Tekisi mieli vaihtaa uuteen focukseen, mutta tässä eräänä päivänä liikenne valoissa näin suht uuden (ehkä noin 1v vanha) fokuksen jossa oli takakontissa melko paljon ruostetta siinä muovisen "kiinni otto läpän" ympärillä.
Nytten epäilyttää ostaa tuota autoa, jos siinä on tuollaista ruoste ongelmaa tiedossa.
Tiedättekö onko ford korjannut asiaa ruosteen estolla näihin uudempiin autoihin?
Kiitos asiallisista vastauksista
Fordien ruostuminen huolestuttaa
14
1352
Vastaukset
- itsellesi
Ford on vakuutellut aina että uudemmissa ruostevikoja ei enää ole mutta homma vaan jatkuu vuodesta toiseen samanlaisena. Tutustu Ford-osastoon.
Minua ei henkilökohtaisesti Fordien ruostuminen huolestuta ollenkaan. Saisi tässä kaikenlaista surra, jos alkaisi tuotakin murehtimaan.
EVVVH - ei voisi vittu vähempää huolestuttaa
Master Eq- rautaoksidi
Aivan, sinulla lienee muitakin murheita esim. nykymersujen ruosteherkkyys.
rautaoksidi kirjoitti:
Juu ei huolestuta vuosituhannen vaihteen Mersujenkaan ruostuminen. Ei hiukkaakaan. Miksi pitäisi?
Master Eq- mm.ssa
rautaoksidi kirjoitti:
ajovalojen lisäämä polttoaineenkulutus
- wum
asiallinen vastaus?
- se on
Hulluna on hyvä olla.
- audistiautoilija
mulla oli 2002 mondeo ja koskaan ei enää tule fordia....onneksi pääsin edes eroon, moni liike kieltäytyi ottamasta edes vaihdossa...audikaan ei hyvittänyt oikein mitään mutta olin onnellinen kun pääsin eroon.
t:onnellinen uuden audin omistaja.- ei tartte munkaan
enää huolehtia, sain vaihdettua uuteen skodaan, eikä tarvinu paljoakaan maksaa että olisivat mondeon ottaneet vaihdossa
- helpottunut
Mun piti maksaa 1000€ purkaamolle että suostuivat ottamaan -03:n vastaan, on kuulema ongelma jätettä.
Nyt on Avensis. - foorttia
ST-focusta kävin kyllä vilkaisemassa mutta en uskaltanu ostaa ruostetautien takia...hankintalistaan laitettu uusi seat leon TDI FR-malli.
- murehdit
ne kittiviat on korjattu. Jos olet nähnyt ruosteisen uudehkon Fordin se on hyvin todennäköisesti huonon kolarikorjauksen syytä.
- kuin ovet
helmat ja pyöränkotelot näkyy tuossa meidänkin parkkiksen mondeossa olevan lahoamassa.
- jossain vanhassa
kuin ovet kirjoitti:
helmat ja pyöränkotelot näkyy tuossa meidänkin parkkiksen mondeossa olevan lahoamassa.
mutta ei enää uusissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 926375
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344851- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572982- 442829
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512796- 492760