luettavaa kun itseään uskovina pitävät ihmiset tappelevat keskenään uskonasioista. ei ole ihme ,että maailmalla soditaan - herätkää -
kyllä on todella
3
203
Vastaukset
"Huolettomasti he parantelevat minun kansani vammoja.
He sanovat: "Nyt on rauha, kaikki hyvin!" vaikka rauhaa ei ole.
Heille käy onnettomasti, koska he ovat tehneet kauhistuttavia
tekoja mutta eivät suostu edes häpeämään - häpeän tunne
heiltä puuttuu tyystin. He kaatuvat kaatuneitten joukkoon,
heistä tulee loppu, kun minä rankaisen heitä, sanoo Herra."
Miksi sinun mielestäsi raamattukeskustelussakin pitäisi olla rauha,
vaikka Jeesus on samaa mieltä Jeremian kanssa:
"Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa.
En minä ole tullut tuomaan rauhaan, vaan miekan.
Minä olen tullut nostamaan pojan isäänsä, tyttären äitiään
ja miniän anoppiaan vastaan. Viholliset ovat oman talon väkeä."- deeku
tuolla lopun aikoja, ja vainoja, kun Hänen omiaan tullaan paljastaman - jopa omat perheenjäsenet ja viemään viranomaisille tuomittavaksi. Tätä tapahtuu jo nyt mm. muslimimaissa, joissa monet omasta perheestä ovat tehneet ns. kunniamurhan, kun kristinuskoon kääntynyt omainen ei ole tullut takaisin islamin helmaan.
Tässä Jeesus siis tarkoittaa vainoja, joita uskovat voivat joutua läpikäymään - ei sitä, että Hänen tahtonsa olisi tuoda sota maan päälle, ehei - Jeesus ilmoitti aivan toisin tahtonsa ihmisiä kohtaan "Minä olen tullut, jotta heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys." ja "Rauhan minä teille annan."
"Kunnia Jumalalle korkeuksissa, ja maassa rauha ihmisten kesken, joita kohtaan Hänellä on hyvä tahto." (Luuk 2:14)
Amen
- Muukalainen.
Niin, ei tule taistelua, Kun alistut saatanan edessä.
Surkuttelusi vaikuttaa tekopyhältä.
Onko surullista, kun Totuus tuodaan esille.
Kenen asialla oikeastaan olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595900Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "793269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242441No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402095- 192028
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61629Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83122281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201216Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811085