

Jurppii kehno opastus alueella.

Jurppii se, että perinteinen karavaanariaate on hiipumassa ja että SFC-alueiltakin odotetaan, kuin liikeyritykseltä, "palveluita".

• Meikävaanari

Ajelee sadan tonnin pelillään tuolla tiellä niin kaikki eivät tervehdi minua. Alueelle saavuttaessa joutuu joskus odottelemaan minuutti tolkulla isäntäparia palvelemaan meikäläistä.Olisi tässä muutakin, mutta tässä nämä tärkeimmät.

• köyhiä

morjesta

• Palvelu

Itse ajelen 168 000 euron pelillä (vanha milli)ja palvelu on mielestäni aivan ensiluokkaista. Joku isännistä sanoikin, että minä haluan vastaanottaa tuon silmäätekevän m-autoilijan...

• minulla
        Palvelu kirjoitti:

Itse ajelen 168 000 euron pelillä (vanha milli)ja palvelu on mielestäni aivan ensiluokkaista. Joku isännistä sanoikin, että minä haluan vastaanottaa tuon silmäätekevän m-autoilijan...

Tullessani sisään alueelle savuttavalla, huonosti käyvällä, rämisevällä, sidontahihnoilla tiukatulla -82 pullamersusta kyhätyllä rakkineella. Saan kaikkien vilpittömän kiinnostuksen, ja huomion osakseni. Hymyilevää, iloista, herjoja heittelevää porukkaa riittää piirittämään kotteroa aina pysähtyessäni jonnekin. Jopa katsastuksessakin on aina useampia katsastusmiehiä mersuni kimpussa yhtä aikaa tutkimassa sitä. Tähän mennessä olen vielä onnistunut keplottelemaan kyhäelmän läpi katsastusten, vaikka sielläkin halutaan nähdä mersu monta kertaa pienin väliajoin uudelleen. Ennen leiman antamista.

• se vasta
        Palvelu kirjoitti:

sälli olet.Porvari oikein. Liekö maksettu peli?

• dane -

Jurppivat vaikkapa kummat liikennemerkit.

Tällä palstalla kerrottiin jokin aika sitten, miten eräällä SFC-alueella oli tavallinen pihaa tarkoittava liikennemerkki ja sen alla lisäkyltti,jossa sanottiin jotakin sen tapaista kuin "liikumme tällä alueella vain ykkösvaihteella".

Toisin sanottuna ei saanut käyttää peruutusvaihdettakaan, ainakaan tuollaisen ohjeen mukaan.

Ohjeet ja turvallisuus ovat paikallaan, mutta hölmöydet ovat eri asia, olkoot ne vaikka hyväntahtoisia.

Nauretaanhan meillä muutenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      105
      7411
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      100
      5255
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3506
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3451
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2544
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      345
      1485
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      55
      1318
    Aihe